Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo Termos Set!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fztbalkan

#50
teşekkürler..sabırsızlıkla bekliyoruz:))

mutu

#51
Arkadaşlar ürünler geldi çok harika görünüyorlar ödemesi gerçekleşen arkadaşların termosları kargoya verildi güle güle kullanın
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Alfadanadam

#52
Muhammet bey ben adres bilgisi vermedim, Özel mesaj atıyorum.

Orhan Isvan

#53
quote:

Arkadaşlar ürünler geldi çok harika görünüyorlar ödemesi gerçekleşen arkadaşların termosları kargoya verildi güle güle kullanın



Teşekkürler. Hangi kargo şirketi?

mutu

#54
mng kargo
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Alfadanadam

#55
Özel mesajda aras ya da yurtiçi dedim ama MNG de olur :)

pierrecardin

#56
Ellerinize sağlık. En geç 2 güne elimize ulaşır herhalde sabırsızlıkla bekliyoruz.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

Vedat Sener

#57
annemden aldığım bilgiye göre evime ulaşmış..

annem aradı,
(normalde telefonda benle uzun uzadıya konuşmayı sever)

-oğlum termos geldi, kargoya 7.5 buçuk verdim, bak bir kere daha 7.5 vermiştim ett mi sana 15
-anne senin ödemen gereken 400 lira vardı ya mutfakçıya,
-eeee
-onu geçen ben ödemiştim
-tamam yavrup öptüm hadi görüşürüz.
çat


: )

henüz görmedim termosu ama güzel olduğundan kuşkum yok... TEŞEKKÜRLER

Orhan Isvan

#58
Tam evden çıkmıştım ki, mng kargo'nun sokağa girdiğini görünce geri döndüm. Döndüğüme de değdi. Gayet güzel görünüyorlar. Bundan sonra Starbucks'ta termos doldurturken kendimi Shell promosyonu termos doldurturkenkinden çok daha iyi hissedeceğim.

Başta Muhammet Bey olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler, ellerine sağlık.


ismail

#59
Benimde biraz önce elime ulaştı. Çok beğendim.

Muhammet beye ve ilgilenen arkadaşlara teşekkürler.

cuneyt

#60
benimki gelmedi yaa :(

Jakomo

#61
benmimkiler de daha gelmedi  :-( Yoksa arazi mi oldu Muhammet kardeş !?!?!?!
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

depeche101

#62
Benimki geldi.Beklediğimden güzel.Çantası çok klas.Teşekkürler tekrar

tugrul

#63
Benimki de geldi çok hoşuma gitti çantasıda çok güzel, Muhammet bey tekrar teşekkür ederim
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

antihero

#64
şimdi aldım ürünü, teşekkürler tekrardan
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

Alfadanadam

#65
Benimkiler kargoya gelmiş aradılar, akşama alıcam :)

cuneyt

#66
Benimki geldi. Ellerinize saglik cok begendim valla.

pierrecardin

#67
Bende bugün aldım. Harika olmuş çok hoşuma gitti. Çok teşekkür ediyorum. Dediğim gibi devamını mutlaka en kısa zamanda bekliyorum. Önerileri alalım :)
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

fztbalkan

#68
geldi..:)))süper bir çanta ve çok şık bir takım..tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz..

Alfadanadam

#69
Benimkileri de akşam teslim aldım kargodan. Çok güzeller gerçekten de.
Bu ara MNG kargo benim adıma bir rekora imza atarak 14 TL talep etti kargo için, içimden tepki gösterdim mecburen...

KAKIRMAN

#70
quote:

Bu ara MNG kargo benim adıma bir rekora imza atarak 14 TL talep etti kargo için, içimden tepki gösterdim mecburen...


Konu dışı olacak ama bu kargo şirketleri bu aralar kudurdu gerçekten. Hem fahiş ücretler (hafif ufak tefek kargo için 10 tl) hem de kargo görevlilerinin terbiyesizlikleri vs had safhaya varmış durumda. Bir ara kargo ofisinden kargo gönderirken ordaki çalışanların paketleri özenmeden paldır küldür oraya buraya atmalarından kedni adıma acayip derece rahatsız olmuştum.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

mutu

#71
Beğendiğinize sevindim arkadaslar gercekten güzel bir is çıktı ortaya bu arada bir kaç kisinin termosunu gönderemedim su an sehir dışındayim yarın döneceğim gelince onlarida halledicm ins
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

mutu

#72
Cemal abi seninkileride göndermiştim ulaşmış olması lazim
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

mutu

#73
arkadaşlar bu arada ismini yazdırıpta  hala havale göndermeyenler için başka arkadaşlar fazladan termos soruyorlar bu hafta içinde gönderim olmaza ürünleri diğer isteyenlere gönderiyorum bilginize..
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Gouki

#74
3 gündür çok yoğun bi şekilde kullanıyorum saolun Muhammet bey.