Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Mk1 147 sis farı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

grkmsh

Merhaba,
Bir konuda fikrinizi almak istiyorum.

Biliyorsunuz mk1 147'de sis farları kısa farların hemen yanında bulunuyor, sinyallerde hemen far grubunun alt kısmında.
Geçen gün aklıma geldi, acaba sis farları ile sinyallerin yerlerinin edğiştirilebilmesi mümkün müdür ? Ya da böyle bir uygulama yapan var mı ?

Şimdiden teşekkürler.

Alfadanadam

#1
Kablo bağlantılarının değişimi ile mümkün olabileceğini düşünüyorum. Ama aydınlatma anlamında biraz garip olacaktır. Belki mevcut sis ampullerinin sarımsı olanlarla değişimi görülme-sinyal verdiğinizin belli olması için gerekli olabilir.

kukart

#2
Ben yaptım ben yaptım :)
altta ki sinyallerin ikiye bölen metal bıyık var , ben bıyık diyorum ona:) sinyalin hemen altına bir matkapla delik ve 2+2 yane 4 lü led taktım kabloyu parklardan çektim oark ampüllerini söktüm ... geçenlerde polis sisleri söndür dedi ... yanmıyorki dedim.) ama inanmadı tabi galip geldi komple tüm farları söndürdüm :))
RESİMDE ışık dağılmış görünüyor ancak öyle deil.. alttaki ledler sadece mum ışığı gibi yani sadece görüntü...ve orjinal gibi de duruyor bence .)

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>



Edited by - kukart on 20/01/2011  20:01:24

grkmsh

#3

Teşekkür ederim :) tam da benim düşündüğüm buydu...
Ancak farlar açıkken sürekli yanık durumda oluyorlar değil mi ?

Bir de kullandığınız ampul ya da led nereden aldınız ?


kukart

#4
quote:


Teşekkür ederim :) tam da benim düşündüğüm buydu...
Ancak farlar açıkken sürekli yanık durumda oluyorlar değil mi ?

Bir de kullandığınız ampul ya da led nereden aldınız ?





evet Parklara bağlı, oyüzden sürekli yanıyor..
led leri nereden buldumu bilmiyorum
çünkü elektrikçi arkadaşa anlattım oda çıkardı taktı
ama tarif edeyim
ledler çok ufak değildi, ve bağlı bulunduğu bir plastik yuvası vardı, sinyallerin kutusunu kenarlardan kanırtarak çıkartıp  sinyalin altında ki kısımda arkasına baktığınızda yuvarlak lamba girişi gibi bir plastik bölümvar orayı matkapla oyarak tam oraya yerleştirdik.. sinyalleri sökünce arkasına bak sanki yerini hazırlamışlar diyeceksin...

Edited by - kukart on 20/01/2011  22:47:23

Taner27

#5
sis farları ile sinyaller yer değiştirirse nasıl olur acaba, farların yanında sinyaller, gerçi çoğu araçta var ama...
1998 156 2.0 Executive
2004 147 1.6 Dist.
2006 156 1.6 Dist.

zaferisgoren

#6
Gece yolculuğunda bir arkadaşımın ya da eşimin arabasının arkasından gidiyorsam; Ya da uzun yolda yorgunsam ve bir otobüsü takip ediyorsam kısaları kapatıp, sislere alıp öndekini rahatsız etmeden izliyorum. Bence bu haliyle kullanışlı ve farklı.

Dentist

#7
Kukart nickli arkadaşımızın çalışması ilginç olmuş gerçekten de;ama tam olarak nasıl yapıldığını anlayamadım.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic