Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araba Seçimi ve Kafa Karışıklığı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emin

#25
quote:

Hiç bir özelliğine bakmayıp en ucuz en az yakan arabayı bulup onu alıcam diyodum, yine dayanamayıp Alfaya kaydık :D Birileri dese ki dizel Mito azcık yakıyo gözümü kırpmadan alcam :p
Siz o stickerları Birmotta mı yaptırdınız? Ne kadar tuttu? Ben daha aracın rengine karar veremedim kırmızı, sarı ve beyaz renkleri arasında gidip geliyorum :)



stickerları gonca reklam diye bir yerde yaptırdım.
müminderesi yolu yılmaz apt. No:29 dükkan 2
sahrayıcedid/istanbul

teknosa holdingin arkasında kalıyor kozyatağı girişinde.
0216 386 61 06

daha önce aynı yerde siyah bir 147 ye kırmızı sticker ve benim araca siyah sticker uygulandı.

kendi folyonuzu alıp da gidebilirsiniz orada reklam folyosu da seçebilirniz. reklam folyoları daha ucuz.

fiyatları boyuta göre değişiyor ama ortalama 50-70 tl arasında. telefonla bilgi alabilirsiz.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Sercan Keklik

#26
acele etme abı Alfa romeo tofaşın elınden alınıp VW grubuna geçme ıhtımalı var o zmn alfa alınır :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Tuncay Nergis

#27
quote:

acele etme abı Alfa romeo tofaşın elınden alınıp VW grubuna geçme ıhtımalı var o zmn alfa alınır :)



vw grubu değil de Doğuş grubu diyelim. Onlar da Rusyadan klimasız 159 getirtip 100.000tl'ye falan satmaya kalkarlar, benden söylemesi

tolga_ozhan

#28
quote:

quote:

Hocam iki resim buldum double din olarak Mito'da. Biri çok büyük olduğu için link olarak veriyorum. Konsolu tam tanımadığım için yanılmış olabilirim. Yanılmışsam affola :)

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login



Benim için Guliye göre bir artısıda işte bu Mito'nun. Resimde sanki double din çerçevenin renk tonu farklı gibi duruyor. Umarım Türkiye'de aynı renkte bir çerçeve bulabilirim.
Bu arada JTDm ve JTDm-2 motorları arasındaki fark nedir?
___________________________________________________________
Edit1: Çevremedekilerle konuştukça kafam karışıyor. A1 kullanan, binen var mı? Alfa Mito vs Audi A1
Edit2: Başlangıç fiyatı biraz tuzlu duruyor.. Büyük ihtimal bomboş geliyodur bu fiyata.. Mitoya devam ama hafta sonu bütün markaları dolaşıcam sanırım..

Edited by - XETRaM on 18/02/2011  09:02:16



A1 alacağınız parayla şuan ki 147'nizi satmadan bir tanede mito alabileceğinizin farkındasınızdır umarım.
A1 inanılmaz ötesi mükemmel olsa bile (en fazla mito'dan biraz farkla iyi olabilir) o paraya almak için aşırı çıldırmış olmak lazım.

Orhan Isvan

#29
Audi A1; Mini, DS3 ve Mito'ya karşı:

You are not allowed to view links. Register or Login

Yazının tamamını tercüme etmiyorum ama aşağıdaki kadarını edeyim:

Tasarım birincisi Mito.

Fiyat birincisi Mito (Audi ve Citroen'in fiyatları henüz net olmasa da)

Motor birincisi Mito.

Boyut birincisi Mito.

Performans ikincisi Mito (birinci Mini)

Genel klasman birincisi Mito, ikincisi DS3, üçüncüsü A1, dördüncüsü Mini.

Unutmayın, Mito bir Alfa Romeo.  

ATA

#30
A1'i ben kullanmadım ama İstanbul'da yakından inceledim, bence çok gereksiz bir otomobil olmuş.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Sercan Keklik

#31
quote:

quote:

acele etme abı Alfa romeo tofaşın elınden alınıp VW grubuna geçme ıhtımalı var o zmn alfa alınır :)



vw grubu değil de Doğuş grubu diyelim. Onlar da Rusyadan klimasız 159 getirtip 100.000tl'ye falan satmaya kalkarlar, benden söylemesi



:) fark etmez hıc degılse ınsan yerıne koyarlar servıste :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

XETRaM

#32
Kendime hayırlı uğurlu olsun diyorum, Mito'da kara kıldık. Pişman olacağımı da düşünmüyorum. Belki bazen bagaj hacminden ve çevremdekilerin arkaya oturma çabalarından dolayı olabilir ;)
1-)Spor Paketi seçiyorum 17"lik. Sportif tampon ile normal arasındaki farkının resimleri var mı acaba?
2-)Koyu renk camlar: Sadece arkadaki sabit camlar mı? YOksa komple mi?
3-)Parlak olan far çerçevesi Metalik Saten mi? Opak Titanyum mu?
4-)Bose ses sistemi 750?. Boseye bu kadar fiyat verilir mi? Onun yarı fiyatına gayet güzel hoparlörler takabilirim gibime geliyor. Yanlış mıyım?
5-)Blue&Me USB çıkışı aracın neresinde oluyor?
İnş arabayı almaya gitmeden hepsini cevaplayabiliriz :)

pierrecardin

#33
Hayırlı olsun. Pişman olmayacağınızdan eminim. 147 yi sattınız mı? Kaça sattınız?
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

ee1122

#34
kararınız hayırlı olsun araba gelincede onu hayırlarız tekrar umarım

bu arada corsa lafı geçtiğinde opsiyonlara bi bakın demiştiniz, merak ettim inceledim. mito ya eşdeğer bi donanım için (ki ekstradan esp paketi de alacaksınız) 40000 lira para gerekiyo nerdeyse
kafayı yemiş millet hakkaten fiyat konusunda...

tolga_ozhan

#35
40 TL'ye alacağınız en full diyebileceğiniz corsa'da mito'da standart olan bazı şeyler yok bile. Keza 70 bin TL'ye alacağınız highline bir 160 hp TSI Golf 55 bin TL'lik giulietta'nın yanına bile yaklaşamıyor donanım olarak. Yol tutuş vs.. gibi kağıt üstüne dökemeyeceğimiz şeylere girmiyorum zaten. Alfa hem sıfır hem 2. elde fiyat&donanım olayında prestij v marjinallik sunan arabalar arasında hep 1 numara olmuştur.

Fatihob

#36
quote:

Kendime hayırlı uğurlu olsun diyorum, Mito'da kara kıldık. Pişman olacağımı da düşünmüyorum. Belki bazen bagaj hacminden ve çevremdekilerin arkaya oturma çabalarından dolayı olabilir ;)
1-)Spor Paketi seçiyorum 17"lik. Sportif tampon ile normal arasındaki farkının resimleri var mı acaba?
2-)Koyu renk camlar: Sadece arkadaki sabit camlar mı? YOksa komple mi?
3-)Parlak olan far çerçevesi Metalik Saten mi? Opak Titanyum mu?
4-)Bose ses sistemi 750?. Boseye bu kadar fiyat verilir mi? Onun yarı fiyatına gayet güzel hoparlörler takabilirim gibime geliyor. Yanlış mıyım?
5-)Blue&Me USB çıkışı aracın neresinde oluyor?
İnş arabayı almaya gitmeden hepsini cevaplayabiliriz :)



Spor tamponunda arka tamponun ortası siyah oluyor..ama spor paket olmassa aynı renk kalıyor.
Bu spor paket tamponu
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu normal
You are not allowed to view links. Register or Login

Koyu renk cam seçeneğinde sadece arka camdır ön camların olcağğını zannetmiyorum..
Parlak far çerçevesi krom olarak geçio..Ama krom paket değil..Eğer krom paket alırsanız aynalarda krom oluyor.
Bose olayına gelince..Bose gerçekten güzel bisistem.Bagazda stepnenin olduğu yerde kendi wooferı var..Ama ben bagaja 28lik bas koyarım kolanları değiştirim diyorsanız gereksiz olur tabi..Yada müzik benim için çok önmli değil derseniz..Şu ilandada wooferi görebilirsiniz.
You are not allowed to view links. Register or Login

Blue&Me hakkında bi fikrim yok..

Peki renk olarak karar verebildinizmi?
Forumda sarı bir MiTo olsa hiçte fena olmaz ama tabi biraz iddali..Eski arabam turuncu olmasa ben sarı alırdım..Sarısı çok güzel duruyor özellikle benim MiTo'daki jantlarla..
..

XETRaM

#37
Bugün sarı dizel Mito için Beylikdüzü Birmot'a gittim. Donanım kağıdım elimde sipariş geçmeye hazırdım. Ama Alfa Romeoda bu Pazar günü çalışan bir eleman yokmuş! Ne diyim.. Hadi hayırlısı dedik Zincirlikuyu şubesine gittik. Burdada bizi ikinci süpriz karşıladı Dizel Mito Türkiyeye gelmiyormuş. Kendimizi acaip hazırlamıştık, büyük hayal kırıklığına uğradık.. Guiletta için bilgi aldım bu arada ama bilmiyorum.. Yine başa döndük..

Fatihob

#38
Dizel MiTo gelmiyormuymuş
..

Orhan Isvan

#39
quote:

Bugün sarı dizel Mito için Beylikdüzü Birmot'a gittim. Donanım kağıdım elimde sipariş geçmeye hazırdım. Ama Alfa Romeoda bu Pazar günü çalışan bir eleman yokmuş! Ne diyim.. Hadi hayırlısı dedik Zincirlikuyu şubesine gittik. Burdada bizi ikinci süpriz karşıladı Dizel Mito Türkiyeye gelmiyormuş. Kendimizi acaip hazırlamıştık, büyük hayal kırıklığına uğradık.. Guiletta için bilgi aldım bu arada ama bilmiyorum.. Yine başa döndük..



Benzinli Mito'nun diesel Giulietta'dan ne kadar daha fazla yaktığına fabrika verilerinden bakmanızı öneririm. Rakkamlar gerçeği tam yansıtmaz ama aralarındaki farkı epey gerçekçi biçimde yansıtır.

Böylece, benzinli Mito ile diesel Giulietta arasındaki fiyat farkının yaklaşık kaç kilometrede kapanacağını hesaplayabilirsiniz. O kadar kilometreyi kaç yılda yapacağınızı tahmin ediyorsanız, benzinli Mito ancak o kadar yıldan sonra daha pahalıya gelmeye başlayacak. Üstelik, benzinle mazot arasındaki makas yavaş yavaş kapanıyor.

Malumu ilan ettimse affola. Bazen bu hesap gözden kaçabiliyor da, o yüzden yazdım.

tolga_ozhan

#40
Ben bu hesaba çok anlam veremiyorum açıkçası. Sonuçta 2. el de satarken aynı şekilde dizel giulietta'yı daha pahalıya satabilirsiniz. Örnek olarak 159 verebiliriz. JTD sıfırda JTS'den pahalıydı. Şimdi 2. el de JTD aynı oranda daha pahalı seyrediyor. Yani o fazldan verdiğiniz fark aslında her zaman sizin cebinizde kalıyor.

Orhan Isvan

#41
quote:

Ben bu hesaba çok anlam veremiyorum açıkçası. Sonuçta 2. el de satarken aynı şekilde dizel giulietta'yı daha pahalıya satabilirsiniz. Örnek olarak 159 verebiliriz. JTD sıfırda JTS'den pahalıydı. Şimdi 2. el de JTD aynı oranda daha pahalı seyrediyor. Yani o fazldan verdiğiniz fark aslında her zaman sizin cebinizde kalıyor.



Doğru ama bir paranın yıllar sonra geri gelecek olması şimdi ödenmesini gerektirmez ki. İş yine dönüp dolaşıp o yıllar içinde kaç km yaptığınıza ve baştan ne kadar fark ödediğinize dayanır. Peşinen ödenen bir farkla yıllara yayılabilen taksit taksit ödemelerin farkı da var. Kredi kullanıyorsanız, baştan fazladan verdiğinizin kredi maliyetini de yakıt farkından düşmek lazım aslında. Diesel'in fazladan bakım maliyeti de var, şayet silindir hacmi fazlaysa ilave vergisi de olabilir, v.s. Yine de, yeterince km yapıyorsanız dieselin yakıt tasarrufu ortada zaten.

tolga_ozhan

#42
Dizel için verilen ekstra bakım maliyeti yada olsası fazla vergi konusunda bende sizle hemfikrim ama sonuçta kişisel görüş olarak ben sıfır alırken verilen ekstra paranın geri dönüşü olduğu için önemli olmadığını düşünüyorum.

Orhan Isvan

#43
quote:

Dizel için verilen ekstra bakım maliyeti yada olsası fazla vergi konusunda bende sizle hemfikrim ama sonuçta kişisel görüş olarak ben sıfır alırken verilen ekstra paranın geri dönüşü olduğu için önemli olmadığını düşünüyorum.



Aracı satarken ekstra paranın geri dönüşü olacağında hemfikiriz.