Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo Termos Set!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pierrecardin

#75
50 tl geçmeyen bolca kullanabilecek alfa logosuyla fark yaratacak neler olabilir? Kartvizitlik, bloknot, zippo, anahtarlık, dolma kalem, notebook çıkarması, araç çıkarması, havlu bornoz, giysi, vb. Ne dersiniz?
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

Onur Ozdil

#76
bugün bende kargodan teslim aldım.

gayet güzel ürünler.

Muhammet bey tekrar teşekkür ederiz.


evet şimdi başka ne yaptırıyoruz?

ku2

#77
Muhammet Bey teşekkürler. Kargoyu aldım.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ismail

#78
Bir ara çok şık bir sweatshirt için konuşmuştuk ama ilgili arkadaşın bazı özel işleri vardı. Sonrada bakamadı galiba.

Şahsen ben plaj havlusu peşindeyim. Honkongdan gelen yüz havlusa kadar çıkmıştı

kızılırmak

#79
Muhammet by geç olmadıysa bende 2 tane almak isterim mümkünmü ?

ozi156

#80
Muhammet Bey banada +2 eklermisiniz.Malum alfaları ikiledik...yanlız ben 15 gun kadar sonra alabilirim...o zaman da yazışırız aslında...hani kalmazsa diye düşündüm

pierrecardin

#81
Muhammet bey termosları kargoya verip kazandığı paralarla bahamalara kaçtı galiba :)
Artık oradan alfa logolu sörf tahtası yaptırır bize.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

ycl58

#82
Şu meşhur termosların bir fotosunu görüpte ne kaçırdığımızı görmek nasip olacakmı acaba?

mutu

#83
quote:

Muhammet bey termosları kargoya verip kazandığı paralarla bahamalara kaçtı galiba :)
Artık oradan alfa logolu sörf tahtası yaptırır bize.



Öyle birşey olsaydı emin olun sayıya göre yaptırmazdım çünki gördüğünüz gibi hala isteyen var..

Ama o arkadaşlara malesef yardımcı olamıyorum tam sayıya göre yaptırmıştık keşke başta isimlerini yazdırsalardı..

Şöyle birşey yapabilirim ancak iki kişi hala ödeme yapmadı onlar dönmezse bana gönderebilirim..
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

mutu

#84
quote:

Şu meşhur termosların bir fotosunu görüpte ne kaçırdığımızı görmek nasip olacakmı acaba?




birinci sayfaya bakarsanız ürünü görebilirsiniz..
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

pierrecardin

#85
Alfa logolu beyaz el ve plaj havlusu yanındada yine logolu mikrofiber kurulama ve parlatma bezleri. Nasıl olur? Muhammet bey durmak yok yola devam. :)
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

mutu

#86
Ahmet bey bu işler öyle kolay değil vala kısıtlı zamanımın arasında bunları bile yaptırdıysak aldığınız termosa bakın siz en iyisi

Ama sizin niyetinizde başka şeyler yaptırmak da varsa buyrun siz yaptırın ben istiyorum birer tane

Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

pierrecardin

#87
Çok haklısınız. Tekrar teşekkür ediyorum. Keşke dediğiniz gibi imkanım olsada hepsinden yaptırıp dağıtsam.
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

Vedat Sener

#88
Tşkler Muhammet bey

Register or Login" border=0>


nurcan.demir

#89
Muhammet bey bugün hesabınıza geçtim.renk olarak tercihim kırmızı.adresimide pm olarak gönderdim.umarım ulaşmıştır.bugün nette biraz problem vardı.iyi günler.

nurcan.demir

#90
teşekkürler muhammet bey bugün kargo elime geçti.

tribaldancer

#91
halen termos mevcut mu ?

mutu

#92
Ayırtıpta sonradan almayan arkadaşların termosları var 5 adet kadar isteyene gönderebilirim..
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

mutu

#93
güncel..:)
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Jakomo

#94
Mutu sanırım ben 2 tane daha alcam ama kesin belli değil, sana bilgi veririm
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

mutu

#95
tamamdır abi dediğim gibi halen 5 tane var sıkıntı yok
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Ertaco

#96
Muhammet bey,

Elinizde varsa termos setinden bir adet istiyorum. Şımarıklık olacak gibi ama...) Kırmızı tercihimdir.

mutu

#97
tbiki ertaç bey halen var bi kaç tane havaleniz ve adrsinizi gönderdikten snra gönderebilirim zaten hepsini kırmızı yaptırmıştık
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Ertaco

#98
Muhammet Bey,

Ücreti gönderdim, adresi de mail attım size. Hasretle bekliyorum.

Tşk.