Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo hollandada toplanti -2

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

#25
156 GTA sahibi olmak nasıl bir duygudur acaba :)

cengizcaliskan

#26
quote:

156 GTA sahibi olmak nasıl bir duygudur acaba :)



O insan yere basmıyordur büyük ihtimal :)
2000 - Seat Leon 1.6
2001 - Alfa Romeo 156 1.6 TS
2002 - Alfa Romeo 156 2.0 TS
2015 - Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Dis. TCT

tolgahan_

#27
basamıyordur bence...

Tuncay Nergis

#28
Benim dikkatimi çeken de, kimsenin alfasının orasıyla burasıyla oynamadığı. Bizim bazı arkadaşlar ise fabrikadan daha güzel şekle sokacaklarını sanıp aldıkları gibi modifikasyona girişiyorlar araçlarında. Adamların değiştirdiği en fazla bi jant belki... Gerisi kaput altı.

emrahbaser

#29
yanlız hollandada bi türk alfisti olması ve bu fotoğrafları bizimle paylaşması çok güzel. bide italyadan olsa:))teşekkürler aytacfx..

Alfadanadam

#30
quote:

yanlız hollandada bi türk alfisti olması ve bu fotoğrafları bizimle paylaşması çok güzel. bide italyadan olsa:))teşekkürler aytacfx..



Çok güzel bir tespit oldu hakkaten. Şahsen hiç o açıdan düşünmemiştim. :)

tolgahan_

#31
aytacfx oradaki bütün alfa sahipleri türk mü ? yoksa hollandalı olan alfistilerde var mı ?ya da muhtemelen italyan olabilir. çünkü avrupa da genelde italyanlar milliyetçilikten dolayı alfa kullanırlarmış alman ların benz ve vw hastalığı gibi.

ATA

#32
Yanlız ilk resimdeki GTA'nın egsozlar çok fake duruyor. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

blackdevil

#33
quote:

Yanlız ilk resimdeki GTA'nın egsozlar çok fake duruyor. =)

walla ata içimi dökmüşsün  :):)
-
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="[url="http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg"]http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg[/url]" border=0>

AytacFx

#34
Oncelikle herkeze tessekkur ederim :)

quote:

aytacfx oradaki bütün alfa sahipleri türk mü ? yoksa hollandalı olan alfistilerde var mı ?ya da muhtemelen italyan olabilir. çünkü avrupa da genelde italyanlar milliyetçilikten dolayı alfa kullanırlarmış alman ların benz ve vw hastalığı gibi.



Hocam hepsi yabanci, Hollandali.. Türk bir Alfisti ben burda henüz raslamadim. Herkez ayni Ariza yapan, cabuk bozulan araba olarak biliyor. Bir Turk garagine gidip Alfa Romeo Varmi ? diye sorarsaniz bile Alfayi ne yapicaksin ? diye soran tipler..

Hatta bir onceki bulusmada 180 arac gelmisti yaklasik ve aralarinda 1 tane bile Turk yoktu.. Olsa bile katilmiyorlarmi bilmiyorum artik

quote:

Yanlız ilk resimdeki GTA'nın egsozlar çok fake duruyor. =)



Bende hic begenmedim o eksoz lari ilk gordugumde garipsedim

Edited by - AytacFx on 05/04/2011  03:21:20

tolgahan_

#35
walla bu duruma üzülürdüm ilk önceleri ama artık yavas yavas farkına varıyorum bunun üzücü bişey olmadığının. kullandığımız araç gerçekten de özel bir araç. herkesin bilmediği, herkesin kullanmaya cesaret edemediği ve kullanırken herkesin bu zevki alamadığı bir araç. bırakalım da öyle kalsın bence :) vw mercedes ya da bmw gibi çok güncel popüler bir araç olmasından ise böyle özel ve kullanması cesaret isteyen bir araç olarak kalsın.

Fiction

#36
sportwagon 156 nın jantları, jantın rengi, fren diski ve kaliperler tam hayal ettiğim gibi
GTV 2.0 TS Phase 2

Murat Sağlam

#37
benimki de bu arkadaşlar....

tolga_ozhan

#38
SW diyorum başka birşey demiyorum.

Murat Sağlam

#39
ne güzel organizasyon değilmi