Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hangisini Almalıyım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

murat

#25
Varyatör doğru dürüst killanım için bir sorun olmayacaktır ve benzin için de tüp düşünüyorum demiş ..Ama ben de bu paralara güncel bir model Guiletta almasını önericem
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ismet

#26
lancia delta da düşünülebilir.. bence çok tatlı bir araç, jülyet'ten de biraz daha ucuz (normal olarak)..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

adnan.geyik

#27
Bence de Lancia Delta. Ama bu sitede önermem pek uygun olmaz diye birsey yazmıyorum. Çünkü gönlüm ALFA'da hep. Ben 44000 TL ye aldım. Jülyetta ile aynı. Üstelik 120HP. Performans ve ekonomisi iyi. Ben 38000 km'de 2010 model aldım. You are not allowed to view links. Register or Login'da bir tane daha 40000km'da 44-45 arası satıyor. 2010 model tertemiz. Kullanıcılar titiz insanlar. Kimse almak istemiyor. Çünkü Lancia'yı bilmiyorlar. Ve bilinen sebeplerden korkuyorlar (yedek parça vs). Aslında herşeyi Fiat Bravo, Jülyetta ve 159 ile aynı. Multijet motor. Ben sadece önerdim. Karar senin.

Edited by - adnan.geyik on 16/01/2012  09:38:40
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Nonclose

#28
Hangi aracı alacağım konusunu sabitledim, 159.Ama zaman konusunda beklemeye karar verdim.

Başka bir konuda 159 lardaki turuncuya yakın bir deri rengi var, çok hoşuma gidiyor.Bunu dışarıda yaptırabilirmiyim. ??

ismet

#29
eğer bahsettiğiniz benim aracın deri rengi ise taba (açık turuncu) deniyor ona.. benim araca bakıp yorumlayabilirsiniz.. ama dericilerde yapılıyor mu onu deneyimli arkadaşlar daha iyi bilir..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Onur ÖZTÜRK

#30
quote:

Onur kelebeği sökmeden temizledim.Açtığımda şok oldum içi pislik doluydu.Bir de bende açık filitre var onu da temizledim toparladım ,şaşırdığım konu araba çekişinde problem vardı ben kat dan zannediyodum ama temizledikten sonra araba kendine geldi gençlik günlerini hatırlatdı bana

Başka bir konu ise hararetle You are not allowed to view links. Register or Login 90 da çalışması gerekirken 100 de açılıyordu işlemden önce.Şimdi 120 ye çıkıyo fan açar açmaz iniyor.Acaba sorun müşürde olabilirmi ??


Şimdi size 2 şey önereceğim.
Hararetin 120 ye çıktığını görünce hararet göstergesinin tam üstüne konsola sağlam bir osmanlı tokadı atın. Eğer düşerse akü şase kablosunu güçlendirin, düşmezse sıkıntı fan rezistörüdür. 1. Kademe fan açmıyordur. 10 liralık bir parça bu rezistör. Yada iş bilen bir elektrikçiye en fazla 15 lira işçilik ödeyerek parçayı değiştirin. Eğer vurunca düzelirse beni haberdar edin yarım saatlik bir işçilikle sase kablosu güçlendirme işlemini size tarif edebilirim. Çok basittir:)
                                                                                                                           Stile Italiano

Nonclose

#31
quote:

quote:

Onur kelebeği sökmeden temizledim.Açtığımda şok oldum içi pislik doluydu.Bir de bende açık filitre var onu da temizledim toparladım ,şaşırdığım konu araba çekişinde problem vardı ben kat dan zannediyodum ama temizledikten sonra araba kendine geldi gençlik günlerini hatırlatdı bana

Başka bir konu ise hararetle You are not allowed to view links. Register or Login 90 da çalışması gerekirken 100 de açılıyordu işlemden önce.Şimdi 120 ye çıkıyo fan açar açmaz iniyor.Acaba sorun müşürde olabilirmi ??


Şimdi size 2 şey önereceğim.
Hararetin 120 ye çıktığını görünce hararet göstergesinin tam üstüne konsola sağlam bir osmanlı tokadı atın. Eğer düşerse akü şase kablosunu güçlendirin, düşmezse sıkıntı fan rezistörüdür. 1. Kademe fan açmıyordur. 10 liralık bir parça bu rezistör. Yada iş bilen bir elektrikçiye en fazla 15 lira işçilik ödeyerek parçayı değiştirin. Eğer vurunca düzelirse beni haberdar edin yarım saatlik bir işçilikle sase kablosu güçlendirme işlemini size tarif edebilirim. Çok basittir:)



Tokat olayını yapan tek kişi benim sanıyordum .Pazar günü arabaya bir güzel You are not allowed to view links. Register or Login radyatörüne kadar ulaştım.Dışı ıslakdı .Sanırım kaçak var ondan dolayı hararet artıyor herhalde.Komple bir bakıma sokucam aracı zaten orda bütün herşey çıkar sanırım.Akü şase kablosunu güçlendirmem gene de gerekebilir.Frene bastığım zaman yada fan açtığı zaman ışıkları kısılıyor.

Edited by - Nonclose on 18/01/2012  14:00:44

naxos

#32
Benim kişisel görüşüme Lancia =Bravo
Biri İsimden dolayı daha pahalı sadece
Araba Zaten %70 Bravo diyebiliriz sadece dış kasa değişik iç kabin bile aynı nerdeyse
Vites kolu bile aynı :))

50 55 bın tl ye 2008 temız 159 jtd bulunabilir
kesinlikle 159 tavsiye ederim heranlamda
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Sportivo

#33
bence 2014 Temmuz'a kadar Guila'yı bekleyin, parayı da o zamana kadar bir şekilde ayarlarsınız artık . Zannedersem Alfa Romeo yönetimine kim bakıyorsa artık, biz alfistileri çok düşüdüğü için model değişikliklerinde bir kaç yıl ara bırakıyor ki gerekli finansmanı rahat rahat toparlayabilelim !!!
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Nonclose

#34
quote:

bence 2014 Temmuz'a kadar Guila'yı bekleyin, parayı da o zamana kadar bir şekilde ayarlarsınız artık . Zannedersem Alfa Romeo yönetimine kim bakıyorsa artık, biz alfistileri çok düşüdüğü için model değişikliklerinde bir kaç yıl ara bırakıyor ki gerekli finansmanı rahat rahat toparlayabilelim !!!



Guila çıktığında 100.000 tl den aşağı olmaz herhalde.

obasar

#35
quote:

quote:

bence 2014 Temmuz'a kadar Guila'yı bekleyin, parayı da o zamana kadar bir şekilde ayarlarsınız artık . Zannedersem Alfa Romeo yönetimine kim bakıyorsa artık, biz alfistileri çok düşüdüğü için model değişikliklerinde bir kaç yıl ara bırakıyor ki gerekli finansmanı rahat rahat toparlayabilelim !!!



Guila çıktığında 100.000 tl den aşağı olmaz herhalde.



sonra da 2.eli 20-30.000 ' e kadar düşer...
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 3.0 V6

tolga_ozhan

#36
166 2.0 TS'nin 2005 yılında sıfır fiyatı 100.000 TL'ydi. Son ötv zamlarından sonra Giulia'nın fiyatı daha fazla olacaktır.