Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfamı kışın da çok seviyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ottoman

afyonda dün gece -30 u görmüş hava sıcaklığı sabah 8 de -24 derecede marşa bastım tık diye aldı donmuş yürüyen aksamın gıcırtıları ile bir kaç metre ilerledikten sonra yeni ve ucuz kar lastiklerimle çıktım yola. birçok şirket ve kurum mensubu servisleri gelmediği için yolda bekliyordu, sonra telefonlarım çalmaya başladı arabam çalışmadı seninki çalıştıysa benide alsana diye, kampüse 2 servis yaptım :) aldığım arkadaşlar tabi alfamı övmekten kendini alamıyor falan. burada hareket halindeki araçların deposu donduğu için yolda kalıyorlar, durum bildiğiniz gibi değil :)
diyeceğim kaç gündür bu konuda egomu şişiriyorum sizlede paylaşmak istedim.
41 KERE MAAŞALLAH.....

cario

#1
Sizin depodaki yakıt nasıl donmuyor. Kamyoncular gibi arabanın altında lastikmi yakıyorsunuz :)

-30 çok fenaymış hakikaten, ankarada ben bu aralar -1o da marş basıyorum. Her seferinde yüzümü ekşitiyorum. Arabaya eziyet ediyormuşum gibi geliyor.

Edited by - cario on 19/01/2012  15:41:19
17' Alfa Romeo Giulia Veloce Q4
11' Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MultiAir
06' Alfa Romeo 159 JTDm
05' Alfa Romeo 147 1.6 TS
96' Fiat Coupé Plus 2.0

ottoman

#2
yürüyen aksamdaki buzların kırılma sesleri benide eziyet ediyormuşum hissine sürüklüyor ama -24 derecede heryer cam gibi buz iken hamile eşimi yürütemem malesef.
alfamda durumun önemini kavrayınca üzmüyor beni sağolsun

Alfadanadam

#3
Tam lastikleriniz hayırlı olsun maaşallah diyecekken son mesajda en bomba haberi okudum. Allah tamamına erdirsin, sağlıklı, sıhhatli, problemsiz bir hamilelik dönemi ve doğum olur inşallah.

ihsanakdas

#4
Tebrikler Allah analı babası büyütsün inşallah. Nevşehirde de durum kötü -15 lerde seyrediyor hava. çamurluğun için resmen buz doldu. tekerler zor dönüyor vallaa

erdem1904

#5
quote:

yürüyen aksamdaki buzların kırılma sesleri benide eziyet ediyormuşum hissine sürüklüyor ama -24 derecede heryer cam gibi buz iken hamile eşimi yürütemem malesef.
alfamda durumun önemini kavrayınca üzmüyor beni sağolsun



Allah size ve en çok da eşinize kolaylık versin diyorum. Sağlık ve sıhhatle dokuz ayı tamamlarlar inşallah...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

asklepios

#6
Allah kolaylık versin. Biz burada 1-2 derece gördük mü ağlıyoruz.malum alışık değiliz

dnr1

#7
Masaallah..bu sene afyon uludagı artmadı...dizellerin vay haline..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

may-alfa

#8
Allah eşinize ve size hayırlı evlat nasip eylesin. Size de yardımcı olsun :). Ankara ilçeleride çok soguk şuan, -15 de Alfam iki dedirtmiyor ilk marşta çalışıyor.
Mehmet Arif

fevkalbeser12

#9
Gerçekten etkileyici bi durum:) Allah yeni doğacak alfistiyede uzun ve sağlıklı ömürler versin:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

tolgahan_

#10
sağlıklı huzurlu bir 9 ay geçirmeniz ve hayırlısıyla evladınıza kavuşmanız dileğiyle... ayrıca konuya yakın bir şey öğrendim, doğruluğunu sormak istedim. dizel depolara kış aylarında özellikle -10 ve yukarısı için en az 1 litre benzin karıştırıldığı doğru mudur? faydası oluyormuş... benim mantığım yarı yolda kaldı bu durumda. bilgisi olan var mı ?

tolga_ozhan

#11
öncelikle hayırlı olsun. Umarım sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir.

@tolgahan_:dizel araba motorini yakabildiğine göre benzini hayli hayli yakar. Sonuçta motorin zor yanan bir yakıt. Yeni nesil eurodizel isteyen araçların yakıt sistemine zararı olur mu bilmem ama eski tip olanlar, kamyonlar, kısaca yakıtı pek önemsemeyen dizellerde bu sorun olmaz. Ayrıca motorinin donma noktası benzinden daha yüksek olduğu için daha erken donacaktır. içine benzin karıştırırsanız donma noktasını düşürür. İki maddede saf olmadığı için kesin bir donma noktasından bahsedemeyiz ama yuvarlak olarak motorinin donma noktası -20c benzinin -55c civarıdır.

Bu arada benzinli motora motorin koymak kötü sonuçlara yol açabilir. Düşük sıkıştırma oranı sonucu benzinli motorların yanma odalarında olan havanın sıcaklığı dizel motorlar kadar yüksek değildir. Bu yüzden sadece basit bir kıvılcımla motoein tutuşmaz ve patlama olmaz. Olsa bile o pistonu kuvvetli bir şekilde aşağı itecek güç oluşmaz.

ottoman

#12
arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum, konuyu açma sebebim ayrıydı ama iyi dilekleriniz beni çok memnun etti birazda bundan bahsedeyim bari,
çocuk sevgisini insan tadınca onsuz olamıyor nasipse gelen üçüncü olacak çocuğu olanlar bilir 5 yaşından sonra evin oyuncağı modundan çıkıyorlar artık isterlerse sizinle oynuyorlar istemezlerse oynamıyorlar, dolayısıyla benim gibi çocuk seven birinede yeniden yapmak düşüyor, büyük oğlum 10 yaşına giricek küçük kız 5 yaşında yoldakide kızmış nasipse inşallah, 5 sene sonra nolur bilmem
Allah isteyen herkese sağlıkla hayırlı evlatlar nasip etsin, Alfanız tek marşta alsın tıkır tıkır çalışsın, kazasız sürüşler dilerim

tolgahan_

#13
Alıntı Yap
öncelikle hayırlı olsun. Umarım sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir.

@tolgahan_:dizel araba motorini yakabildiğine göre benzini hayli hayli yakar. Sonuçta motorin zor yanan bir yakıt. Yeni nesil eurodizel isteyen araçların yakıt sistemine zararı olur mu bilmem ama eski tip olanlar, kamyonlar, kısaca yakıtı pek önemsemeyen dizellerde bu sorun olmaz. Ayrıca motorinin donma noktası benzinden daha yüksek olduğu için daha erken donacaktır. içine benzin karıştırırsanız donma noktasını düşürür. İki maddede saf olmadığı için kesin bir donma noktasından bahsedemeyiz ama yuvarlak olarak motorinin donma noktası -20c benzinin -55c civarıdır.

Bu arada benzinli motora motorin koymak kötü sonuçlara yol açabilir. Düşük sıkıştırma oranı sonucu benzinli motorların yanma odalarında olan havanın sıcaklığı dizel motorlar kadar yüksek değildir. Bu yüzden sadece basit bir kıvılcımla motoein tutuşmaz ve patlama olmaz. Olsa bile o pistonu kuvvetli bir şekilde aşağı itecek güç oluşmaz.
[/quot
bunu bana söyleyen de zaten amcam dı. eskiden almanya da araçların depoları donduğunda benzin koyarlarmış. eski motorlar yani. yeni nesil motorlarda nasıl bi etkisi olur bilmem ama denememek lazım. eski motorlar 10 numara yağ bile yakıyor dediğin doğru benzin neden yakmasın.

Anıl

#14
Bu mesaja yazılacak şey;Hayırlı olsun,uzun ve sağlıklı bir ömür dileğiyle...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

nurcan.demir

#15
Allah şimdiden sağlıklı güzel bir hayat versin.Umarım herşey gönlünüzce olur.Bu arada bende Dazkırı ilçesinde -21 gördüm (kendi Tabirimce) benim kocaoğlanda bu güne kadar sıkıntı yaratmadı.Tonajdan yırtıyorum galiba cam gibi yollarda normal lastiklerimle rahat rahat dolaşıp diğer araç sahiplerine havamı basıyorum 3 tanesi hariç onlarda 156 :).Herkese kazasız belasız güzel sürüşler arkadaşlar.Sağlıcakla kalın...

A.S.GÜMÜŞ

#16
Vuralcım hayırlı olsun evladın allah sağlıklı sıhhatli doğmak nasip etsin annesine de sabır ve güç versin inşallah.
-30 u okuyunca kanım dondu resmen,
Antalya da bu aralar benim bildiğim hissettiğim en soğuk kışını yaşıyor gece 5 derecelere düşüyor.
Kardeşim biz alışık değiliz büyüdük İzmirde, yaşıyoruz Antalya da, olmaz ki bu kadar soğuk bünye alışık değil bir kere. Allah bu soğuklarda kalanlara yardım etsin inşallah, İstanbullular için iyi dileğim yok zira küçücük şehre 20 milyon kişi sığmaya çalışıyorlar, sıkış tepiş, e ilk yağmurda, karda biraz trafik sıkışacak haliyle

Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 19/01/2012  23:52:14


07 DH 800

ATA

#17
Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı sıhatli bir ömür nasip etsin inşallah.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts