Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



varyatör problemı nasıl baslar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

badiercan

Textvaryator problemının baslıca nedenlerı ve nasıl baslar bu konuda teknık bılgısı olan varmı nasıl kullanılırsa onune gecılebılır bu sıkıntının

Alfadanadam

#1
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login


badiercan

#2
tesekkurler forumda yenıyım kusura bakmayın

Alfadanadam

#3
Estağfurulllah, tekrardan aramıza hoşgeldiniz :)

Robbie

#4
okuyacagım
147 1.6 TS Distinctive 2006

agucba

#5
Yine de çok kısa bilgi vermek amacı ile;

* İlk çalıştırma esnasında gaza basmayın.
* Motor devri normal rölanti seviyesine gelmeden hareketten kaçınılmalıdır (kışın ve çok soğuklarda bu biraz sürebilir).
* Motor yağı çalışma ısısına gelmeden (su harareti kast edilmiyor) 2500-3000 devrin üzerine çıkmamakta yarar var.
* Motorun eksiltme yapmadığını veya fabrika verisine göre normal kabul edilen şartlarda eksiltme yaptığını varsayarsak, en geç 8000 km civarında yağınızı değiştirmeniz uygun olacaktır.

Bunlara uyarak varyatörün ömrünün makul seviyelerde olması sağlanabilir.

///////////////

dragut

#6
motorun normal rölanti seviyesine gelmesi ne kadar sürüyor? benim araç 1.1 devirde çalışıyor,2-3 dakikada 1.0 devire ulaşıyor. ama normal rölantisi 0.8 ila 0.9 arası.

bazen rölantide 1-2 dk beklememe rağmen dediğiniz gibi 1.1 devirde çalışmaya devam ediyor.
"Alfa sevgisi"

agucba

#7
Genelde havaların soğukluğu ile alakalıdır. Yazın nerede ise hiç bekleme yapmak gerekmiyorken, kışın çok soğuklarda bu süre 2-3 dakika daha sürebilir.
Çok soğuklarda 2-3 dakika beklendikten sonra, devir zaten biraz aşağıya inmeye başlamıştır. Bu durumda devri çok yükseltmeden de hareket edilebilir diye düşünüyorum. Bu durum kişinin tamamen kişisel tercihine bağlıdır. Acelesi varsa, beklemez.
Bu yazdıklarım(ız) sadece tavsiye niteliğindedir. Uyup uymamak kullanıcının kendi tercihine bağlıdır.

///////////////

badiercan

#8
su anda bu sekılde kullanmaktayım aracı bır problem yok su an ıcın ama bılgılendırdıgınız ıcın tesekkurler

badiercan

#9
quote:

motorun normal rölanti seviyesine gelmesi ne kadar sürüyor? benim araç 1.1 devirde çalışıyor,2-3 dakikada 1.0 devire ulaşıyor. ama normal rölantisi 0.8 ila 0.9 arası.

bazen rölantide 1-2 dk beklememe rağmen dediğiniz gibi 1.1 devirde çalışmaya devam ediyor.

evet bu zaman zaman benım aracımda da oluyor genel de gunun basında ılk calıstırmada oluyo bende de ama ısrar eder beklersenız dusuyo sıkıntı deıl bence