Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



WTCC kimler geliyor...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tufan

#50
quote:

Umarım katılım yüksek olur hiç görmediğmiz kadar çok alfayı bir arada görürüz.

Bu arada ben bu aroc formunu doldurdum faksıda çektim 1 haftadır mail falan gelmedi bu durumda ben geldiğim zaman bu diğer ayrıcalıklardan faydalanamicam anlamınamı geliyo?



bu durumda mail gelmesine gerek yok, ismin listede. gene de bir aksilik olursa o gün hep beraber gideceğimiz için hallederiz.

n/a

#51
quote:

quote:

Umarım katılım yüksek olur hiç görmediğmiz kadar çok alfayı bir arada görürüz.

Bu arada ben bu aroc formunu doldurdum faksıda çektim 1 haftadır mail falan gelmedi bu durumda ben geldiğim zaman bu diğer ayrıcalıklardan faydalanamicam anlamınamı geliyo?



bu durumda mail gelmesine gerek yok, ismin listede. gene de bir aksilik olursa o gün hep beraber gideceğimiz için hallederiz.



tamamdır o zaman pazar günü peşinizdeyim

master

#52
Benim AROC kartım da davetiyem de gelmedi , ancak popup window açılmıştı. Sorun olmaz inşallah :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

admin

#53
1- HALİL İBRAHİM ÖKMEN......... ..ANKARA +4
2- Volkan Kaya............. ............... ..ISTANBUL +1
3- TUFAN CÖMERT........ ......... .....ISTANBUL
4- Hüseyin Bektaş............ ......... ....ISTANBUL
5- Haydar Varol....... ......... ......... ....ISTANBUL
6- Bülent Cengiz...... ......... ........ ...ZONGULDAK +4
7- Alper Şahin........ ......... ........ .....ISTANBUL
8- Yavuz Özgün........... ......... ........İSTANBUL
9- Yunus Emre Yılmaz........ ......... ..İSTANBUL
10- Burak Karaca...... ......... ......... ..İSTANBUL
11- Ömer Yahşi........... ......... ......... ISTANBUL +1
12- Volkan Karaosmanoglu. .... .......ISTANBUL +1
13- Serkan Çıkış............ ......... ......İSTANBUL + 1
14- AHMET DÖNDERDİ....... ......... BALIKESİR +1
15 ? METE DEMİRBAŞ.... ......... ....ISTANBUL +1
16-SELİM KARAKAŞ............ ........ISTANBUL +1
17- Sercan...... ......... ......... ........ ..ISTANBUL +1
18- ÖNDER FİLİZ......... ......... .......İZMİ R +1
19-ERDEM TOP......... ......... ......... ISTANBUL
20- ERHAN MEÇO........... ......... ....ISTANBUL
21- CEMAL ANİTAŞ............ ......... .ISTANBUL + 1
22- Dr.Ahmet DENIZL...... ......... .....
23- Esat Biricik..... ......... ......... .......ISTANBUL
24- Hasan Türkay ............ ......... .....İstanbul
25- Alper Oymak....... ......... ......... ..Ankara +1
26- Anıl TÖRÜN........... ......... ........İstanbul +1
27- hakkı paşabeyoğlu.......... .........istanbul
28- Bahadır BAYRAK ............ ........İstanbul +1
29- Can EKIN........ ......... ......... .....İstanbul
30- Ömer Oğuz.......... ......... ..........İ stanbul
31- Murat Tünerir....... ......... ......... .İstanbul
32-Ersoy Akyıldız........... .......... .....İstanbul
33-Emre Yusufi...... ......... .......... ....İstanbul
34-İlyas GEnç............ ......... ..........İ stanbul
35-Murat Çimen........ ......... ........ ..İstanbul
36-Muhmet Tolga İncaz........ .........İ stanbul
37-Mustafa Yamak....... ......... ........İ stanbul
38- Ercan Türk.......... ......... ........ ..İstanbul +1
39-Nurdan Ocakçi........... ......... ....İstanbul
40-Erhan Pekpostalcı....................İstanbul +1
41-Ercan Akıncı............................İstanbul +1
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Alfa 156

#54
katılım baya yüksek olacak güzel

admin

#55
Son düzgün liste aşağıdadır, ekleme çıkarma yapacaklar belirtsin lütfen. kırmızı kısımlarıda tamamlıyalım.

Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#56
ekleme talebi :) Burak Karaca + 2

n/a

#57
2 KİŞİ

agucba

#58
Serkan ÇIKIŞ; 2 kişi

///////////////

Jakomo

#59
Mail atmıştım ama birde burada yazmakta fayda var galiba:

Listeye Yılmaz Kızılırmak' i + 1 olarak eklenmesini rica edeceğim Bektaş beyciğiiiiiim......

Aroc kart nosu' da bahsi geçen mail' de belirtilmiştir....

Bilginize & teşekkürler
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

admin

#60
Bahsi geçen mail alınmış, paketlenmiş, rafa konulmuş, organizasyonu beklemektedir
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Alfadanadam

#61
Bektaş'ım yanlış hatırlamıyorsam ömer oğuz ile ömer yahşi aynı kişi :)

admin

#62
bende var bu işte bişi diyodum ama buymuş demek. Diğer adresi bir türlü bulamadıydım, demek bundanmış.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#63
benide yaz abeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  
işallah yağmur yağmazzzz

admin

#64
Q4 le gelirsen yazarım
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#65
ehuehue yok abi ona binmiyorum Km yapmasın diye :) 145 le gelicem ses çıkartırım biraz:P

n/a

#66
bektaş abi davetiyeler adreslere mi yollanıcak

Tufan

#67
bektaş abi beni de yek yazıver:)

n/a

#68
Çok büyük bir sorun olacağını sanmıyorum ama benim şehir yalnış yazılmış
Alper Oymak .... Ankara +1

n/a

#69
AHMET DÖNDERDİ....... ......... BALIKESİR +2  OLDU BEKTAŞ ABİ

freyzer

#70
Arkadaşlar ben de Ankara'dan geliyorum. +1 kişi.

Yalnız ne pop-up ne de mail gördüm şu ana kadar, davetiye sıkıntısı olursa elimdeki aroc kartı yeterli olur umarım?

Jakomo

#71
quote:

ehuehue yok abi ona binmiyorum Km yapmasın diye :) 145 le gelicem ses çıkartırım biraz:P



Aaaaaaaaaaa bak şimdi.....
Aslınd adam o sabah kalkıp kara kara şunu düşünecek: acaba hangi arabayla gitsem: 145'le mi, kırmızı Q4le mi, siyah Q4' le mi .......
vah vah vah zavvalı kardeşim; derdşnş ve kederini seninle paylaşıyorum vallahi........
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Alfadanadam

#72
quote:

Arkadaşlar ben de Ankara'dan geliyorum. +1 kişi.

Yalnız ne pop-up ne de mail gördüm şu ana kadar, davetiye sıkıntısı olursa elimdeki aroc kartı yeterli olur umarım?



Atla gel Onur sen, hallederiz :)