Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Eylul Sonu Sabit Kur Kampanyasi Bitince Ne Olacak

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Degerli dostlar,uzunca bir sureden sonra ilk kez siteye birseyler yazabiliyorum.Firsat buldukca aranizda olmaya calisacagim.Bildigim kadariyla eylul sonunda sabit kur kampanyasi ortadan kalkiyor.Ornegin bugun 2006 model 0 km bir 147 38000 YTL ye satilirken 2007 modeller icin 45000 YTL fiyat isteniyor. 2006 stoklari tukendigi anda ki saniyorum bu eylul sonuna denk geliyor.Cunku bayilerin ellerinde arac kalmamis durumda (ya da cok az var) Yeni fiyatlar bu civarlarda olacak.Sizce 2. el piyasasi bundan nasil etkilenir? Rakamlarda bir oynama meydana gelir mi? Araclarimizda bir deger artisi olur mu ne dersiniz?

n/a

#1
selam berk.sıfır araçların fiyatının artması tabiki ikinci el piyasasınıda olumlu yönde etkileyecektir.bir miktar değer artışı olacaktır.

Sercan Keklik

#2
bence araç fiyatlarını düşürüp kuru güncel kur alıcaklar araç fiyatları şu an ne ise gene öyle kalıcak.

veya kur uzayacak..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

krm

#3
2006-2007 farkı nedir? yeni bir şey konuldu mu?

Alfadanadam

#4
Çok küçük değişiklikler vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Levent Kobaza

#5
45 milyara 147 yi satması zor!
Rakiplerin fiyat politikaları düşünüldüğünde alfarome nun bu yapacağın intahardan başka birşey değildir.
Sonuç olarak yukardada belirtildiği gibi kuru bıraksalar  bile başka yöntemlerle fiyatları dengede tutmaya çalışırlar.

n/a

#6
2006 ile 2007 arasinda ciddi bir fark yok 2006 modellerde bagaj kapaginda bulunan krom citayi cikartmislar,2007 de de ayni sekilde devam ediyor.ASR dugmesini el freninin oldugu bolgeden fark yukseklik ayarinin oldugu yere almislar.Onun disinda bir degisiklik yok.45000 YTL cok cok ucuk bir fiyat degil bence.Evet cok ucuz oldugu soylenemez,ancak FSI bir golf 44-45 milyarlara satilirken bence dusuk bile.Eger a3 ya da 1 16 alicilari hedef kitlesiyse fiyat makul.

n/a

#7
y.dışında kasada ufak makyajlar oldu 147 de yanılmıyorsam yazılmıştıda bu..
birde bildiğim başka birşey paketler değişecek..
standartlar daha doğruusu ama bu yılbaşındna sonra snrm..
yani distinctive deki bazı özellikler progression a kaycak..
distinctive de 16inç jant standart olcak cd-mp3 çalar teyp olcak fln filan ufak tefek şeyler..

master

#8
Yeni fiyat alıcı kitlesini ciddi anlamda etkilemeyebilir sıfır kilometrede çünkü Berk'in dediği gibi fiyat şu anda ucuz aslen , C4 , Megane'ın biraz donanımlıları bile 40'ı geçmiş durumda , ancak bence 147'nin ikinci elde de fiyatları yükselmez. Yani başta yükselten olur ama bakarlar ki alıcı yok , tekrar düşer. Sadece olursa aynı fiyata 2 ay bekleyen arabanın satılma süresi 1 aya düşer , o olur :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

murat

#9
ya anlamadığım bu kampanya eylül sonunda bitti mi bitmedi mi.Resmi sitede hala eylül sonunda bitiyor diye yazıyo fiyat listesinin altında.Geçen gittiğim serviste bir showroom görevlisine sordum haberi yok
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

admin

#10
Sanırım eldeki stoklar tükenene kadar devam ediyor.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

BARLAS

#11
hala devam ediyor. ben de sitede eylül sonu yazdığı için ikilemde kalıp dün bir bayiyi arayıp sordum.