Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 GTA pistte alman ve japon rakiplerine karşı!!!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a


n/a

#1
sağol

krm

#2
ahah süper. japonca konuşmaya başlayınca bir an zannettim winning eleven oynuyorum.

yalnız bu japonlar ne garip, yarışta türlü şaklabanlıklar, konuşmalar... almanlar olsa dümdüz oturup mimiklerini oynatmadan araba kullanırlar

n/a

#3
yanliz bişey dikkatimi çekti a3 3.2 ne kadar leylek duruyo:S  yani ülkemizdeki satişta olan S line versiyonu bile spor amortisör ve yaylari sayesinde yere yakinken 3.2lik araç bu kadar mi anti-sportif gözükebilr

agucba

#4
Sanırım sürücü ilk kalkışta uyuya kalmasaydı (belki de Selespeed sebebi ile yavaş kaldı) sonuç bizim için çok daha güzel olurdu. Çünkü sürat yükseldikçe Alfa hızını belli ediyordu.

///////////////

n/a

#5
Alfanın önden çekişi yarışa mal oluyor bence..

n/a

#6
selespeed... bütün suç onun :)
pist e uygun bi şanzıman değil..
düzlükte hacmini konuşturuyor neyseki..

Alfadanadam

#7
Videonun başları hüsran, ama ilerledikçe alfistilerin keyfi yerine gelmeye başlıyor. :)
Selespeed olmasa çok farklı olurdu bence de..

n/a

#8
bi yanlışlık var.gta'lar manuel 6 ileri vitesli.selespeed yok.


Edited by - halil on 08/10/2006  19:17:29

n/a

#9
Bana biraz japonlar kendi markalarını kayırmış gibi geldi plotaj olarak. İntegra type R düzlüklerde GTA dan bariz yavaş
fakat ne hikmetse pilotaj gerektiren virajlarda diğer arabalar dışa doğru kayarken integra çizgisinden pek kopmuyo diğer araçların viraj kabiliyetinin hondadan o kadar da kötü olduğunu sanmıyorum japonlar biraz iş güzarlık yapmışlar gibi

Alfadanadam

#10
quote:

bi yanlışlık var.gta'lar manuel 6 ileri vitesli.selespeed yok.


Edited by - halil on 08/10/2006  19:17:29



İzlerken vitese çok dikkat etmedim ama videoda bi selespeed lafı geçiyor. Japoncam çok iyi olmadığı için ne diyor pilot anlamadım.

Bir de bu adamlar ne kadar laubali araba kullanırken yaw :)

n/a

#11
bende GTA ları manuel 6 ileri biliyorum ama bu GTA da debriyaj pedalı yok sanırım ss

n/a

#12
selespeed lafını bende duydum ama konuşan şahıs ne demek istiyo ancak  capon'ca bilen birine sormak lazım.

n/a

#13
wlla laubali mi bilmem ama çok rahat oldukları kesin :)
adam gülüo dalga geçio diğer taraftan 200 le tamponda limit frenaj yapıo fln :) ii bu japonlar bu işte ii :P bilekleri kuvvetli delikanlıların :P


SELESPEED e gelirsek VİDEo da 2dk 13sn de pilot sol ayağını kıpırdatmadan ve ekrandada görüldüğü kadarıyla debriyaj pedalı yokken araç kesiciye giriyor fazla küçültüyor sanırsam vitesi ztn sol elin hareketindende anlaşılıyor ve 3 sn sonraki integra dan çekimde virajda Integra çok rahat geçiyor gidiyor..sebebide işte o fazladan küçültme olsa gerek ve tabii ki selespeed in bazen yetersiz kalması :)


Edited by - Can on 09/10/2006  00:29:19

n/a

#14
valla ben bir tek virajı alırken biraz yanlıyor orda bi kaydır kaydır diyor onu anladım

n/a

#15
ahahahahah ahmet o kaydir kaydir lafini bende duydum..adamin içine türk kaçmiş:D

agucba

#16
156 ve 147 GTA'nin Selespeed'leri de var.

///////////////

n/a

#17
resmi sitelerde hiç göremedim?

agucba

#18
You are not allowed to view links. Register or Login'de gördüğümü hatırlıyorum. Hatta Autokonfigurator kısmında seçenek olarak var diye hatırlıyorum. Şu anda şirkette olduğum için kontrol edebilme gibi bir şansım yok. Yoksa bakardım.

///////////////

n/a

#19
147 GTA'da kullandım integra TYPE-R 'da.belki kalkısta integra biraz fark acabilir fakat virajlarda we düzlükte GTA bariz fark atar.o yuzden bu video'da japonlar kendi markasını kayırmış.

Onur

#20
quote:

resmi sitelerde hiç göremedim?


Türkiyede test edilen kırmızı 156 GTA  SS'di

n/a

#21
istanbul auto show için gelen alfa'da 147 GTA'ydı.sonrasında antalyada boy gösterdi.hatta gösterttik..!