Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



8C Spider

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#1
design olayinin da bi insafi olmali

CuoreSportivo

#2
Nasılda bütün bir tasarım; göze carpan herhangi bir kusur veya çıkıntılık yok. Perfecto...

n/a

#3
Register or Login" border=0>Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>Register or Login" border=0>

Ben çok fazla corvette stingray e benzettim . Muhtemelen hedefler arasında Amerika kıtası da var.

Edited by - baldeagle145 on 06/10/2006  12:55:37

Alfadanadam

#4
Yavuz bey mesajınızı hem şaşırarak hem de üzülerek gördüm. Ben de sizin gibi bu resimlerden sonra çok fazla Stingray'e benzettim. Açıkçası bu durum da pek hoşuma gitmedi. Stingray'i sevmediğimden değil ama, tersine en sevdiğim otomobillerden biridir.

agucba

#5
Arkadaşlar, bu araba Stingray'e benziyor olabilir ama biz de olsak ve Coupe'yi Spider'e çevirmeye kalksak aynı sonuç çıkardı. Aracın yapısı gereği böyle oldu bence.

///////////////

n/a

#6
Şaşırtıcı benzerlik ama bence coupe olarak da Stingray i andırıyor.

n/a

#7
Galiba Aerotwin kullanmışlar :))

Bence bu hali çok sade, çok da hoş :)

krm

#8
mük kemmel

ayrıca o jantları yerim ben.

n/a

#9
ben arkadan biraz  bi  tvr havası var gibi hisettim

krm

#10
quote:

ben arkadan biraz  bi  tvr havası var gibi hisettim



ahmet bence sen şatoyu çimenleri falan görünce tvr ye benzettin
di mi ama, sunumu ingiliz havasında yapmışlar.

master

#11
Ben Stingray yerine 33 Stradale'ye benzediğini savunayım da içiniz rahatlasın :) Hatta benzetmeyeyim direk Mustang'in 2005 modelinin 67 kasasının modernize edilmiş hali olduğu gibi 8C'nin de 33 Stradale'nin modernize edilmiş hali olduğunu söyleyeyim. Çünkü arada pek bir fark yok.

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

Edited by - master on 06/10/2006  22:44:30
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

master

#12
Bu arada bana 33 Stradale mi yoksa 8C mi diye sorsalar acayip zorlanırım onu da ekleyeyim :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#13
arabanın hatları benziyor TVR ye..gerçi evet kerem şatolar matolar ingiliz işi tam

n/a

#14
quote:

Bu arada bana 33 Stradale mi yoksa 8C mi diye sorsalar acayip zorlanırım onu da ekleyeyim :)



aynen katılıyorum..
Hangisi daha mükemmel insan şaşırıyor..

n/a

#15
Alıntı Yap
Ben Stingray yerine 33 Stradale'ye benzediğini savunayım da içiniz rahatlasın :) Hatta benzetmeyeyim direk Mustang'in 2005 modelinin 67 kasasının modernize edilmiş hali olduğu gibi 8C'nin de 33 Stradale'nin modernize edilmiş hali olduğunu söyleyeyim. Çünkü arada pek bir fark yok.


Levent Kobaza

#16
tek kelimeyle  mükemmel gözüküyor

Sercan Keklik

#17
kalbimi çalan tek araç :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

alfistihrn

#18
Kusursuz güzellik bu olsa gerek.

agucba

#19
Üstü açık araba sevmem ama bu Spider çok güzel yaaa...

///////////////

n/a

#20
gerçekten çok kostak ve son derece sportif duruyor..
hayallerin alfası bu olsa gerek..

BARLAS

#21
Valla tek kelime ile "şaheser"...

n/a

#22
coupe den daha hoşş

murat

#23
mükemmel ötesi
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#24
quote:

Galiba Aerotwin kullanmışlar :))

Bence bu hali çok sade, çok da hoş :)



Evet Kerem Aerotwin kullanmışlar. Ben de benim arabaya ne kadar çok benziyor diyordum, demek ondanmış :))