Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ice-Link (iPod'u arabaya bağlamak için bir yöntem

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tufan

#25
yok, ben bülent neden mp3 player almıyorsunuz diye sormuş ya, onun için dediydim. yoksa ipod ile ilgili bir sorun yok.

n/a

#26
tufan abi geçmiş olsun ya otopark yokmu yakınlarda? bu devirde istanbulda sokakta araba cok zor

Onur

#27

ya geçen biyerde okudum Levent te elektirikli otopark yapmışlar hani arabayı veriyorsun o kendi parkediyor. türkiyede ilk ve tek diye atıyor haberde tabi işgüzar bi gazetecinin işi heralde... bursada varmış megersem adamın biride habere yorum yapmış'ne ilki ne teki 10 senedir bursada var' demiş :)) ama bizde yok bu olaydan. sözde memleketin 3. büyük şehri Register or Login"/>


 



Edited by - Onur on 30/10/2005  20:23:38

Tufan

#28

sercan, son 2 olay hatırlarsın, metrocity'de başıma geldi. güvenlikli otopark üstelik!!!


önceki olay ise 3 yıl önce filan bizim sitede oldu. O dönemde güvenlik şirketi değişmek üzereydi, bir laçkalık vardı zaten. o gece 5-6 arabaya birden girmişler, hatta sabah 6.30a kadar da devam etmişler. neyse ki o saatte dobermanını dolaştıran bir komşu müdahale etmiş! karakola, parmak izi aldırmaya filan  konvoy halinde gitmiştik. Polisin tavsiyesi de şu olmuştu: "silah taşı".


 


Onur

#29

polisimiz öle bazen yada bazıları öle. alt kat soyuldu tavsiyeleri alarm taktır oldu... :)


nyse şu adaptör meselesine gelim ben. illa şu ekranlıdan mı almak lazım birde ufakları var madem işe yaramıcak ipoddan kumanda edemicez sadece saklama amaçlı alsak yeter??


 


n/a

#30
silah taşı derler yakalayınca silahı ruhsatsızsa ya mahkemeye sevk ederler yada el koyarlar. Gözünü sevdigimin türkiyesi ;)



quote:

neanderthal wrote:

sercan, son 2 olay hatırlarsın, metrocity'de başıma geldi. güvenlikli otopark üstelik!!!


önceki olay ise 3 yıl önce filan bizim sitede oldu. O dönemde güvenlik şirketi değişmek üzereydi, bir laçkalık vardı zaten. o gece 5-6 arabaya birden girmişler, hatta sabah 6.30a kadar da devam etmişler. neyse ki o saatte dobermanını dolaştıran bir komşu müdahale etmiş! karakola, parmak izi aldırmaya filan  konvoy halinde gitmiştik. Polisin tavsiyesi de şu olmuştu: "silah taşı".


 




Sercan Keklik

#31
dension ile baglanmış alfa romeo ana ünitesi

Register or Login" border=0>

Edited by - Alfadanadam on 04/11/2006  17:43:56
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#32
Orjinal ana üniteye böyle bir uygulama yapmak bence gereksiz derecede masraflı ve yapılan masrafa alınan karşılık da bir hayli düşük..

Neden derseniz:

- Alfa Romeo'ların orjinal ana üniteleri belirgin şekilde kalitesiz, ses kalitesi çok kötü, işçilikleri kötü, şekilleri şemalleri kötü...
-Bu bağlantı ile ve o ana ünite ile alınacak ses kalitesi tam bir muamma ki bu sisteme 250 euro gibi fiyat vericeksiniz, elinize uyduruk alfa ana ünitesine bağlı bi ipod'dan başka birşey geçmeyecek..
-Bu sistemin kullanışlılığı da göreceli, ünitenizde çalan parçaların isimlerini göremeyeceksiniz. (Orj. Üniteye cd changer bağlandığında da bu sorun olacak)

Bunun yerine biraz daha harcayarak ya Alpine'ın kendinden ipod destekli ünitelerinden yada pioneer'ın ayrıca aparatla bağlanan ünitelerinden alınması çok daha mantıklı bana kalırsa.. Böyle yapıldığında hem belirgin bi ses kalitesi artışınız olacak hemde kullanışlı bir ipod arayüzünüz..

Alfadanadam

#33
quote:

Orjinal ana üniteye böyle bir uygulama yapmak bence gereksiz derecede masraflı ve yapılan masrafa alınan karşılık da bir hayli düşük..

Neden derseniz:

- Alfa Romeo'ların orjinal ana üniteleri belirgin şekilde kalitesiz, ses kalitesi çok kötü, işçilikleri kötü, şekilleri şemalleri kötü...
-Bu bağlantı ile ve o ana ünite ile alınacak ses kalitesi tam bir muamma ki bu sisteme 250 euro gibi fiyat vericeksiniz, elinize uyduruk alfa ana ünitesine bağlı bi ipod'dan başka birşey geçmeyecek..
-Bu sistemin kullanışlılığı da göreceli, ünitenizde çalan parçaların isimlerini göremeyeceksiniz. (Orj. Üniteye cd changer bağlandığında da bu sorun olacak)

Bunun yerine biraz daha harcayarak ya Alpine'ın kendinden ipod destekli ünitelerinden yada pioneer'ın ayrıca aparatla bağlanan ünitelerinden alınması çok daha mantıklı bana kalırsa.. Böyle yapıldığında hem belirgin bi ses kalitesi artışınız olacak hemde kullanışlı bir ipod arayüzünüz..



Tamamiyle aynı fikirdeyim.