Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



8C Sahibi Olsanız?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 72 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BARLAS

#25
benim de 8C alma imkanım olsa belli başlı birkaç yere giderken kullanırım, onun dışında 2. arabam olarak (gündelik kullanma amaçlı) bir 159 falan alırım, ayağımı yerden kessin yeter...

Levent Kobaza

#26
8C  yi aldığım gibi özel bir yerde saklı tutar ,binmek istediğimde trafiğe kapalı bir piste tır la götürüp geri getirirdim
Gülmeyin valla da öyle

Sercan Keklik

#27
levent bey sizin 147 de aynı şekilde degilmi :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#28
ben alırım garajıma koyar bakar sıler temızler kesınlıkle baska bır ınsanın aracı kurcalamasına yıkamasına izin vermem ..umrumda degıl garantı vs ben kendım yaparım herseyını ..

Levent Kobaza

#29
quote:

levent bey sizin 147 de aynı şekilde degilmi :)


valla tek farkı yılda 1 yada 2 kez trafiğe çıkartıyorum yani özel trafiğe kapalı bir alan bulamadım bulursam inşallah orda kullanırım

147TI

#30
Arabayı almak için eğer bütün paramı vermediysem, kesinliklle kullanırdım maket araba gbi bi kenarda durmasının hiç bir anlamı yok, Kullanılan araba değerlidir,kenara koymak için kilden bi modelde yaptıralabilinir ayrıca :))

n/a

#31
quote:

2 gündür baya düşündüm ve yazmaya karar verdim :)

Fuara gittiniz 8C sahibi olacak paranız var ve tutuldunuz araca aldınız. Plakası vs. herşeyi tamam artık tamamiyle bir 8c sahibisiniz.. Sarıyer sahilden dogru ortaköye gideceksiniz.. Trafik? Herkesin bakması? Dilenci Cocukların Ellerini Sürmesi? Hiç biri sizi rahatsız etmiyecekmi? 2 ferrari parası verdiniz ve bu aracı aldınız :) (Fiyat konusunu Diger topicden duydugum 6oo bin YTL olarak varsayıyorum) Bunları Ferrari gibi bi araçta alsanız yaşayacaksınız belkide tabi şimdi gelelim en önemli bi kıstasa..

Hala araçlarımız Tofaşlarla aynı servise giriyor biliyorsunuz. 8C sahibisiniz servise girdiniz 5 bin bakım yag degiştiriceksiniz... Arkadan doblo korna çalıyor ileri çek kardeşi biraz daha diye :)
Ruhsatı verdiniz araç föyü açıldı servisteki usta geldi bindi arabaya marşbiyele bastı :) Bundan daha önemlisi o usta acaba hayatında hiç 8c gördümü? :) Araç lifte cıkıcak cıkartamıyorlar :) Benim arabada mesela fazla alçak olmamasına ragmen tofaş servislerdeki liftlere cıkarken altına takoz koyuluyor bi kere Çamurluklardan yukarı dogru tutarak kaldırmaya calıştıklarını gördüm engel oldum düşünsenize bu şekilde sizin 8C yi havalandırıyorlar :)
Şimdi alfayı düşündüm birde Ferrariye geçelim..
Servise arabayı götürdüm Fer-Mas aracım takım elbiseli biri tarafından alındı şikayetlerim araç başında bana sorularak alındı detaylar anlatıldı görüşüldü.. Aracım teknik konuda bilgili kişiler tarafıntan tamir edilip hazır duruma geldi
aracımın üstü bi branda ile örtüldü Tek kişilik bir yerde beni bekliyor :) Geldim aracı almaya ve üstü açılıyor tertemiz her tarafı çalıştırılıp ısıtılıyor ben faturamı ödiyene kadar.. Daha sonra problemsiz cıkıp gidiyorum bu işin en güzel yanı..
Şimdi 8C yi yetkiliye götürcekmiyiz illa dediginizi duyuyor gibiyim ama yag degilde başka bi sorun oldugunu düşünün?

8C gerçekten aşık oldugum bi araç ama düşününce 2 tane ferrari almak daha mantıklı geldi :) (sanki param varda alıyorum :)) Sizin bu araç sahibi olarak görüşleriniz nelerdir :)



8C dizayn olarak Alfa nın karekterini yansıtıyor ama tüm mekanik yapısının da ben şahsen ALFA olmasını arzu ederdim....altyapı , motou ve aktarma organları maserati...1995 yılındaki fuarda NUVOLARI prototyp ruyalarima girmisti...bunda tubolare şasi, 3 lt V6 Alfa makinası, şanzıman ve diferansiyel de arkada olmak koşuluyla safkan bir ALFA modeli yaratmışlardı...ama şartlar her gün değişmekte....yine de dizayn olarak beni çok etkiledi....fiyatı da gümrük vs. ilavelerden dolayı 260.000 EURO civarında,  yurtdışından alma imkanım , 2 nci ele duser se (kac yıl sonra olur bilinmez!) belki olabilir. ama bu şansı yakalarsam evimin salonuna koyarım....senede birkaç defa da  kullanırım....ama  beni  8 C daha da cok etkileyen son nesil prototyp DIVA....Ben ce bunun da üzerinde dursalar cok iyi olur....tamamiyle 33/2 nin baz olarak alınıp gerceklestirilen bir Alfa, sadece  dedesinin 8 ocaği yerine, V6 turbo Alfa makinası yan olarak arkaya monte edilmiş....