Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Benzin deposu kapağı...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

147TI

Kış geldi benim iyice gözüme batmaya başladı yine pompacıdan sonra anahtarı temizlemeye başlayınca şu benzin deposu kapağı. Her benzin aldığınızda ya kendiniz gidip depoyu açıp bekliceksiniz kendiniz kitliceksiniz yada ahahtarı vericeksiniz.

Ben anahtarımı vermek istemiyorum! Hem güvenlik sebebiyle , hemde pompacı arkadaşların az önce motor yağı değiştirmiş el veya eldivenleriyle anahtarın sustasını yalama etme girişimlerini durdurmak istiyorum artık!

Öğrenmek istediğim şey anahtarsızda kullanabileceğim bir Alfa depo kapağı varmı?

Depodan hortumu salıp benzini çekmicekler heralde ya kitlenmese ne olur, içerdeki basıncı korusun yeter?

Alfadanadam

#1
Eren sanayiye gidersen bol miktarda bulursun, kilitkleme mevzunu kafana takmazsan çok kolay bulursun hatta.. Gerçi kilitlenebilir olanlardan da arabana uyanı bulma ihtimalin yüksek..

Bi derdin o olsun ya :)

murat

#2
ama doğru söylüyor bu sıkıntı sürekli gerginlik yaratıyor bende de.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

147TI

#3
quote:

Eren sanayiye gidersen bol miktarda bulursun, kilitkleme mevzunu kafana takmazsan çok kolay bulursun hatta.. Gerçi kilitlenebilir olanlardan da arabana uyanı bulma ihtimalin yüksek..

Bi derdin o olsun ya :)



Teşekkürler,

Yani Alfanın olursa uyum açısından daha sağlıklı olur diye düşündüm yoksa aynı işi görürse veya kapağın oturduğu dişli kısım uygunsa neden olmasın....

Dertlerimden biri  bu valla ne yalan sölim, anahtar her an elimizde olan bişey, sonra öyle alınca anahtarı pompacıdan , bende  hijyen manyağı olup ıslak mendille girişiyorum anahtara :)

admin

#4
quote:

Depodan hortumu salıp benzini çekmicekler heralde ya kitlenmese ne olur, içerdeki basıncı korusun yeter?




Bundan çok emin olma derim, tecrübe ile sabittir yani.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#5
genelde gititğim benzinciler pompacıların elleri öyle yağlı vs. olmuyor ama ztn herzmn depomu kendim açar,benzin dolana kadar başında bekler sonrada kendim elimle kitler,sorada içeri gider paramı öderim..
en iyisi..

pompanın başından asla ayrılmayın derim..bu arada deponuzuda kendiniz açmış kapamış oluyorsunuz ztn..

n/a

#6
dün karfurda depo kapağı olmayan  eski kasa gri bir 156 gördüm

147TI

#7
Kökten bir çözüm bulmuş kendisi :)

BARLAS

#8
Aksesuar satılan bir yerde görmüştüm o kapaklardan.. Acıbadem CMS olabilir.

n/a

#9
307'de de aynı dert var, inip anahtarla açıyorsun depoyu. Sinek küçüktür ama mide bulandırır derler ya...

Pimp my ride ya da öyle bir programda, uzaktan kumanda ile çıkan depo kapağı görmüştüm, bir Hummer'de. Yine olay paraya bakıyor yani :) Ama eminim kolayça kilitlenebilir bir kapağı otomobilinize uydurup , ucuz yollu olarak bu dertten kurtulabilirsiniz.. :)

n/a

#10
156 larda içeriden açılıyordu dimi ??

n/a

#11
Evet, bagaj kapağı mandalının hemen dibinden..

Alfadanadam

#12
quote:

genelde gititğim benzinciler pompacıların elleri öyle yağlı vs. olmuyor ama ztn herzmn depomu kendim açar,benzin dolana kadar başında bekler sonrada kendim elimle kitler,sorada içeri gider paramı öderim..
en iyisi..

pompanın başından asla ayrılmayın derim..bu arada deponuzuda kendiniz açmış kapamış oluyorsunuz ztn..



Kesinlikle,  bu aralar çok fazla benzin üçkağıtı duydum. dikkatli olun derim.

BARLAS

#13
ben benzinciye gittiğimde benzin kapağını kendim açıyorum, ne kadarlık benzin istediğimi söylüyor ve anahtarımı da alıp ödeme yapmaya gidiyorum. ben ödeme yaparken de benzin dolmuş oluyor, gelip kitleyip arabama binip gidiyorum.

en basit çözüm...

murat

#14
Sırf bu yüzden 1 yıldır autoespress kartı kullanıyorum PO'nun...Arabanın yanından hiç ayrılmamış oluyorum
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#15
BARLAS bey siz deponuz dolana kadar sakın ayrılmayın başından derim..
en çok yaptıkları hareket.önceden diyelim bir araca 20YTL koymuş oluyor onu makinadan sıfırlamadan size takıyor hoop 20ytl cepte yahut tam tersi eğer gözünüz önünde dğilse sizin aracınız önüne,yanına pompaya başka araç yanaşıyor..
sahibi 20ytl diyor ve bakamdan içeri gidiyor,genelde sizde dolmasını istemiş oluyorsunuz depo nun yada 50-100ytl diorsunuz misal. sizinki dha uzun fln sürdüğünden duraklatıp adama ordan belki 10 belki 20 ytl yi akıtıo sora sizinkine dewam ediyor..

özellikle ilk söylediğime bizzat şahit oldum..
şuan benzini hep aldığım yer maalesef..
ve malesef ki hemen hemen kullandığım en iyi benzin onlarda..
daha verimlisini bulamadım..

Onur

#16
birde hortuma basarak makinaya hava sıkıştırıp ilk taktıkları anda bir süre hava basıp sayacı çalıştırıyorlar gibi bir söylenti var ama ne kadar dogru bilemiyorum..

Edited by - Onur on 09/11/2006  23:06:44

147TI

#17
Bende geçen kış yaşadım aynı olayı 50dedim gittim odedım geldım, arabya bındım acelemde vardı ibre resmen 30ytl lik benzin vardı acaba bı sorun mu var fln derken gıttı bızım 20 kagıt yanı! Hiç bırakmaya gelmiyolar...

BARLAS

#18
quote:

BARLAS bey siz deponuz dolana kadar sakın ayrılmayın başından derim..
en çok yaptıkları hareket.önceden diyelim bir araca 20YTL koymuş oluyor onu makinadan sıfırlamadan size takıyor hoop 20ytl cepte yahut tam tersi eğer gözünüz önünde dğilse sizin aracınız önüne,yanına pompaya başka araç yanaşıyor..
sahibi 20ytl diyor ve bakamdan içeri gidiyor,genelde sizde dolmasını istemiş oluyorsunuz depo nun yada 50-100ytl diorsunuz misal. sizinki dha uzun fln sürdüğünden duraklatıp adama ordan belki 10 belki 20 ytl yi akıtıo sora sizinkine dewam ediyor..

özellikle ilk söylediğime bizzat şahit oldum..
şuan benzini hep aldığım yer maalesef..
ve malesef ki hemen hemen kullandığım en iyi benzin onlarda..
daha verimlisini bulamadım..



YUHH YANİ.. Ben açıkçası bu kadar adi olabileceklerini tahmin etmiyordum. Son birkaç aydır ben de Autoexpress kartı kullanıyordum zaten, devam edeyim bari..

Siz hangi benzinciden bahsediyordunuz?