Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



34 GC 8080 (MiTO 1,3 jtdm)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Murat seni tanıdığımdan beri yanılmıyosam;
-Giulietta
-BMW 3.20D
-Golf
-Mito

oldu di mi, arada başka neler var bilmiyorum.  :))

Çok sevindim, eline sağlık güzel seçim olmuş, kazasız cezasız keyifli sürüşlerr..


:)

bir golf daha var
jetta
corsa
a3
a6

Murat en çok A6'yı merak ettim yahu, kaç modeldi motor falan?
Hep istediğim ve mutlaka alacağım bir araç..
(Gelin damat arabası olarak Kocaeli - İstanbul yaptım bi kez :)


Evren..
A6 kayınpederde var.
2.0 tdi 177 bg olanlardan. 7 ileri dsg
Çok güzel bir araba.. Tank gibi denebilir.
Tüketim 7-8 lt. arası.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

Muratçım hayırlı olsun tekrar..
İyi günlerde kullan.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

admin

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın ailecek. Yay ve egzoz uçlarını çok beğendim.  :yukari-ok:
Yapılacaklar da olursa daha da güzel olacaktır.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Murat Sağlam

You are not allowed to view links. Register or Login
Hah bu ne yaa çok şaşırdım hiç beklemiyordum :) Murat abi öok hızlı girmissin olaya helal valla. Hayırlı olsun abi :nazar:

@fatih @selim teşekkür ederim...
fatih mito için önericegin birsey var mı?

Murat Sağlam

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın ailecek. Yay ve egzoz uçlarını çok beğendim.  :yukari-ok:
Yapılacaklar da olursa daha da güzel olacaktır.

pek birşey kalmadı
henüz film yaptırmadım..

Murat Sağlam

#80
led ışık ve difüzör boyanırken



novitec (powerrail-5) takarken.

Murat Sağlam

#81
spacer önce



sonra

Murat Sağlam

OGS siyaha boyadık


ve soner işlemlere başladı



agucba

Bu ne yahu... 2 gün siteye giremedik, Murat 3 gün önceki MiTo'dan çok farklı bir şey bir yapmış...  :) Sanırım her başlığı açtığımızda başka bir şey ile karşılacağız.  :))

///////////////

Murat Sağlam


Murat Sağlam

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu ne yahu... 2 gün siteye giremedik, Murat 3 gün önceki MiTo'dan çok farklı bir şey bir yapmış...  :) Sanırım her başlığı açtığımızda başka bir şey ile karşılacağız.  :))


:) bu haftayı mito ya ayırdım adminim..
herşey bitsin keyifle binelim.
bu arada eleştiriye açığız.

Murat Sağlam


Veloce

Maşallah çok şık olmuş araba Murat... Keyifle kullanmalar diliyorum kardeşim ;)

Murat Sağlam

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah çok şık olmuş araba Murat... Keyifle kullanmalar diliyorum kardeşim ;)

teşekkür ederim volkan iyi dileklerin için.
..!!nick mi değiştirdin sen

Murat Sağlam


Murat Sağlam

spoiler da olsaydı tamam dı bu iş..
onu da artık sercanla beraber bulup halledeceğiz.

Fatihob

Spoilerıda Sercanla takınca tam olmus olucak söylicek başka bişi yok abi keyfini çıkar :)
..

Murat Sağlam

birde sehiriçi kullanımda şu kemer işi zor oluyor(kötü örnek olmayalım da)
güzel bir çift toka buldum.


sp4rc0

You are not allowed to view links. Register or Login


diğer fotoğraflara da baktım, ancak emin olamadım. egsoz uçları eğik mi duruyor fotoğraf mı aldatıyor acaba?
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
birde sehiriçi kullanımda şu kemer işi zor oluyor(kötü örnek olmayalım da)
güzel bir çift toka buldum.



RallyArt Mitsubishi tuning firması.. Onların ortalarına bir AR logosu gider ;)

alfistahakan

MITO 'yu sevdiren hareketler.Elinize sağlık zevkli çalışmalar....
Hakan
Forever Alfa

Murat Sağlam

Alıntı YapRallyArt Mitsubishi tuning firması.. Onların ortalarına bir AR logosu gider ;)

onu bulabildim renklerde uyunca..
bildigin varsa alabilirim..

Murat Sağlam

You are not allowed to view links. Register or Login
MITO 'yu sevdiren hareketler.Elinize sağlık zevkli çalışmalar....

elimizden geldiğince..
fikirlere açığım

Murat Sağlam

şöyle bir direksiyon bulabilirmiyiz acaba.


Murat Sağlam

Alıntı Yapdiğer fotoğraflara da baktım, ancak emin olamadım. egsoz uçları eğik mi duruyor fotoğraf mı aldatıyor acaba?

hakikaten öyle duruyor fotoğraflarda
bi bakayım bende merak ettim..