Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Masaüstü Resimlerimiz...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hi_cazz

Arkadaşlar baktım böyle bir konu yok. Ben açayım bari dedim. Bakalım Alfisti'ler bilgisayarlarının masaüstlerini nasıl kullanıyorlar?

İlk kare benden gelsin.


tfnsmsk

sportif ruh.

Erkay KAHYA


ismet

I am the master of my fate
I am the captain of my soul

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Masaüstü ekran görümüm :)


Hocam windows'u etkinleştirmemişsin.



A.S.GÜMÜŞ

#6


Kuyruktaki gamalı haça bakıp nazi olduğumu düşünmeyin  :) Resimdeki teyyare bir BF-109, 2. dünya savaşı Alman avcı uçağı, tarihin gördüğü en başarılı, zamanının çok ilerisinde bir uçaktır.
Ülkemize o zaman Almanyadan gönderilen Bf-109 dan çok daha başarılı , lakabı kasap kuş olan, jet çağının da örnek modeli olan FW-190 A2 modelini savaştan sonra amerikalıların baskısı ile parçalayıp paketleyip Kayseri Erkilet üssümüzün altına gömdüğümüz gerçeği de hala tüylerimi diken diken eder. O gün bu gündür o uçaklar orada yatar, bugün dünyada uçabilen çok az sayıda FW 190 bulunmakta olduğundan her birinin değerini varın siz tahmin edin.


07 DH 800

Tolga033

Buda benden . :D Bundan öncede Brera resmi vardı . 8)

ihsany

Ben slayt olarak ayarladım, 5 dakikada bir başka alfa resmi geliyor :)
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

erol1903

#9
Bu resmi kullanıyorum
2012 Giulietta TCT Rosso Competizione

sifyan

bendekide bu
You are not allowed to view links. Register or Login

Tolga033

Mustafa Bey çok iyiymiş resim . :)

cengogo

You are not allowed to view links. Register or Login
bendekide bu
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu resme bayıldım gerçekten şahaneymiş.  :yukari-ok:

Veloce

Kullanmak isteyen olursa diye snip yapmadan ekliyorum wpp'yi... Çoğu el yapımı wallpaper'ım...

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

EskiTüfek


cengogo

 Bu da benim masaüstü resmi. Daha doğrusu benim yeni masaüstü resmi.  :serefe:

You are not allowed to view links. Register or Login

Uploaded with You are not allowed to view links. Register or Login

mahoretti

Hüseyin bey'in ekran müthiş....

sifyan

El yapımı olsun dedim. Bu oldu;
You are not allowed to view links. Register or Login

gothicwhisper

<a href="[url="https://hizliresim.com/8a4JY1"]https://hizliresim.com/8a4JY1[/url]"><img src="[url="https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg"]https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg[/url]"></a>

KAKIRMAN


İnsanların olmadığı, hayvanların olduğu bir ortam  ;)
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

A.S.GÜMÜŞ



07 DH 800

fevkalbeser12

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Benimkide bu. Biraz memleketimin reklamını yapayım, bi sabah zeytine giderken çekmiştim bu fotoğrafı:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

misket

K I R M I Z I

[url="http://kucukisler.blogspot.com.tr"]http://kucukisler.blogspot.com.tr[/url]

Tolga033

Güncelliğini kaybetmiş,geri kazandıralım.  :serefe: