Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 jts güç kaybı...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alparslan


KIM KESIN CEVAP VEREBILIR....ÖZELLIKLE YOKUŞ YUKARI YOLLARDA VE NORMAL YOLLARDA ARACIN ÇEKIŞI DÜŞÜYORSA ,FAZLA BENZIN YAKIYORSA..DEVIR SAATI GAZA YUKLENINCE ARTIYOR !!!!!!!!!AMA KM SAYACI AYNI ORANSA ARTMIYORSA!!!!!!!AMA AŞIRI FARK YOKKKKKK... SANKI GAZ PEDALINA BASTIKÇA ARAÇ GÜCÜ LASTIKLERE TAM ILETEMIYORSA....ÖZELLIKLE You are not allowed to view links. Register or Login 2. VİTES ORANLARI KISA ARALIKLI BIR HALE GELDIYSE,DEVAMLI ARCIN BAYILMAMASI İÇİN VITES KUÇULTMEK ZORUNDA KALIYORSAN.159 BENZİNLİ ARACIN İSTEKSİZLİĞİ NE OLABILIR....BUJILER YENI....97 OKTAN BENZIN KULLANILIYOR..ŞEHIRİÇİNDE 16 LITRE YAKMAKTA....BAKIMDAN GEÇTİ...BENIM HISSETTIĞİM BASKI BALATA TAKIM HALINDA DEĞİŞECEK GİBİ...AMA DEBRİYAJ BİRAZ YUKARIDA KAVRAMASI VE ÇOK AZ SERTLIĞI DIŞINDA SORUN TEŞKIL ETMIYOR....GAYET NET AÇIKLADIM......BIR BABAYIĞIT BANA CEVAP VEREBILIRMI....ŞEHIRIÇINDE YAVAŞ GİDEYIM AZ BENZIN YAKSIN DIYORUM AMA YAVAS GITMEME IZIN VERMIYOR AYAĞIMI GAZDAN KESINCE DIĞER ARACIM 156 YA GORE DAHA HIZLI YAVASLIYOR VE GAZA YUKLENMEK ZORUNDA KALIYORUM...156 ARACIMLA SEHIR İÇİNDE YAKIT TUKETIMIM 9 LITRE...159 ISE 16 LITRE...156 İLE GUÇ DIREK LASTIKLERE ILETILIYOR..159 DA GUÇ KAYBI VAR...AMA BU DEMEK DEĞİL KI 159 GITMIYOR..UZUN YOLDA BASARSAM GIDIYOR AMA BENZINI İÇİYOR VE DEVIR SAATİ BİRAZ YUKSEK SEYREDIYOR....2 ALFAMDA GARAJIMDA...1 HAFTA BIRINI ÖTEKI HAFTA DİGERİNİ KULLANIYORUM..FARK VAR ARALARINDA...

wolkanku

devir yükselirken, km sayacının artmaması demek çok net debriyaj kaçırıyor demektir.
yeni debriyaj almanız gerekiyor.
bu arada büyük harfle yazmak forum dilinde bağırmak demektir, büyük harfle yazmanıza gerek yok :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ku2

Alparslan Bey,
Sorun ne zaman başladı..?
Araç daha önce böyle değildi anladığım kadarıyla..Bir anda böyle oldu gibi anlatıyorsunuz.
Debriyaj en son ne zaman değişti (baskı-balata)..?


Ayrıca...
2 Alfa'nız var :)) ve foruma üye olup ne kendinizi tanıştırdınız..Ne de Alfa'larınızın resimlerini yüklediniz.
İlk mesajınız bu problem mesajı..
ilk önce burada kendinizi tanıtın You are not allowed to view links. Register or Login

Daha sonra 159'unuzdaki bu problemi
You are not allowed to view links. Register or Login  altında açın.

Konuyu açtığınız yer Yeni Üye Adaylarımızın Dikkatine..!!!
Bir de "yeni üyeler" için oryantasyon niteliğinde olan You are not allowed to view links. Register or Login sayfasını incelemenizi tavsiye ederim.

Hoşgeldiniz aramıza.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

alparslan

tabiki resimleri yüklerim...uyarılarınız için teşekkürler...

alparslan

You are not allowed to view links. Register or Login

egeozal1

Alparslan Bey bu araç sizin aracınız mı yoksa temsili görüntü mü çok şık gözüktü gözüme de  :))


alparslan

You are not allowed to view links. Register or Login

alparslan

You are not allowed to view links. Register or Login

alparslan


alparslan


egeozal1

Aracınıza ait galiba fotoğraflar fakat plakayı neden kapattınız anlamadım doğrusu neyse. Eğer aracınız





bu ise gerçekten MAŞALLAH  :nazar: :yukari-ok:

alparslan


alparslan

Allahın izniyle benim arkadaşım..birde 156 ım var onuda paylaşayım...

egeozal1

MAŞALLAH  :nazar: :nazar: :clover: Hayatımda gördüğüm EN SÜPER 159 1,8 mi acaba??

alparslan


egeozal1

159 un difizör yakıyooor.  :nazar: Merakımdan soruyorum bu aksesuarları body kit vs vs nerede yaptırıyorsunuz?  159 APP ve arka arma değişimi şart :asagi-ok:

alparslan


ku2

Alparslan Bey,

Resimleri You are not allowed to view links. Register or Login altında yeni bir konu açıp, kendinizi orada tanıtıp, araclarınızın resimlerini oraya koymanız daha doğru olacaktır.
Forumda herşeyin bir yeri var. Bu bakımdan söylüyorum.
Maşallah 159'a ve 156'ya..

Sizin problem geçtimi bu arada..?

Tekrar sorayım..
Sorun ne zaman başladı..?
Araç daha önce böyle değildi anladığım kadarıyla..Bir anda böyle oldu gibi anlatıyorsunuz.
Debriyaj en son ne zaman değişti (baskı-balata)..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login

156 da kasıp kavuruyor ortalığı maşallah bu aksesuarları marşpiyelleri nerede yaptırıyorsunuz?

alparslan

159 un arka arma ve ön arma geçen hafta enricoda değişti..156 nınkılerı değiştirmedim çünkü hiçbir deformasyon yok..156 da app var..159 da plaka yazılar carbon kaplama..159 u aldığımda bu halde autodeltadan ingiltereden ve italyadan orıgınal getirtilmiş parçalar..jantlar ti..lastikler 245/40/18

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
159 un arka arma ve ön arma geçen hafta enricoda değişti..156 nınkılerı değiştirmedim çünkü hiçbir deformasyon yok..156 da app var..159 da plaka yazılar carbon kaplama..159 u aldığımda bu halde autodeltadan ingiltereden ve italyadan orıgınal getirtilmiş parçalar..jantlar ti..lastikler 245/40/18
Muhteşem olmuş  :yukari-ok: 159 edit:

1,9 JTS galiba ama 3,2 gibi duruyor maşallah

alparslan

156 ım 2006 model ilk sahibiyim..aksesuarlarını italyadan getirtmiştim...teşekkürler ayrıca..

alparslan

159 jts manuel...dizellerde alfanın o muhtesem sesini duyamadığım ve az km yaptığım için benzinli aldım...

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
159 jts manuel...dizellerde alfanın o muhtesem sesini duyamadığım ve az km yaptığım için benzinli aldım...
Süper seçim  :yukari-ok: Araç zaten 3,2 GTA 159 gibi duruyor. Ayrıca Q-Tronic'ten daha iyiymiş 6 ileri düz doğru mu?

alparslan

selım bey siteyi çözmeye çalışıyorum..156 dan gayet memnunun..159 u geçen sene aldım..temız bır arkadaştan araca oldukca ıyı bakmış..bende devamını getirmeye çalışıyorum..aldığımda da bıraz isteksızlık vardı ama son zamnalarda arttı..araç 80 bınde ..baskı balata değişmişmi bilmiyorum sanırım değişmemiş...aracın sızde bılırsınız boş ağırlığı 1500 kg..üzerindekı buyuk jantlar kalın taban lastıkler spoıler marspıyeller vıraj cubuğu kopmle muzık tesisatı eıcbach alcaltılmış yaylar 4 çelık eksoz vs ile araç neredeyse 1600 kg ye yakın bır ağırlıkta...bundanmıdır yoksa baskı balatadanmıdır yada nano carbon clean mı ıster bılemedım...çok seri ve hızlı araç kullanırım..tabı yoluna gore...