Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



09 K 8159 / 2004 Mk2 156

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zephry

You are not allowed to view links. Register or Login
Kemal'in dükkan hanımlar için tehlikeli,bir tabak beğenir arabanın anahtarını orada bırakırsın :) Biz bayan olmadığımız halde biraz hafifledik :))
Haftasonu Aydın'a gitmiştim Selçuk'tan geçerken hep gece vakitleriydi.Bu seferlik yırttık:) Şaka biyana denk geldiğinde mutlaka uğrarız hanımla.Anıl anahtar bırakmayız o kadarda değil artık, çiniler güzel tamam ama alfalarımızın yeri ayrı:)

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kemal'in dükkan hanımlar için tehlikeli,bir tabak beğenir arabanın anahtarını orada bırakırsın :) Biz bayan olmadığımız halde biraz hafifledik :))
Haftasonu Aydın'a gitmiştim Selçuk'tan geçerken hep gece vakitleriydi.Bu seferlik yırttık:) Şaka biyana denk geldiğinde mutlaka uğrarız hanımla.Anıl anahtar bırakmayız o kadarda değil artık, çiniler güzel tamam ama alfalarımızın yeri ayrı:)
Ya illa dükkana gelicen diye birşey yok Eyüp bize gelseydiniz yada biryerlerde oturup çay kahve içerdik:) Zaten bence dükkana yengeyle gelme:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

zephry

#52
You are not allowed to view links. Register or Login
Ya illa dükkana gelicen diye birşey yok Eyüp bize gelseydiniz yada biryerlerde oturup çay kahve içerdik:) Zaten bence dükkana yengeyle gelme:)
Kemal'cim çok geç saatlerdi müsait zamanda uğrarız elbet:)

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
Kemal'in dükkan hanımlar için tehlikeli,bir tabak beğenir arabanın anahtarını orada bırakırsın :) Biz bayan olmadığımız halde biraz hafifledik :))

cebe 3-5 atar cüzdanı evde unuturuz Anıl  :) Alfistiye %50 indirim başlatmış zaten Kemal :) AROC kart en azından bir işe yarar  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

mahoretti

Kemal'in yeri ayrı.... okur yazdıklarımı diye söylemiyorum, mükemmel ötesi arkadaş canlısı bir insan... Bütün mutluluklar güzellikler (honda hariç  :-[) onunla olsun inşallah....  :rock:

sp4rc0

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kemal'in dükkan hanımlar için tehlikeli,bir tabak beğenir arabanın anahtarını orada bırakırsın :) Biz bayan olmadığımız halde biraz hafifledik :))

cebe 3-5 atar cüzdanı evde unuturuz Anıl  :) Alfistiye %50 indirim başlatmış zaten Kemal :) AROC kart en azından bir işe yarar  :)

o konuda hiç şüpheniz olmasın, zaten elinden gelenin en iyisini yapıyor ;)  :arkadasim:
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Anıl

Kemal kardeşimiz her yönden 10 numara bir insandır ;) Ama dükkanda %50 indirim+aroc kart da olsa bazı çiniler yine de bir 156'ya denk gelebilir :D
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

fevkalbeser12

Beyler yapmayın utandırıyorsunuz beni:) ama benim bu samimiyetim sadece alfa forumda diğer yerler zaten alfistiturkey e hiç benzemiyor:) yaşasın  :alfisti:
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

zephry

Maviyle yeşilin buluştuğu nefes kesici bir coğrafya...Marmaris...Gerçekten çok güzel bir yer hersene tatilmin birkısmını burada geçiriyorum.Tavsiye edilir.. :)


Turunç koyu...


Bu arada 70k km olduk.156 mı alalı 8 ay oldu 8k km binmişim.

fevkalbeser12

Hayat sana güzel Eyüp:) bekliyorum en kısa zamanda, gelince 70.000 kmyi ıslatalım:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

zephry

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayat sana güzel Eyüp:) bekliyorum en kısa zamanda, gelince 70.000 kmyi ıslatalım:)

   2 ay Nazilli'deyim Kemal'im.Ramazandan sonra Ada'ya mutlaka gelirim, haberleşiriz kardeşim.

zephry

Tatil dönüşü yıkandı cilalandı....


fevkalbeser12

Ekrana güneş gözlüğü ile baktım:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Anıl

Maşallah Eyüp,bu kadar orjinal ve az kullanılmış bir 156 neredeyse kalmadı.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

zephry

Teşekkür ederim Anıl'cım korumaya çalışıyorum bende elimden geldiğince :)

mahoretti


Gouki


asklepios

fotoşop çıktı, mertlik bozuldu :D

şaka şaka, muazzam :yukari-ok:

Fatihob

Ne guzel parlamis. Nazar degmesin ;)
..

ihsany

Maaşallah pırıl pırıl  :nazar:
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

sp4rc0

You are not allowed to view links. Register or Login
Ekrana güneş gözlüğü ile baktım:)
:yukari-ok: :))
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

zephry

Teşekürler arkadaşlar.Her yıkamadan sonra atas polishat kullanıyorum, gerçekten başarılı bir ürün.

zephry

  Geçen hafta akümüz ömrünü tamamlamış yenisini taktık.Bugün de Devko'da ağır bakımımızı yaptırdık.Logo değişim kampanyasında aldığım bujileride taktırdım.Kumandadan bagaj açılmıyordu, sıvı gresle yağlayarak Mehmet usta halletti sağolsun.

Akü.................................150
Triger set..........................250
Alternatör set.....................160
Devirdaim...........................90
Varyatör tamir tk..................40
Antifriz 3lt...........................40
8 adet buji(Lancia)..............220  (Logo değişim kampanyasında %20 indirimli almıştım)
İşçilik................................150
+.................................................
Toplam...........................1100TL

fevkalbeser12

Epey masraf yapmışsın:) Araba tekrardan sıfır olmuştur. Selam söyleseydin bari benden. Bir de sen hani gelicektin buraya gözlerim yollarda kaldı:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Anıl

Zengin adamın hali başka 2 ay tatil yapar, aracını servise sokar Metin Abi'nin yüzünü güldürür :p
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB