Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



06 GTR 60 * 2006 GT

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

competizione

Alfa Romeo olarak eskiyiz ama forum olarak yeniyiz daha önceden sırasıyla 2002 156 2.0 TS, 2004 156 2.0 Selespeed, 2006 159 2,0 JTD tabi bunlar peder beyin kullandığı araçlardı bizimde çocukluk gençlik göz ağrımız oldu hepsi. O zmn dan bi alfa ruhu işlenmişki bizde biladerle 2006 GT aldık. Aracı forumdan çoğu arkadaş bilir heralde istanbuldan volkan beyin aracı 34-NHP-13'tü heralde plakası elimde resim yok daha doğrusu resim çekmedik hiç ama en kısa sürede güzel resimler çekip eklemeye çalışacam. Buradan herkeze selamlar iyi forumlar.

erdem1904

Hoşgeldiniz  :) Yeni plakası şahaneymiş  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

egeozal1

Hoşgeldiniz çok güzel bir Alfa'ya sahipsiniz değerini bileceğinize inanıyorum. :)

Tolga033

Hoşgeldiniz.Kazasız belasız ,güle güle kullanın.. :nazar:

Oğuz

2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

fevkalbeser12

Hoşgeldiniz çok güzel ve diri bi araç aldınız. Güzel gunlerde kullanın.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

emin

Ooo hayırlı uğurlu olsun. Forumda GT'ler canlandı.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Gouki

Osman bey aramıza hoşgeldiniz.

ozoozo

Hoşgeldiniz,güle güle binin.  :nazar:

dragut

Bence Türkiye'deki en güzel 3 GT'den birine sahipsiniz. Güle güle kullanın.
:nazar:
"Alfa sevgisi"

FB10ur

Hoşgeldiniz aramıza  hayırlı olsun alfanız güle güle kullanın :alfisti:

Yiğit Doğukan

Aramıza hoş geldiniz. Plaka çok iyimiş :)

Veloce

GT yeni sahibi ve yeni plakasıyla foruma tekrar döndü. Yeni de demeyelim aslında epeyce de bir vakit geçti...

Değerli kardeşim Osman senin de aracına benim kadar özenerek bakacağına eminim ve gerçekten Türkiye'deki hatasız birkaç GT'den birine sahip olduğunun bilincinde olarak bu aracı koruyacağına eminim. Umarım ilk dakidan beri çok memnunsundur ve keyfini çıkartarak kullanıyorsundur, güle güle kullan, kazasız belasız sürüşlerin olsun. Seni de burada aramızda gördüğümüz için çok memnun oldum, aramıza hoşgeldin...

Veloce

Bir tane resim gelsin benden, plakası görünmeyeninden ;)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tolga033

Vay vay vay .Maşallah .  :nazar:

Emre Sezen





2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

Kutay

[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

ALFAŞK

Hosgeldınız kazasız belasız kullanırsınız ınsallah
''Aslında Herkes Alfa' sını arar, şanslı olanlar bulur.''

ATA

Hosgeldiniz, hayirlisi olsun :)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

antihero

145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

may-alfa

Hoşgeldiniz. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..
Mehmet Arif

alfin


Kibitzer

2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

engin uzun

Hos geldiniz, gule gule kullanin :nazar:
Bir zamanlar Giulietta 1,4 TB idi....

cem_dogan

hayırlı olsun hoş geldiniz
alfa sevgisi