Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



diyarbakırdayım silopi de bir araç buldum fakat sorularım var...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ndiali

23 yaşındayım adim ali orhan yılmaz diyarbakırda şark görevimi yapıyorum aslen istanbulluyum. alfa rome 147 1.6 ts distinictive buldum silopi de araç tertemiz hasar kaydı yok adamla konuştuk anlaştık 22.000 tl ye 73.000 'de.aracı silopide baktırcak bi yer yok malesef en yakın yer gaziantep. mecbur şu şekilde yapıcam aracı üzerime alıcam aynı gün ordan gaziantepe geçip aracı serviste baktırıcam. acaba yaptıgım iş mantıklımı degil mi bilmiyorum. bana sadece fikir vermenizi istiyorum ve bu aracı gerçekten istiyorum. Herkese şimdiden teşekkürler saygılar.

blackgear

Öncelikle hayırlısı olur inşallah :)

Arabayı almak için Gaziantepte buluşma şansınız yok mu? Eğer araçta kusur yoksa araç sahibine yol parasını verirsiniz. Yok, eğer aklınıza yatmaz, içinizi bulandıracak sorunları varsa, daha temizini bulma şansınız olabilir derim. Satan arkadaş da aracına güveniyorsa, böyle bir teklife yok demeyecektir. Tabiki iş-izin-seyahat konularına bir şey diyemiyorum :D

Eğer anlamıyorsanız, bir ustaya göstermeden araç almak çok sağlıklı değil kanımca.

Kibitzer

Gördüğüm kadarıyla Cizre'de bir Bosch Car Service var. Orada ekspertiz mümkün mü, bir arayıp sorun. BCS ekspertiz yapıyorsa orada buluşursunuz. Tabii BCS ne kadar anlar 147'den bilemiyorum.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

ndiali

eleman çok güveniyo elinde ekspertiz raporu felan da var eğer servisde dediklerimin dışında bişey çıkarsa aracın masraflarını ben karşılarım diyo

Utku

tanidiginiz, referansi olan biri degilse, servise goturmeden araci ustunuze almayin..zaten ikinci el arac alirken serviste cikacak olasi maliyetleri bilmeden fiyat konusulmamasi lazim.ha adam aracina cok guveniyordur, herseyini biliyor ve durustce size belirtmistir o ayri..saticiyla anlasin, araci antepe goturme maliyetlerini paylasin bence..kabul etmezsede, aracta dedikleri harici birsey cikmazsa, tum maliyeti siz karsilarsiniz.

satici antepe gitme konusunda zaman sorunu yasiyorsa da mutlaka bekleyin, musait zamanda gidersiniz acele etmeyin.sonradan pisman olursaniz geri donusu olmaz.

biraz goz korkutur gibi oldu ama onemli hususlar bunlar.tabi saticiyi tanimiyorsaniz.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ndiali

bu bosh car servis cizredeki ne kadar güvenilir orasıda mantıklı geldi bana

ozoozo

Bu devirde insanın düzgün insana denk gelmesi çok zor 22.000tl para vereceksiniz,az bir para değil acele etmeyin bekleyin derim,yada antepe götürüp içinize sinerek her yerini gösterin, eğer aracı almazsanız da yol parasını vs adama verirsiniz

ndiali

cizredeki bosh car servise ekspertiz yaptırmayı düşünüyorum

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login
cizredeki bosh car servise ekspertiz yaptırmayı düşünüyorum

Hocam fikri ben verdim ve sorumlu hissediyorum, önce Bosch Car Service'i arayın. Ekspertiz yapıp yapamayacaklarını sorun, Alfa'dan ne kadar anladıklarını öğrenmeye çalışın. Eğer Alfa'dan anlamıyorlarsa ve sizin kötü bir araba almanıza neden olursa bunun sorumluluğunu almak istemem. İyice öğrenmeden yola çıkmayın.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

ndiali

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
cizredeki bosh car servise ekspertiz yaptırmayı düşünüyorum

Hocam fikri ben verdim ve sorumlu hissediyorum, önce Bosch Car Service'i arayın. Ekspertiz yapıp yapamayacaklarını sorun, Alfa'dan ne kadar anladıklarını öğrenmeye çalışın. Eğer Alfa'dan anlamıyorlarsa ve sizin kötü bir araba almanıza neden olursa bunun sorumluluğunu almak istemem. İyice öğrenmeden yola çıkmayın.
aradim arkadaslarla görüştüm tamtesekkullu bi ekspertiz yapamayiz ama motorun durumunu kaporta durumunu soyleyebiliriz diyolar elemanla ahbap da olduk mesut usta elindem geldigince yardimci olucak artik pazartesi gunu haberdar ederim inşallah

ismet

belli başlı şeyleri siz de anlayabilirsiniz, ustanızı da yönlendirin. kendinize liste çıkartın madde madde, ustanız atlarsa hatırlatırsınız. liste dediğim de şöyle bir şey

1. kaporta
2. diskler, balatalar
3. baskı-balata
4. varyatör
5. ön takım - alt takım - arka takım (salıncaklar v.b. bu arada salıncakların markası önemlidir, mesela votto'dan uzak durmak gerekir)
6. elektronik aksam (klima, camlar, cruise v.b.)
7. el freni teli ( :) tel deyip geçmeyin, 150 lira mı ne değişimi)
8. trigger + kayışlar + bilyalar + pompalar
9. akü
10. eski bakımları, şu anki yağ, su v.b. durumu
11. lpg varsa enjektörler falan filan
12. porya bilyaları
13. akslar, rotlar
14. lastik durumu
15. en son muayene tarihi
16. bujiler (markası da önemlidir)
....
diye uzar gider liste..

unutmayın, bunlar ilerde size masraf çıkarması muhtemel şeyler. önleminizi alın ki sonra alfa problemli araçmış demeyin. bu arada diyarbakırda yollar nasıl bilmiyorum ama eğer yollar kötüyse ve araçta 17 jant, yay v.b. varsa biraz sıkıntı yaşarsınız
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ndiali

Bu servisten kayitlari alamiyorum ariyorum telefonda bilgi veremem diyorlar onlara nasil ulasabilirim

awanger33


ArinFırat

selamlar Ali bey..bende diyarbakırdayım,aslen Diyarbakır'lıyım..neden özellikle Antep? ben 3 yıldır 156 kullanıyorum ve Diyarbakır'da servis usta parça vs konusunda sıkıntı yaşamadım,mardin ve çevre illerden yanıma gelen ve sorunlarını çözdüğümüz arkadaşlarımız oldu...ekspertiz istiyorsanız Diyarbakır FIAT servisinde yaptırabilirsiniz..Alfa satmıyor ama servis kayıtlarını ve motor kaporta durumunu öğrenebilirsiniz.özelden msj atarak ulaşabilirsiniz,elimden gelen yardımı sunarım.ilçede değilseniz eğer alfamı görmüş olabilirsiniz. 21 GB 373

ndiali

You are not allowed to view links. Register or Login
aldınız mı hocam aracı ?
aldım aracı diyarbakırda komputest yapan birinide buldum çok iyi de bi ustamız var 3.sanayide cahit usta sorunsuz devam ediyoruz :) You are not allowed to view links. Register or Login

ndiali

You are not allowed to view links. Register or Login
selamlar Ali bey..bende diyarbakırdayım,aslen Diyarbakır'lıyım..neden özellikle Antep? ben 3 yıldır 156 kullanıyorum ve Diyarbakır'da servis usta parça vs konusunda sıkıntı yaşamadım,mardin ve çevre illerden yanıma gelen ve sorunlarını çözdüğümüz arkadaşlarımız oldu...ekspertiz istiyorsanız Diyarbakır FIAT servisinde yaptırabilirsiniz..Alfa satmıyor ama servis kayıtlarını ve motor kaporta durumunu öğrenebilirsiniz.özelden msj atarak ulaşabilirsiniz,elimden gelen yardımı sunarım.ilçede değilseniz eğer alfamı görmüş olabilirsiniz. 21 GB 373
hiç görüşmedim denk gelmedi :( bende ofis deyim eğer uygun bi zamanınız olursa görüşelim :)

ArinFırat

aldınız ve 2 ay sonra sahibindende ilanınız var..hayırdır umarım önemli bir sorun sıkıntı veya sizi alfadan soğutan bi durum yoktur.

Samet89

Sanırım senin yerinde olsam arabayı gözü kapalı teslim almak yerine gider bitane arac boya kalemi alırdım. Bakardm ne kadar boyalı sonra arabanın altına girip ön şaşesine bakardm sonrada kapıları acıp direklere bakardm egiklik ve boya farklılıgo yoksa motor sesini ve sürüşünü test edip 3 kulhu bir elhamla alırdım

ndiali

You are not allowed to view links. Register or Login
Sanırım senin yerinde olsam arabayı gözü kapalı teslim almak yerine gider bitane arac boya kalemi alırdım. Bakardm ne kadar boyalı sonra arabanın altına girip ön şaşesine bakardm sonrada kapıları acıp direklere bakardm egiklik ve boya farklılıgo yoksa motor sesini ve sürüşünü test edip 3 kulhu bir elhamla alırdım
aracı aldım şimdi satıyorum :)

Samet89

Okumamışım son yorumları özür diliyorum. Varmı ilan bakmak isterim?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi