Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



06 BY 0767 herkese iyi bayramlar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

espoire

AMWAY CİLA SONRASI BİR KAÇ FOTO.


tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
AMWAY CİLA SONRASI BİR KAÇ FOTO.

Aramıza hoşgeldiniz.
Arka tampondaki sticker'lar olmadan daha güzel olmaz mı?





espoire

You are not allowed to view links. Register or Login
..
You are not allowed to view links. Register or Login
...

hoşbulduk tşlkler. ilk aldığımda yapıştırmıştım. yonca alfa yazısı yılan. v.s biraz soldu zaten sökülecek hepsi.

Tolga033

Hoşgeldiniz.156'nız çok güzel maşallah. :nazar:

h.t

Size de iyi bayramlar.
Maşallah çok temiz bir 156  :nazar:

Alfadanadam

Maaşallah, kazasız belasız güle güle kullanırsınız inşallah.

Tapatalk


AŞKINRANCE

Hoşgeldiniz. Güle güle kullanın inşallah.  :nazar:
1990- Murat124   1974
1998- Şahin 1994
1999- FordEscort1.8 clx 1995
2001- Megane 1.6 1999
2002- FıatUno 1.1 1995
2003- Murat 124 1971
2004- RenoFaırway1.6  1994
2005- Hyundai Accent Coupe 1.6   2001
2005 -reno clıo1 1.4  1997
2006- Suzuki G.Vitara 2.0 jlx   2005
2008- Range Rover4.6 HSE   1999
2009- DaıhatsuFeroza 1.6  1994
2010- suzukiMaruti 800 2000
2011- DacıaLogan1.5 2007
2012- Clıo1 1.4 1996

ozoozo

Araç çok güzel , içine ayrı bayıldım ancak her yerinde sticker biraz abartı ve hoş durmamış kusura bakmazsınız umarım görüşüm bu yönde , bende söktürmeniz taraftarıyım o zaman çok daha güzel olacaktır.  :nazar:  :alfisti:

Gouki

Umut bey aramıza hoşgeldiniz. Tampondaki jdm sticker'ını Alfa Romeo ile bağdaştıramadım.

blackgear

Hoş geldiniz, sizi daha önce sanıyorum ki Akota' da görmüştüm, logo değişimi için gelmiştiniz galiba (Ben onun için oradaydım :) ) Bu arada Alfom, bence doğru tercih  :yukari-ok: :D

herewego

hoşgeldiniz aramıza bu arada araç maşallah +10

Kutay

[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

sbk0655

Aileye hoşgeldiniz , aracı sık sık Varlık  mahallesinde görüyorum.

Fatihob

..

sifyan

Zevk ve keyifle kullanın inşallah.

erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Doğa Tosun

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)