Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



APPLE MUHABBETLERİ; APPLE STORE TÜRKİYE SONUNDA AÇILDI!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Veloce

Artık anormal değişken fiyatlar ve distribütörlerin keyiflerine göre satış yaptıkları günler geride kaldı. Bundan sonra Apple Store Türkiye'den online olarak Amerika'da olduğu gibi alışveriş yapabiliyoruz.

Örnek fiyat : iPhone 5s 2149 TL. Tüm apple severlere hayırlı olsun.

You are not allowed to view links. Register or Login

emin

valla temiz olmuş arkadaşa bakıyorduk bugün 5S. vodafone turkcell falan uğraşmaya gerek kalmamış, annem de ipad istiyordu, kafa rahat. ipad için 1099 TL uygun mu wifi+cellular?
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Veloce

Yukarıdaki fiyat örneğine göre, geçen yılki döviz kuruna göre yeni çıkan iPhone fiyatı;

2170 TL / 2.28 € = yaklaşık 950 € iken, şu anki fiyat;

2149 TL / 2.72 € = yaklaşık 790 € gibi bir fiyata gerilemiş.   

Kısaca, Apple Store Türkye'nin hizmete girmesi ile arada ödemek zorunda olduğumuz distribütör ya da X ithalatçı kârı olan -/+ 160 €'luk farkı bundan sonra ödemek zornda değiliz.

Tekrar hayırlı olsun...

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
valla temiz olmuş arkadaşa bakıyorduk bugün 5S. vodafone turkcell falan uğraşmaya gerek kalmamış, annem de ipad istiyordu, kafa rahat. ipad için 1099 TL uygun mu wifi+cellular?

Telefon fiyatlarını göz önüne aldığımızda gayet uygun. İthalatçı kazancı artık aradan kalktı. Gördüğümüz fiyatlar ham Apple kârı artı gümrük kdv vs.den ibaret. Bundan sonra bu fiyatların (kdv ve gümrük ödeyerek tabi) altına kimsenin inebileceğini zannetmiyorum. Ayrıca Apple garantisiyle ürün alacağız. En ufak durumda cihazlarımız olması gerektiği gibi yenileri ile değiştirilecek...

emin

baktılar potansiyel var, talep var çok mantıklı hareket gerçekten
5'i o fiyata almıştım geçen sene kur daha düşükken

ipad cellular alınsa  viber falan konuşulamaz mı acil durumda

bence bu başlıuk Apple muhabbetleri olsun :D
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Sportivo

5S 16gb Avrupa fiyatı 700 Euro , %10 VAT iadesi ile 630 Euro x 2,72 = 1.714 TL + 115 TL vergi = 1829 TL Avrupa'dan almak istenirse. Amerika, hong kong, Dubai'den ise daha da ucuza alınabilir . 2149 tl ile arada fark 320 tl . Apple TR fiyatı bence hala yüksek ama yine de bu telefon çılgınlığı içerisinde iyi bir gelişme.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

senati

Gerek telefonlarda gerekse diger cihazlarda fahis fiyatlara (Orn:Iphone 5S icin 2500tl isteyenler) satis ortadan kalmis olacak boylece..Uzun zaman once gelmesi gerekiyordu Apple Store'un

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
5S 16gb Avrupa fiyatı 700 Euro , %10 VAT iadesi ile 630 Euro x 2,72 = 1.714 TL + 115 TL vergi = 1829 TL Avrupa'dan almak istenirse. Amerika, hong kong, Dubai'den ise daha da ucuza alınabilir . 2149 tl ile arada fark 320 tl . Apple TR fiyatı bence hala yüksek ama yine de bu telefon çılgınlığı içerisinde iyi bir gelişme.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login
Türkiye'de uygulanan ötv ile gayet normal. Kaldı ki gatantili, üstelik apple garantili bir cihaz için arada ödenecek olan fark gayet makul kanımca ;)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
baktılar potansiyel var, talep var çok mantıklı hareket gerçekten
5'i o fiyata almıştım geçen sene kur daha düşükken

ipad cellular alınsa  viber falan konuşulamaz mı acil durumda

bence bu başlıuk Apple muhabbetleri olsun :D

Daha bu başlangıç ;) apple tv falan mevcut fakat tam olarak amacına uygun kullanamamaktan dolayı eksiklik hissediyorduk. Gelişmeleri takip edeceğiz artık :)

Veloce

Aklıma gelmişken Lyon'dan aldığımız yeni deri iPhone case apple store Türkiye'de daha ucuz  >:(

TRUPHASE

[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

bado

selamlar.
bugün iphone 5S aldım turkcell'den 2.279 Tl verdim.
almadan apple store türkiye mağazasında 2.149 lira idi. fakat bi kaç yeri aradım garanti konusunda emin olamadığım için turkcell'den aldım. genpa gerçekten satış sonrası olarak diğer firmalara göre gerçekten çok iyi. geçmiş tecrübelerim öyle. app store garantisini Türkiye'de kim karşılıyor. bilen varmı?
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

ozoozo

Zamanında ben yeni çıktığında 2300-2500 dediğimde pahalı denmişti :) (bir şeylerde yaparız demiştim) 1500 e 1600 e getirenler vardı , 1 ay sonra buyursunlar 2150 den :)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
selamlar.
bugün iphone 5S aldım turkcell'den 2.279 Tl verdim.
almadan apple store türkiye mağazasında 2.149 lira idi. fakat bi kaç yeri aradım garanti konusunda emin olamadığım için turkcell'den aldım. genpa gerçekten satış sonrası olarak diğer firmalara göre gerçekten çok iyi. geçmiş tecrübelerim öyle. app store garantisini Türkiye'de kim karşılıyor. bilen varmı?

Göz göre göre pahalıya almışsın. Apple Türkiye ülkemizde vergi mükellefi. Cihazlar Apple garantili. Aracı yok kısaca. Yani senin telefonuna birşey olursa, bundan sonra Genpa'ya gönderdiğinde onlar Apple Türkiye'ye gönderecekler... Ya da kısa bir süreliğine fiziksel mağaza açılana kadar halihazırda bulunan distribütörlerin servislerine gönderecekler, yetkili olarak atanmış olan halihazırdaki servisler de mevcut zaten.

Türkiye'de garantiden kim sorumlu dersen yine Apple'ın kendisi; Aşağıdaki linkte Türkiye ile ilgili bölüme bakabilirsin... (Apple Teknoloji ve Satış Limited Şirketi)

You are not allowed to view links. Register or Login

Sportivo


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
5S 16gb Avrupa fiyatı 700 Euro , %10 VAT iadesi ile 630 Euro x 2,72 = 1.714 TL + 115 TL vergi = 1829 TL Avrupa'dan almak istenirse. Amerika, hong kong, Dubai'den ise daha da ucuza alınabilir . 2149 tl ile arada fark 320 tl . Apple TR fiyatı bence hala yüksek ama yine de bu telefon çılgınlığı içerisinde iyi bir gelişme.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login
Türkiye'de uygulanan ötv ile gayet normal. Kaldı ki gatantili, üstelik apple garantili bir cihaz için arada ödenecek olan fark gayet makul kanımca ;)

İyi de Avrupa'daki satış fiyatlarında da vergi mevcut. Dolayısıyla ben hala aradaki farkın yüksek olduğunu ve farkın daha az olması gerektiğini savunuyorum. Garanti konusunda ise Apple ürünlerinde risk bence binde 1 oranında. Kaldı ki dünyanın herhangi bir Apple Store'nden alınmış bir Apple ürününü Apple TR 'ye de verebiliriz. Açılması elbette iyi oldu , bir eksikliği tamamladı ama daha da zorlamak lazım.nüfusuna oranla dünyada en çok akıllı telefon satışı yapılan ülkelerden biriyiz.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
5S 16gb Avrupa fiyatı 700 Euro , %10 VAT iadesi ile 630 Euro x 2,72 = 1.714 TL + 115 TL vergi = 1829 TL Avrupa'dan almak istenirse. Amerika, hong kong, Dubai'den ise daha da ucuza alınabilir . 2149 tl ile arada fark 320 tl . Apple TR fiyatı bence hala yüksek ama yine de bu telefon çılgınlığı içerisinde iyi bir gelişme.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login
Türkiye'de uygulanan ötv ile gayet normal. Kaldı ki gatantili, üstelik apple garantili bir cihaz için arada ödenecek olan fark gayet makul kanımca ;)

İyi de Avrupa'daki satış fiyatlarında da vergi mevcut. Dolayısıyla ben hala aradaki farkın yüksek olduğunu ve farkın daha az olması gerektiğini savunuyorum. Garanti konusunda ise Apple ürünlerinde risk bence binde 1 oranında. Kaldı ki dünyanın herhangi bir Apple Store'nden alınmış bir Apple ürününü Apple TR 'ye de verebiliriz. Açılması elbette iyi oldu , bir eksikliği tamamladı ama daha da zorlamak lazım.nüfusuna oranla dünyada en çok akıllı telefon satışı yapılan ülkelerden biriyiz.


Sent from my iPhone using Tapatalk - You are not allowed to view links. Register or Login

Haklısın Avrupa'da da vergiler mevcut fakat orada KDV (VAT) dışında bizdeki gibi saçma ÖTV benzeri bir vergi yok. Aradaki fark bundan kaynaklanıyor. Bu şekilde düşününce çok çok iyi. ÖTV'yi göz ardı etmemek lazım...

Kubilay

2000 liralık bi tel aldığımızda ne kadarı vergiye gidiyor acaba?

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
2000 liralık bi tel aldığımızda ne kadarı vergiye gidiyor acaba?

%25 ÖTV ve ayrıca %18 KDV. Gerisini kendin hesabedersin artık...

Bu yüzden fiyatlarda dünya ile rekabet beklenmesi mümkün değil. Diğer ülkelerde de %18 20 civarlarında KDV var dediğim gibi fakat ÖTV olan başka bir ülke duymadım... ÖTV hayatımızdan çıksa hepimiz en az %25 zengileşeceğiz aslında. %40'lara varan ÖTV oranlarını saymıyorum bile...

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
baktılar potansiyel var, talep var çok mantıklı hareket gerçekten
5'i o fiyata almıştım geçen sene kur daha düşükken

ipad cellular alınsa  viber falan konuşulamaz mı acil durumda

bence bu başlıuk Apple muhabbetleri olsun :D

Konuşulur da, bence biraz daha beklemelisin. iPad'in tüm modelleri görünmüyor store'da daha... ;)

Seni mi kıracağım Emin'im modifiye ederiz başlığı ;)

bado

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
selamlar.
bugün iphone 5S aldım turkcell'den 2.279 Tl verdim.
almadan apple store türkiye mağazasında 2.149 lira idi. fakat bi kaç yeri aradım garanti konusunda emin olamadığım için turkcell'den aldım. genpa gerçekten satış sonrası olarak diğer firmalara göre gerçekten çok iyi. geçmiş tecrübelerim öyle. app store garantisini Türkiye'de kim karşılıyor. bilen varmı?

Göz göre göre pahalıya almışsın. Apple Türkiye ülkemizde vergi mükellefi. Cihazlar Apple garantili. Aracı yok kısaca. Yani senin telefonuna birşey olursa, bundan sonra Genpa'ya gönderdiğinde onlar Apple Türkiye'ye gönderecekler... Ya da kısa bir süreliğine fiziksel mağaza açılana kadar halihazırda bulunan distribütörlerin servislerine gönderecekler, yetkili olarak atanmış olan halihazırdaki servisler de mevcut zaten.

Türkiye'de garantiden kim sorumlu dersen yine Apple'ın kendisi; Aşağıdaki linkte Türkiye ile ilgili bölüme bakabilirsin... (Apple Teknoloji ve Satış Limited Şirketi)

You are not allowed to view links. Register or Login

hmm teşekkürler. öyle oldu bildiğimden şaşmıyım dedim turkcellden aldım.
mağaza zorlu Center'da açılacakmış.
birde app store'dan almamama sebep 5-7 iş günü yazıyor teslimatta. il-ilçe girince 10-12 kasım çıkıyordu. artık bundan sonra kısmetse apple mağazdan alırız.
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Veloce

Aynen, sağlık olsun... Güle güle kullan... Aradaki fark dünyalar değil sonuçta. Nerelere gitmiyor ki o meblağlar... 5. nesil iPad alırken telafi edersin ;)

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
Zamanında ben yeni çıktığında 2300-2500 dediğimde pahalı denmişti :) (bir şeylerde yaparız demiştim) 1500 e 1600 e getirenler vardı , 1 ay sonra buyursunlar 2150 den :)

abi keşke türkselden almasaydın ben de geçen sene türkselden aldım ilk yolladıkları makina kusurlu çıktı tekrar yolladılar yine anlaşamadık. 3.sünde artık bu mallarla uğraşılmaz diyip konuyu kapattım.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login

iPad Air de 27 Kasım'dan itibaren applestore'da yerini alıyor... İki hafta sonra bir tane edineceğim.

egeozal1

Hayırlı olsun abim şimdiden. :) Ben iPad 3 kullanıyorum gayet memnunum. İpad air çok güzel olmuş benim kullandığım bana göre büyük tablet için belki bende alabilirim ilerde ipad air :)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun abim şimdiden. :) Ben iPad 3 kullanıyorum gayet memnunum. İpad air çok güzel olmuş benim kullandığım bana göre büyük tablet için belki bende alabilirim ilerde ipad air :)
O halde ipad mini (retina) almalısın. ipad air ile tamamen aynı özelliklere sahip. Eski modeldeki gibi ipad ile aralarında dağlar kadar fark yok. Aynı A7 işlemci ve aynı M7 grafik işlemci, aynı çözünürlük vs. Hatta mini'de ekran daha küçük olduğu için aynı çözünürlüğü sunmak için mecburen daha küçük piksellere sahip olmalı. Dolayısıyla nispeten net bir görüntüye sahip olacaktır.