Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 anahtar ile bagaj açma sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
mk1 2004 de yok. MK1 in ilk çıkışında mı var yada MK2 lerde mi var acaba ?
2004 model mk1 kitapçığında okudum dün itibariyle.

egeozal1

Kitapçıkta dikkat ettiyseniz Ülkelere göre farklılık gösterebilir yazıyor. Benim araç 2005 mk1 onda da açılmıyor kaldı ki ilk logo değişimini ben yaptım. :)

Murad

Evet sonuç olarak anlıyoruz ki logolarımız dönmüyor.
Hayırlısı artık :)

ByAKINCI

Merak ettim iş çıkışı bir bakacağım :) 147'mi ilk aldığım zamanlarda biraz bakınmıştım ama öyle birşey dikkatimi çekmeyince kimseye sormadım. Murat Bey sizin gibi kitapçığımda olmadığı için dikkatimi çekmemiş galiba  :'( Bilgisayarımda pdf versiyonu var aklıma takılan birşey olduğunda oradan bakıyorum  :)
147 Blackline Red

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Merak ettim iş çıkışı bir bakacağım :) 147'mi ilk aldığım zamanlarda biraz bakınmıştım ama öyle birşey dikkatimi çekmeyince kimseye sormadım. Murat Bey sizin gibi kitapçığımda olmadığı için dikkatimi çekmemiş galiba  :'( Bilgisayarımda pdf versiyonu var aklıma takılan birşey olduğunda oradan bakıyorum  :)
Kardeşim bende pdf formatlı indirdim elimde kitapçık yok. Bende oradan okudum. 2004 model 147 lerin kitapçığında yazıyor. Hatta 2005 lerinkinde de yazıyor şimdi baktım. Enteresan durum. Neyse takmıyorum kafaya. :)

okan

Arkadaşlar konu bağaj kilit mekanizmasından açılmışken bende bir sorunumu arz edeyim......benim 156 bagaj aydınlatma lambası bazen kendiliğinden devreye giriyor.. ekranda bagaj açık uyarısı veriyor.... uyarı verdiği zaman kumanda ile aracı kitlesenizde kendi kapıları geri açıyor.... tavsiyeniz nedir.... :alkis:

sbk0655

Bagaj kapağını açtığınızda sol kolun orada elektrik tesisatının içinden geçtiği kablolar da temassızlık ya da kısa devre vardır. Onunla oynarsanız düzelir. Müsait bir zamanda bir elektrikçiye verin halleder.

Gouki

Okan bey, Serkan abinin bahsettiği kabloları şu mesajda görebilirsiniz:

You are not allowed to view links. Register or Login

sbk0655

Problemin değil çözümün bir parçası olan adam Özgün... :yukari-ok:

chao

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dönme mekanizması kolay kolay oksit yapmaz. Parçaların çoğu plastik o bölgede.
Yarın biraz daha zorlayacağım olmazsa bir ara servise gittiğimde soracağım.
Ben hiç böyle birşey denemedim ama döndüğünü sanmıyorum..logolar orjinal, temmuz ayında ataşehir mengerlerde değiştirildi.. Döndüğünü sanmıyorum ilk defa duydum
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Problemin değil çözümün bir parçası olan adam Özgün... :yukari-ok:
:alkis:

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dönme mekanizması kolay kolay oksit yapmaz. Parçaların çoğu plastik o bölgede.
Yarın biraz daha zorlayacağım olmazsa bir ara servise gittiğimde soracağım.
Ben hiç böyle birşey denemedim ama döndüğünü sanmıyorum..logolar orjinal, temmuz ayında ataşehir mengerlerde değiştirildi.. Döndüğünü sanmıyorum ilk defa duydum
Ben kitapçığın yalancısıyım chao :)

chao

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dönme mekanizması kolay kolay oksit yapmaz. Parçaların çoğu plastik o bölgede.
Yarın biraz daha zorlayacağım olmazsa bir ara servise gittiğimde soracağım.
Ben hiç böyle birşey denemedim ama döndüğünü sanmıyorum..logolar orjinal, temmuz ayında ataşehir mengerlerde değiştirildi.. Döndüğünü sanmıyorum ilk defa duydum
Ben kitapçığın yalancısıyım chao :)

Yok bende aklıma böyle bişeyin hiç gelmemesine şaşırdım :) ama logoların yapıştırılması ile ilgili bir yorum olmuş o yüzden dedim logoların orjinal yeni değiştirildi diye :))
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dönme mekanizması kolay kolay oksit yapmaz. Parçaların çoğu plastik o bölgede.
Yarın biraz daha zorlayacağım olmazsa bir ara servise gittiğimde soracağım.
Ben hiç böyle birşey denemedim ama döndüğünü sanmıyorum..logolar orjinal, temmuz ayında ataşehir mengerlerde değiştirildi.. Döndüğünü sanmıyorum ilk defa duydum
Ben kitapçığın yalancısıyım chao :)

Yok bende aklıma böyle bişeyin hiç gelmemesine şaşırdım :) ama logoların yapıştırılması ile ilgili bir yorum olmuş o yüzden dedim logoların orjinal yeni değiştirildi diye :))
Araç konusunda ne kadar hassas olduğunu biliyorum. Gözden kaçmış demek ki :)

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Problemin değil çözümün bir parçası olan adam Özgün... :yukari-ok:
:alkis:

Büyüklerimizden takdir görmek ne güzel şey.

sbk0655

Önemli olan o hareketi yapabilmek. Bu arada biraz manidar mı oldu ne?