Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Göcek'den nadide bir GTV V6 TB

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Anıl

   Daha önce forumda muhabbeti geçen David'in GTV'si! Araç ilk sahibinden ve orjinal, daha 20 bin km'de, motoru, içi,dışı daha fabrikadan yeni çıkmış gibi...Türkiye'de zaten daha orjinali yoktur ama dünyada da sayılı bir GTV V6 TB olduğunu zannediyorum. Araç,fabrika kartında 1998 model olarak yazıyor ama ruhsatta 1997 olarak görünüyor. David'e buradan tekrar güle güle kullanmasını diliyorum, bu araçların değerini bilen kişilerin elinde olması gerçekten çok güzel.  :nazar:
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Fiction

GTV 2.0 TS Phase 2

Anıl

Ben canlı canlı gördüm, yok böyle birşey diyebilirim, bu km ve bu orjinallik! Neredeyse hiç binilmemiş ve garajda durmuş!
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben canlı canlı gördüm, yok böyle birşey diyebilirim, bu km ve bu orjinallik! Neredeyse hiç binilmemiş ve garajda durmuş!

Sonraki sahibi ya Spider_Volkan ya da ben olurum büyük ihtimalle :D

Anıl

Ben de olabilirim ama David satmasın bence  :D
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

cem_dogan

alfa sevgisi

depeche101


Sportivo

,bilmiyorum anlatılmış ve ben atlamış da olabilirim ama şu  işin bir de hikayesini aktarsanız , araba nerde nasıl bulundu, ilk sahibi nasıl oldu da sattı ?
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Anıl

Spider-Volkan anlatır ama servisini(ufak tefek ayarlar,20binde yapılması gereken subab ayarı vs) bizim serviste yaptırdı David, iki defa İzmir'e geldi, baya bir muhabbet oldu. Araç Ankara'da ilk sahibi bayan avukatın ve kadının 5-6 aracından birisi, kapalı garajda yatmış arada kullanılmış. Sahibinden'e ilanı düşünce Volkan'ın söylemesi ile David gidip alıyor,tabi almadan önce sahibi tarafından tüm bakımları,kayışları vs değiştiriliyor yetkili serviste...Daha önce Volkan buraya David'in eski aracı Porsche Boxer'ın satılık ilanını koymuştu o da süper temiz ve bakımlıydı, o satılınca bu denk geliyor diyeyim. Fabrikadan GTV nasıl çıkmış merak edenlere diyebilirim, etiketleri,naylonları duruyor...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Veloce

Araç avukat bir bayanın aracı. Garajında bu şekilde başka araçlarıda vardı... Alınmış ve yıllarca doğru dürüst kullanılmamış fakat yine de bakımları yaptırılmış. Hatta David aracı almadan önce önceki sahibi aracın tüm kayış vs. herşeyini değiştirtip bakımını da yaptırmış. Sadece bu zaman içerisinde tavanda güneş yanıkları oluşmuş ve bu yüzden David aracın tanını boyattı...

Neyse bunları sonradan öğrendik tabi.. İşin başına dönersek, ilanlara bakınırken bu aracı tesadüfen görmüştüm ve hemen gördüğüm gibi Spider_Volkan'ı aradım. Araçtan bahsettim ve David'e sormasını istedim. (O dönem Volkan şu an sahibi olduğu GTV'yi yeni almıştı ve bende GT'yi yeni almıştım. Araçlar alınmamış olsaydı ikimizde alabilirdik bu aracı) Alabileceğini düşündüğüm kişi kendisiydi ve aynen de Volkan'ın bahsetmesinin ardından hemen karar verip pazarlığı bitirdiler. Olmasını istediğimiz gibi bu araç Alfista'da kaldı, ilerde de kötü ellere düşmeyeceği kesin diyebiliriz... Aynı gün oldu sanırım bunların hepsi.. Bu arada aracı forumdan bir arkadaşta görüp paylaşmıştı aynı zamanda... Araç 16.500 km civarındaydı...

Hikayenin benim tarafımdan görülen kısmı bu şekilde... Gerisini Spider_Volkan ve David paylaşırlar bir ara sanırım ;)

Anıl

Bu arada David ilanlarda sürekli dönüp duran, önü yeni tip yapılmış mavi GTV'nin ve yine temizliği ile bilinen başka bir Spider'ın eski sahibi! Sanırım iki aracı da Volkan'a satmış zamanında.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Veloce

Bahsettiğin araçlar bunlar Anıl ;) Spider, Volkan'dan David'e GTV takası ile geçmişti. Spider'ı Volkan zamanında 450km'deyken almıştı. İki araca da ikisi de sahip oldu yani :)

Şu Spider'ı almak gibi bir niyetim hala devam etmekte ayrıca belirteyim arada  8) :kahve:

myavuz

Anıl merhaba ,

Sahibinden sitesinde ilanda olan gtv v6  tb ve benim araba dışında Ankarada  gtv tb kalmadı heralde.Yalnız ben yalnış hatırlamıyorsam bu gri gtv'nin 1 sene önce ilanı vardı  .başka varsa bilmiyorum,  hatta ilanda arabanın içerisine beyaz çarşaf serilmişti .
Gran Turismo Veloce

Murad

Vay be harika görünüyor. Tekerine taş değmesin. :nazar:

Anıl

Ankara'da ne kaldı bilemiyorum Murat ama İzmir'de biz şuan 4 GTV olduk, beyaz olan daha bize katılmadı. Geçen sitede fotoğrafını gördüm orta yaşlı bir amcanın kullandığı GTV vardı İstanbul'da! Onu daha önce görmemiştim,çünkü rengi petrol yeşili gibi ilginç birşeydi. Murat bu arada sende GTV'yi iyi saklıyorsun,siteden bile bence gören yoktur ;)
Volkan evet, önceki Alfalar bunlar, mavi Antalya'ya gitmiş en son.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

myavuz

Araba sıcak hararet yapar diye yazın kullanmıyorum, kışın soğuk kapalı garajda turşusunu kurcam,araba aldığımda 110.000 km idi,6 seneyi geçti, 122.000 km.
Gran Turismo Veloce

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
Araba sıcak hararet yapar diye yazın kullanmıyorum, kışın soğuk kapalı garajda turşusunu kurcam,araba aldığımda 110.000 km idi,6 seneyi geçti, 122.000 km.
Al bir kıl kullanıcı daha, bizim buradaki GTV ve Spider kullanıcı profili genelde aynı  :)
Türkiye'de Fiat Stilo 2.4 litre versiyonu olduğunu, eski sahibi olarak sen öğrettiğin içinde ayrı teşekkürlerimi iletirim Murat sana :D
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Gouki

Ankara'da yeşil bir Gtv görüyorum bazen.

Sportivo

Elinize sağlık , Vay be İstanbul-GÖCEK-Ankara üçgeninde amma alfisti trafiği dönmüş, resmen garajdan maden çıkmış :)
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Anıl

Ajan çok, güzel Alfa oldumu millet birbirine haber veriyor  ;)
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
Ankara'da ne kaldı bilemiyorum Murat ama İzmir'de biz şuan 4 GTV olduk, beyaz olan daha bize katılmadı. Geçen sitede fotoğrafını gördüm orta yaşlı bir amcanın kullandığı GTV vardı İstanbul'da! Onu daha önce görmemiştim,çünkü rengi petrol yeşili gibi ilginç birşeydi. Murat bu arada sende GTV'yi iyi saklıyorsun,siteden bile bence gören yoktur ;)
Volkan evet, önceki Alfalar bunlar, mavi Antalya'ya gitmiş en son.

Ben 2-3 kere gördüm Alfaline'da :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Spider_Volkan

Arkadaslar su an david de bulunan gtv nin hikayesi aynen volkey in anlattigi gibi. Volkanin beni uyarmasiyla david'e bu araci satin aldik. Benim gorme imkanim daha olmadi fakat eminim daha önce bu kadar temizini görmediğimiz bir gtvdir.
Spider benim 450km de ikinci el olarak aldigim aracim. Yaklasik 2 sene bindikten sonra davidin mavi gtvsi ile takas yapmistik. Iki aracin onunu de ben dayanamayip yeni tipe cevirtmistim. David spidera yaklasik 1 sene bindikten sonra istanbulda bir doktora satti. Ordan da arac antalyaya gitti. Ben araci davide verdigimde arac 66000kmde idi. Mavi gtvye ise 3 sene civari bindim. Hepsinin bende yeri ayri :) simdi yine davidde ve bende ayni anda 916lar var. Davide bu kondisyonda bir gtv bulup alabildigimiz için çok mutluyum acikcasi.

Volkan


Anıl

Ben canlı gördüğüm için diyebilirim ki,iç aksamı olsun, motor kısmı olsun gerçekten sıfır kondisyonda. Dış kısımda, otoparkta kapı açmaya bağlı ufak tefek birkaç ezik var.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Sportivo


You are not allowed to view links. Register or Login
Ajan çok, güzel Alfa oldumu millet birbirine haber veriyor  ;)
Anıl'ım bana da şöyle 30-50k da böyle maden bir 2.0 Manuel buluverin be, Sportwagon da olur :)
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

ATA

Disinda ufak tefek gamzeler haricinde sifir gibi, kokusu bile bi farkli içinin.

David iyi parça topluyor bu arada, kendisinede söyledim gibi iyiki değerini bilecek birisine gitmiş araç.

Kocaman bir maşallah...


You are not allowed to view links. Register or Login
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts