Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Fotoğraftaki Şey Hakkında Yardım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

harunresitz

Arkadaslar merhaba konuyu dogru yere acip acmadigimdan emin olamadim. Yanlis ise kusura bakmayin.

Aracimda daha onceden fark ettigim ama bir turlu ne oldugunu bulamadigim bir sey vardi. Az once aracimi yikatmaya gittigimde fotografladim ve size sorayim dedim.

Arac 159 distinctive plus. ( koku sensoru ile alakali olabilir mi ). Sadece sofor tarafında var.
Yorumlarini bekliyorum arkadaslar.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

wolkanku

iç trim renkleriyle uyuşmuyor, sonradan eklenmiş bir şey gibi gözüküyor..
bugüne kadar 1 tane bile 159'da görmedim..ne olduğunu ben de merak ettim.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

sariertan

You are not allowed to view links. Register or Login
su tahliye giderine benziyor  :)

:rock: Evet süzgeç gibi konmuş oraya. Ben olsam çokdan söküp bakmıştım ne ayak diye =)

berkaykcr

paspas sabitleme değilmi bu sonradan alınan paspasların  :rock:
Smoke Giulietta

hi_cazz



Gouki


Murad

Tanımlanamayan bir cisim yaklaşıyor. :)

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Tanımlanamayan bir cisim yaklaşıyor. :)

:haydi: tahminler artıyor :D


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

TRUPHASE

Sonradan konulduğu aşikar tabi 159 givenchy paket değilse araç :). O kadar merak ettim ki işim olmasa gidip bakacağım.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
su tahliye giderine benziyor  :)

Öldüm gülmekten, balıkçı kayığı bu galiba :) ya da araç duşakabin paketli :)
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

blackgear

Koku sensörüne ait ek bir parça olabilir. Kötü koku geldiğinde sensör dış hava alımını kesiyor. Bazı Audilerde aynı anda içeri koku kartuşundan fresh hava basan sistemler olduğunu okumuştum yabancı bir forumda. Belki sizinkinde de vardır...

Not: Koku sensörü içeride gaz çıkarınca çalışmaz, sadece dış ortamdaki kokuya göre hareket eder!... :haydi:

universeee

You are not allowed to view links. Register or Login
Not: Koku sensörü içeride gaz çıkarınca çalışmaz, sadece dış ortamdaki kokuya göre hareket eder!... :haydi:
Aşırı derecede önemli bir noktaya temas etmişsiniz  :S  :D
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ku2

İçinde koku yokmu..?
Bence marketlerde satılan kokulardan o.. İçindeki koku bitmiş..erimiş gitmiş. Plastiği kalmış.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
paspas sabitleme değilmi bu sonradan alınan paspasların  :rock:
+1 bende olmadığına göre odur
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login

.. İçindeki koku bitmiş..erimiş gitmiş. Plastiği kalmış...

Abi çok dokunaklı yazmışsın  :'(  :haydi:

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
su tahliye giderine benziyor  :)

Öldüm gülmekten, balıkçı kayığı bu galiba :) ya da araç duşakabin paketli :)
Hahahaha :) Balıkçı kayığı ve duşakabinli paket süperdi
ofiste sesli güldüm ya herkes bana baktı  :alkis:

eminpar

Toplantıda gülme krizine girdim :))

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

harunresitz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
paspas sabitleme değilmi bu sonradan alınan paspasların  :rock:
+1 bende olmadığına göre odur

Paspas sabitleme ekranda daha onde olan siyah parca. Diger parcayi sokup fotograflayacagim. Bu arada cok guzel y9rumlar gelmis :)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


depeche101

You are not allowed to view links. Register or Login
İçinde koku yokmu..?
Bence marketlerde satılan kokulardan o.. İçindeki koku bitmiş..erimiş gitmiş. Plastiği kalmış.

Selim harbiden çok acıklı konuşmuşsun  :(

Kutay

[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

Tolga033

Uzaylilarin isi olmasin. :o :D

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Murad

Kedidir o kedi  :D
Konu açan arkadaşım kusura bakma konu kaynadı ama güzel muhabbet oldu.
Kusura bakmayasın lütfen.

harunresitz

Arkadaslar gunaydin bahsettigim zimbirtiyi soktum ve fotograf cektim. Bir uzerinde pufi yaziyor. Pufi marka midir diye arattigimda paspas markasi gibi bir veei ortaya cikiyor ama bu seyinhala ne oldugunu anlamis degilim cunku paspaslarin altinda yer aliyor.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


sariertan

You are not allowed to view links. Register or Login
paspas sabitleme değilmi bu sonradan alınan paspasların  :rock:

Galiba doğru tahmin. Altta kalan kısmın üzerine paspas serilir ve üstüne bu PUFİ yazan kapak bastırılarak paspasdaki delikten geçip alttaki parçaya sabitlenir.

Galiba zamanında bir paspasdan arta kalan bir şey. Önemli birşey değilmiş yahu =)