Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta Tablet Montajı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

master

Bülent abi çok sağolasın. Çok çok vereceğimiz para 100 TL, alırız programı da napalım :)

Volkan bilmiyorum araştıracağım onu da. Bütün işleri çocuk gibi heyecanlı olduğumdan şirkette işleri falan yarım bırakıp arabaya gidip acele şekilde yaptım :) Sadece çalışıyor mu onu kontrol ettim şu ana kadar. Mesela AUX kablo yerini değiştireceğim. Tablet için de ilk gözüme çarpan yer camdı oraya koydum :)

Normalde en güzeli tableti orta konsola bir şekilde monte etmek ama o zaman kesip biçme işine girmek gerekecek. Fotoğraftan belli olmuyor ancak camın önünde çok sırıtmadı, sadece aparat dev gibi olduğu için o sırıtıyor. Haftasonu iyice bir kurcalarım, daha güzel bir yer bulursam oraya takar foto çekerim.

Bu arada tableti baya bir kurcaladım, şiddetle tavsiye ediyorum. 400 TL'ye kılıfı (kalitesiz), araç içi şarj cihazı, kulaklıkları, araç içi aparatı ve USB portu açan kablosuyla (klavye, mouse falan takılabiliyor) birlikte geliyor. Performansı çok yüksek değil ancak araç içinde bekleyeceğinden daha fazlasını yapıyor. Benim iPad'de olmayan birçok donanımsal artısı acayip hoşuma gitti. iPad tabii ki çok daha kaliteli ancak bu da acayip işlevsel. 3G'si de var, onu denemedim henüz.

Bence al bi tane :)

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

wolkanku

yok yok arabaya harcama yapmayi kestim bir sure,  ti marspiyel alacaktim kendime yilbasi hediyesi olarak ama bu aksam yeni bir gitar alacagim..simdi 400 gommeyeyim oraya:)

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ozoozo

Halletiğinize çok sevindim , aslında güzelde durmuş yani sırıtmıyor gibi keşke tableti siyah alsaydınız ön konsolla uyumlu olurdu :)

Bende gittigidiyordan grip diye bir aparat aldım ancak yuvaya büyük geliyor , ama Volkanın sorduğuna tam uyuyor yani konsola oturdup öne doğru uzanıyor , malesef giulietta için o göze girmiyor onun küçüğü varsa harika olacaktır.

tekrar güle güle kullanın.  :nazar:

A.S.GÜMÜŞ

#78
şu obd2 cihazını temin edebileceğimiz e bay harici bir yer var mi dükkan falan ?

buldum :D

LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


07 DH 800

A.S.GÜMÜŞ

Gençler bir el atıverin gari Obd II cihazı alacağım ama :

Bunu mu alayım ? :
You are not allowed to view links. Register or Login

Yoksa bunu mu ? :
You are not allowed to view links. Register or Login


07 DH 800

master

İkincisini alın Serhat Bey. Çok kaliteli bir malzeme değil, ancak diğerini taktığınızda OBD portunun önündeki kısmın kapanıp kapanmayacağının garantisi yok. İkincisi küçük boyutlara sahip bu yüzden taktıktan sonra direk kapatmanız mümkün olacak.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Gençler bir el atıverin gari Obd II cihazı alacağım ama :

Bunu mu alayım ? :
You are not allowed to view links. Register or Login

Yoksa bunu mu ? :
You are not allowed to view links. Register or Login

İkincisinden satayım hemen :)

A.S.GÜMÜŞ

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gençler bir el atıverin gari Obd II cihazı alacağım ama :

Bunu mu alayım ? :
You are not allowed to view links. Register or Login

Yoksa bunu mu ? :
You are not allowed to view links. Register or Login

İkincisinden satayım hemen :)

Aldım Bülent beyciğim, kredi kartına taksitle :(


07 DH 800

A.S.GÜMÜŞ

You are not allowed to view links. Register or Login
İkincisini alın Serhat Bey. Çok kaliteli bir malzeme değil, ancak diğerini taktığınızda OBD portunun önündeki kısmın kapanıp kapanmayacağının garantisi yok. İkincisi küçük boyutlara sahip bu yüzden taktıktan sonra direk kapatmanız mümkün olacak.

Tamamdır teşekkür ederim Önder beyciğim :)


07 DH 800

ozoozo