Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 147 MK2

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

easlan

öncelikle herkese selamlar. abilerim, kardeşlerim, uzun zaman önce yani üniversitenin ilk yıllarında başlayan alfa hayranlığı son seviyeye geldi. mezun olmamla birlikte artık kendisiyle seviyeli bir ilişki istiyorum. :D bu nedenle sizin yardımınıza ihtiyacım var. çevrenizde eli yüzü düzgün hayırlı bir kısmet varsa önerilerinizi bekliyorum :)

şaka bir yana bütçe olarak şu an için max 22000 tl civarı bir araç bakıyorum. tek önceliğim kırmızı olması bunun dışında çok beklentim yok açıkcası ama bu başka renk istemiyorum demek değil kesinlikle.

murat abinin(murad) önerdiği aşagıdaki araç hakkında bilgisi olan var mı acaba? bursa da yaşadığım için hemen gidip bakma fırsatım yok o yüzden önce sizden bilgi almak istiyorum.

saygılar...

You are not allowed to view links. Register or Login

Yiğit Doğukan

Varyatörlü 120 BG modeli.
Düşük km ve kırmızı.
Yol bilgisayarı var.
Bakımları yapılı.

Bence bakmakta fayda var.


Murad

Esin Aslan arkadaşımıza hep birlikte bir omuz verelim arkadaşlar. Kendisi 147 arıyor.
İlk mesajında verdiği linkle ilgili özellikle İzmir'li arkadaşlardan destek bekliyor kendisi.
Aramıza bir Alfista daha geliyor. :)
Tekrar hoşgeldin kardeşim. Bir an önce sana güzel bir 147 buluruz umarım.

easlan

You are not allowed to view links. Register or Login
Esin Aslan arkadaşımıza hep birlikte bir omuz verelim arkadaşlar. Kendisi 147 arıyor.
İlk mesajında verdiği linkle ilgili özellikle İzmir'li arkadaşlardan destek bekliyor kendisi.
Aramıza bir Alfista daha geliyor. :)
Tekrar hoşgeldin kardeşim. Bir an önce sana güzel bir 147 buluruz umarım.

teşekkürler abi. en kısa zamanda inşallah.

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Esin Aslan arkadaşımıza hep birlikte bir omuz verelim arkadaşlar. Kendisi 147 arıyor.
İlk mesajında verdiği linkle ilgili özellikle İzmir'li arkadaşlardan destek bekliyor kendisi.
Aramıza bir Alfista daha geliyor. :)
Tekrar hoşgeldin kardeşim. Bir an önce sana güzel bir 147 buluruz umarım.

teşekkürler abi. en kısa zamanda inşallah.
Rica ederim dostum ne demek. Bulacağız sana da bir 147. Ben ararken de sağolsun bir çok arkadaş alakadar olmuştu sayelerinde forum içinde bilinen bir 147 ye sahip oldum. Sana da en iyisinden bir 147 bulunacaktır.
Burası gerçekten çok kaliteli bir topluluk. Yardımlaşma da üst seviyede.

FB10ur

Galeriyi tanırım ama bir ticari bağım yok dostluktan başka bir çok arkadaşıma araç aldık burdan..

You are not allowed to view links. Register or Login

Araç düzgün duruyor bakmakta yarar var..

You are not allowed to view links. Register or Login

easlan

You are not allowed to view links. Register or Login
Galeriyi tanırım ama bir ticari bağım yok dostluktan başka bir çok arkadaşıma araç aldık burdan..

You are not allowed to view links. Register or Login

Araç düzgün duruyor bakmakta yarar var..

You are not allowed to view links. Register or Login

mümkünse mk2 şansımı denemek istiyorum hocam. son çare olarak mk1 'lere bakmayı düşünüyorum

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Galeriyi tanırım ama bir ticari bağım yok dostluktan başka bir çok arkadaşıma araç aldık burdan..

You are not allowed to view links. Register or Login

Araç düzgün duruyor bakmakta yarar var..

You are not allowed to view links. Register or Login

mümkünse mk2 şansımı denemek istiyorum hocam. son çare olarak mk1 'lere bakmayı düşünüyorum
Aynı ben :))
bak tabi kardeşim bak. Ben de bir zamanlar burada araç ararken arkadaşların bana verdiği tavsiyeyi ben de sana vereyim, bakımsız bir mk2 almaktansa bakımlı bir mk1 almak iyidir. :))

FB10ur

Valla 22li rakamlara düzgün kondisyonda bir mk2 bulman çok zor ama tabiki para senin cebinden çıkacak kendin bilirsin..


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Tolga033

Mk 2 kırmızı olanı bende çok beğendim,bakmakta fayda var bencede.  :)

Murad

İlanlar arasında fiyat olarak en ideali o. Ayrıca servis tarafından satılıyor olması avantaj gibi görünüyor.

easlan

You are not allowed to view links. Register or Login
İlanlar arasında fiyat olarak en ideali o. Ayrıca servis tarafından satılıyor olması avantaj gibi görünüyor.
You are not allowed to view links. Register or Login
Mk 2 kırmızı olanı bende çok beğendim,bakmakta fayda var bencede.  :)

yarın arayıp bir görüşeyim o zaman. yalnız anlamadığım bu aracın iki tane ilanı var farklı isimlerde.
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Murad

İlan açıklamasında da yazıyor. Sanırım kendisi servis çalışanı.
Zaten diğer ilan da kendi adına açılmış.
Bence arayıp bilgi alabilirsin.
İLETİŞİM ÖZGÜR USTA 0533 386 89 51

cothumun

#13
Esin bey kendi aracımı satmak isterdim size ve ömür boyu sorunsuz kullanırdınız , altı dahi sürtülmemiş bir arabadır. 1 sene daha binmek istediğimden ve ondan kopamadığımdan :) 57.000 de tüm ağır bakımlarını yaptırdım 1900 TL filan tutmuştu. Nasipse seneye 159 almayı planlıyordum bütçenizi biraz daha zorlayabiliyorsanız isterseniz görüşürüz.

Diğer ufak detaylar imzada yazıyor.

Umarım istediğiniz alfayı en kısa sürede bulursunuz. Şimdiden hayırlısı olsun.

champs

Burak Bey Eğer Esin Bey aracınızı almayı düşünmüyorsa özelden de yazdığım gibi ben düşünebilirim.

147 (kırmızı olursa ne ala) düşünen birisi olarak aşağıdaki araç için ne düşünürsünüz?

You are not allowed to view links. Register or Login

Şimdiden teşekkürler .