Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



SATILIK SAMSUNG NOTE 2

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ByAKINCI

Merhaba Arkadaşlar severek kullandığım cihazım Samsung Note 2'yi satıyorum.Konuyu buraya açma sebebim hergün en az birkaç saatimi geçirdiğim kendimi :alfisti:  ailesinden biri olarak gördüğüm için ve bu yüzden almayı düşünen olabilir düşüncesiyle öncelikle aile içinde bir ilan açmak oldu. Satma sebebim başka bir cihaz almak için yani keyfe kederdir.Cihazın herhangi bir sorunu yoktur.Kozmetik olarak 9/10 alır.Cihaz 4-4,5 aylıktır garantisi devam etmektedir. Yanında 1 adet Flip cover 2 adet normal kılıf verilecektir. :)
Not: Fotoğraflarda ekranda görünen kılcal çizikler filmdedir.

Forum Fiyatı : 1.000,00 TL







147 Blackline Red

Gouki

Not: Konu yonetim onaylidir.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


ByAKINCI

İlan güncel arkadaşlar  :yukari-ok:
147 Blackline Red

ByAKINCI

Cihaz satılmıştır arkadaşlar :yukari-ok: Konu kirliliği olmaması açısından konu silinebilir.Bilgilendirmek istedim.
147 Blackline Red

Gouki