Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ankara bakım kampanyası

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

h.t

Merhabalar , az önce gelen mesajı paylaşıyorum belki işine yarayan biri olur

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using You are not allowed to view links. Register or Login

Gouki


alihsans

Bana da geldi.
Nereye nasıl yazayım derken başlık açılmış.  :alfisti:
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

Alfadanadam


brkvrl

Hürcan aracımı zorla Ankara'ya getirteceksin bakım için :D

NOT: Facebook Donanımhaber Platformundan
Alfa Romeo Mito QV Beyaz (2011)

ozoozo

Hay şansa bak ya bende burası pahalı olur antepe arabayla gideyim hemde bakım yaptırırım diyordum :( patladık :D neyse sağlık olsun


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

may-alfa

Ankara'dan ayrıldık ya ondan yapıyorlardır... >:( :S
Mehmet Arif

Yiğit Doğukan

Antep'e giderken Ankara'ya da uğrarız artık :))

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
Ankara'dan ayrıldık ya ondan yapıyorlardır... >:( :S

Özletiyorsun kendini be adam.

fmtan

Bu habere benden daha cok sevinen olamaz sanırım  :haydi: Sömestrede Ankara'da olacam baya bi bakımdan gecmesi gerekiyor 156'ım.  Servis hakkında tecrübesi olan varmı teknik bilgileri, işciliği, temizliği, müşteri ilişkileri vb.. kıstaslarda önemli aslında??

shadycome

Ben akotanın yeterince bilgi ve ilgili olduğunu düşünmüyorum.Akota'ya kesinlikle aracımı götürmem.
Yılbaşında debriyaj,Volant ve debriyaj alt merkezimi değiştirdim.Değiştirmeden önce akotadan fiyat almak için aradım.Benden şase numarası istediler verdim biz size fiyat ve stok durumu hakkında dönüş yapacağız You are not allowed to view links. Register or Login arayan var ne soran..

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Hürcan aracımı zorla Ankara'ya getirteceksin bakım için :D

NOT: Facebook Donanımhaber Platformundan

Biliyorum abi hatırladım , gel misafirimiz ol beklerim her zaman  :)

baslikaya

Bana da İzmir Enriko Aliberti den benzer bir mesaj geldi Ocak ayı sonu na kadar diye ancak bana gönderilen rakamlar yüzde 30 işçilik yüzde 15 yedek parça ve alt takım yazıyordu
GİULİETTA DİZEL DİSTİNCTİVE 2012

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben akotanın yeterince bilgi ve ilgili olduğunu düşünmüyorum.Akota'ya kesinlikle aracımı götürmem.
Yılbaşında debriyaj,Volant ve debriyaj alt merkezimi değiştirdim.Değiştirmeden önce akotadan fiyat almak için aradım.Benden şase numarası istediler verdim biz size fiyat ve stok durumu hakkında dönüş yapacağız You are not allowed to view links. Register or Login arayan var ne soran..

Sizin adiniza kotu bir tecrube olmuş servisle ilgili. Peki gidipte işlem yaptiranlardan yorum almak istesem  benim icin önemli arkadaslar cunku baya bi masraflı olacak  somestrdeki servis ziyaretim. reklama girer olayı olacaksa özeldende yazabilirsiniz arkadaslar lutfen!

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben akotanın yeterince bilgi ve ilgili olduğunu düşünmüyorum.Akota'ya kesinlikle aracımı götürmem.
Yılbaşında debriyaj,Volant ve debriyaj alt merkezimi değiştirdim.Değiştirmeden önce akotadan fiyat almak için aradım.Benden şase numarası istediler verdim biz size fiyat ve stok durumu hakkında dönüş yapacağız You are not allowed to view links. Register or Login arayan var ne soran..

Sizin adiniza kotu bir tecrube olmuş servisle ilgili. Peki gidipte işlem yaptiranlardan yorum almak istesem  benim icin önemli arkadaslar cunku baya bi masraflı olacak  somestrdeki servis ziyaretim. reklama girer olayı olacaksa özeldende yazabilirsiniz arkadaslar lutfen!

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Benim küçük bir kaza durumu olmuştu , bizim kaskocunun sıkıştırmasıyla vs exper çabuk geldi , işlemler yapıldı 10 günde verdiler arabayı , sadece arka tampon değişmesi gerekiyordu aslında kime desem çok bekletmişler dedi (bana normal gibi gelmişti) ,

Arabanın önünü rötuş yapılması gerekiyordu çok çok küçük bir çizik vardı , arabayı alırken yapılmıştı , bende sanıyorum ki onlar yaptı aa ne kadar hoş,ne kadar güzel. Meğer bizim Özgün abi(Gouki) servise uğramış yapın demiş :D (Adamın dibi) bende sanıyorum ki ne kadar güzel işlerini iyi yapıyorlar orayı bile görmüşler dedim. Meğer olay yukarda bahsettiğim gibiymiş.

Üzerine egsoz uçlarımı baştan savma direk kaynak yapmışlar birisi Kuzeye diğeri Güney batıya bakıyordu.

Herşeyin üzerine Kazadan 1.5 ay geçti hala faturanın orjinalini faxlamadılar , haliyle kasko firması bana KDV hariç para yatırdı , hala şuan akotada 250 lira gibi bir senet duruyor , en son babam aradı artık çünkü kaskocu sıkıştırıp duruyordu , haliyle baya bir laf saymış 2 ay sonunda yolladılar (Şayet gittiyse)

Özet geçecek olursak ; işlerini düzgün yapmıyorlar dersek yeridir.



Edit : Bence akota aksesuarda iyi , mesela ben marşpiyel etek alt ve üst aldım bunların fiyatı %20 kampanyası varken bile 1050 ye geliyordu , ben pazarlık yaptım vs Sarışın bir bayan var müdür dediler , çünkü oradaki aksesuardan sorumlu bayan müdürüm size özel indirim yaptı en son 800 mü dedi 850 mi ne dedi rakamı tam hatırlamıyorum , böylelikle ucuza geldi. Normal şartlarda sadee alt eteğe 850 lira alıyor(pazarlıkla beraber) başka şehir servisleri.

fmtan

Anlıyorum arkadaslar sanırım müşteri ilişkileri acisindan biraz zayıflar. Bende Yeni bir alfa kullanıcısı olarak ilk ve tek servis macerami anlatacam. Umarım reklam veya servis kotuleme olarak algılanmaz. Gecen yazın Ankara dayken internetten iki servis buldum birincisi AR Servis di galiba acity avm nin arkasinda digeri istanbul yolu uzerinde volvo nun arkasinda ALFİN di. Her iki servisede Mardinden geldigimi yine Mardine gidecegimi servis sıkıntısı yaşadığımı oyüzden aracımın bakımının yapılmasını maddi yonden  cok uygun olmadıgım icin acil durumlar disindaki konuların bir sonraki gelisime ertelenmek üzere eksikliklerin tamamlanmasını istemistim. AR serviste yaklasık 4bin TL lik bi masraf  cıkardılar bana dedimki bu  cok fazla suan bunun altından kalkamam cok acil olanlari yapalim digerlerini bi dahaki sefere yaptırırım. Bana bu saydıklarının hepsinin acil oldugunu yoksa yolda kalabilecegimi sorumluluk almak istemediklerini soylediler. Bende peki deyip ayrıldim  ve Alfin e gittim. Oraya da ayni seyleri soyledim. Aracima baktilar incelediler aracımda  pek fazla bi masraf olmadıgını rahatlikla Mardine gidebilecegimi bir sonraki gelisimde tekrar bakabileceklerini soylediler. Hatta bikac arizayida melzeme degisimi yapmadan tamir etme suretiyle giderdiler. Ve 50 tl lik bi masrafla ayrildim. Burda  su sonuca varmak istiyorum. Tamam bi aracta degismesi gerken bi malzeme varsa degismelidir elbette ama birazda musterinin dilinden anlamak gerekiyor ustalik maharet  burda belli olur bence. Yoksa sırf km doldu  diye malzeme degistirmek ustalık degildir bence.  Alfin servisin eksikleri yokmuydu vardı elbette mesela cok derme catma bi servisti biraz dagınık biraz hijyenden uzak malzemeler ortada hangi aractan hangi malzeme sokulmus belli degil tam bi sanayi esnafı şeklindeydi. Bunun aksine AR servis daha kurumsal daha  profesyonel daha disiplinli ve temiz herkesin ne iş yaptigi belli olan bi servis gorunumundeydi. Bana sorarsanız AR servisin artilarinin, Alfin in eksikliklerine ragmen en önemli nokta olan müşterinin halinden anlama duyularıyla hareket etmeleri Alfin i  bir kac adim one cikariyor. Yine tercihim Alfinolacak sanırım.


GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


alfa38

You are not allowed to view links. Register or Login
Anlıyorum arkadaslar sanırım müşteri ilişkileri acisindan biraz zayıflar. Bende Yeni bir alfa kullanıcısı olarak ilk ve tek servis macerami anlatacam. Umarım reklam veya servis kotuleme olarak algılanmaz. Gecen yazın Ankara dayken internetten iki servis buldum birincisi AR Servis di galiba acity avm nin arkasinda digeri istanbul yolu uzerinde volvo nun arkasinda ALFİN di. Her iki servisede Mardinden geldigimi yine Mardine gidecegimi servis sıkıntısı yaşadığımı oyüzden aracımın bakımının yapılmasını maddi yonden  cok uygun olmadıgım icin acil durumlar disindaki konuların bir sonraki gelisime ertelenmek üzere eksikliklerin tamamlanmasını istemistim. AR serviste yaklasık 4bin TL lik bi masraf  cıkardılar bana dedimki bu  cok fazla suan bunun altından kalkamam cok acil olanlari yapalim digerlerini bi dahaki sefere yaptırırım. Bana bu saydıklarının hepsinin acil oldugunu yoksa yolda kalabilecegimi sorumluluk almak istemediklerini soylediler. Bende peki deyip ayrıldim  ve Alfin e gittim. Oraya da ayni seyleri soyledim. Aracima baktilar incelediler aracımda  pek fazla bi masraf olmadıgını rahatlikla Mardine gidebilecegimi bir sonraki gelisimde tekrar bakabileceklerini soylediler. Hatta bikac arizayida melzeme degisimi yapmadan tamir etme suretiyle giderdiler. Ve 50 tl lik bi masrafla ayrildim. Burda  su sonuca varmak istiyorum. Tamam bi aracta degismesi gerken bi malzeme varsa degismelidir elbette ama birazda musterinin dilinden anlamak gerekiyor ustalik maharet  burda belli olur bence. Yoksa sırf km doldu  diye malzeme degistirmek ustalık degildir bence.  Alfin servisin eksikleri yokmuydu vardı elbette mesela cok derme catma bi servisti biraz dagınık biraz hijyenden uzak malzemeler ortada hangi aractan hangi malzeme sokulmus belli degil tam bi sanayi esnafı şeklindeydi. Bunun aksine AR servis daha kurumsal daha  profesyonel daha disiplinli ve temiz herkesin ne iş yaptigi belli olan bi servis gorunumundeydi. Bana sorarsanız AR servisin artilarinin, Alfin in eksikliklerine ragmen en önemli nokta olan müşterinin halinden anlama duyularıyla hareket etmeleri Alfin i  bir kac adim one cikariyor. Yine tercihim Alfinolacak sanırım.


GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Biraz tuzlular ama işçilik leri iyidir. Tabiki mevcut duruma göre reçete yazılsaydı daha hoş olurdu.

LG G2 cihazımdan gönderildi


Alfadanadam

Önüüzdeki hafta bakıma gideceğim. Eğer istanbulda kampanya olmayacaksa ankara'ya gideyim bari :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Önüüzdeki hafta bakıma gideceğim. Eğer istanbulda kampanya olmayacaksa ankara'ya gideyim bari :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Gel Bülent abi , bekleriz  :serefe: :alfisti: