Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2015 Chrysler 200

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Baskan















Motorlar 2.4 litre 184 hp ve 3.6 litre V6 295 hp
Başlangıç fiyatı 21,700 dolar.

Türkiye'ye gelirmi bilmem ancak yeni Guila ile benzer yapıda olacağını düşünüyorum. Fikirleriniz nedir bu konuda?

Gouki

Şu başlıkta biraz saydırdık Başkan'ım :)

You are not allowed to view links. Register or Login

Baskan

Arattım okadar yok diye yazdım :( Uçuruver sana zahmet konuyu soalasın :)

Gouki

Yok yok hiç sorun değil. Orta konsol canlıymış :kahve:

Baskan

Ben de klima kontrol ünitesinin altındaki bölmeyi çok beğendim. İnce ve çok kullanışlı bir detay olmuş.

milano 75

önden ve arkadan mutasyon a uğramış civic bence
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

iskoc

a4,astra sedan,mondeo remix olmuş.bu arada o motor seçenekleri kuvvetli ihtimal You are not allowed to view links. Register or Login ye gelirse iyi bir satış rakamı tutturacak gibi durmuyor.
2001 156 2.0 Twinspark 2013-2015
1998 166 3.0 V6 24V     2015-2019

Tolga033

Ön ve iç kısım güzel olmuş.

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
a4,astra sedan,mondeo remix olmuş.bu arada o motor seçenekleri kuvvetli ihtimal You are not allowed to view links. Register or Login ye gelirse iyi bir satış rakamı tutturacak gibi durmuyor.
+1
Eğer harbiden yeni Giulia buna benzer birşey olursa bence hayal kırıklığı olur.

blackgear

Logosundan başka hiçbir yeri Chrysler' a benzemiyor :) Logodan da emin değilim, yakından bakmak gerek  :haydi:

Calibra

Bir Chrysler kimliği yok ne yazık ki.
Chrysler - Lancia falan zaten birbirine girdi markalar modeller :/

Bana genel olarak Astra Sedan'ı çağrıştırdı bu araç.

Ama ön tasarımı güzel. Konsolu da beğendim :)
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

Alfadanadam

Giulia'nın çıkışı 2016 olduğu düşünüldüğünde bununla aynı olmayacak diye düşünüyor insan bir an, sonra Giulietta'ya bakıp benzer durumun olduğunu hatırlıyoruz. Bravo-Lancia Delta-Giulietta'nın kuzen oldukları her halinden belli diyoruz. Bu durumda üzülerek benim fikrim, Giulia bunun gibi birşey olacak.

Anıl

#12
Fiat'ın yakın zamanda Çin pazarı için, daha sonra da bizim pazara sunacağı modele benzer hatlara sahip. Fiat Viaggio; yakında Alfa Romeo amblemli bir versiyonu da çıkar bence,zaten böyle bir söylenti de var.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Doğa Tosun

Peugeot partner ve citroen berlingo ilişkisine mi dönüyoruz yani...

GalaxyS4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ealprsln

Araç biraz A4 biraz A6 gibi
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

ar.159

niyese bende arkadan ve profilden cla ya benzettim







34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

eminpar

Ben aracın Avrupaya Lancia logosu altında geleceğini düşünüyorum.  Fiat Alfaya biraz daha karakter sahibi bir marka olarak bakıyor. Chrysler in karakteri ile Alfaların alakası yok. Ama ortak şasi kullanımı olabilir. Son derecede mantıklı olur. Motoru aracın dinamiklerini Alfaya uygun yapıp birde üzerine Alfa tasarımı çaktıkmı patladı gitti :P

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


mahoretti

demem o ki, artık tasarımcıların işi çok zor. Ne yaparsanız yapın biryerler hep başka araçları hatırlatıyor. Bu da heves kırıcı bence.

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
demem o ki, artık tasarımcıların işi çok zor. Ne yaparsanız yapın biryerler hep başka araçları hatırlatıyor. Bu da heves kırıcı bence.
159 u 147 yi v.s başka arabaya benzetinde göreyim tasarımcılık karakter o dur işte
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

admin

S. Marchionne ile yapılan son söyleşide Alfa Romeo'nun satılık olmadığı yineledi.  Ama su var ki Lancia artik sadece İtalya'da satılan Ypsilon modeli ile var olacakmış.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Tolga033

Thema ve Delta'ya ne olacak/oldu peki . ?

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk


eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk


misket

Arkadan Audi/clk önden hyundai standart bir oto olmuş değişik bir görünüm yok, rutin.
K I R M I Z I

[url="http://kucukisler.blogspot.com.tr"]http://kucukisler.blogspot.com.tr[/url]

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
demem o ki, artık tasarımcıların işi çok zor. Ne yaparsanız yapın biryerler hep başka araçları hatırlatıyor. Bu da heves kırıcı bence.
159 u 147 yi v.s başka arabaya benzetinde göreyim tasarımcılık karakter o dur işte

:p :))









:duvar: :duvar: :duvar: