Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Parça Boya fiyatları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

max-ime


Arkadaşlar Merhaba,

Kış geldi artık uğraşamıcam, baharın gelmesini bekleyeceğim amaşimdiden araştırmak istedim. Aracımda 

4cmlik,  20-25 cmlik 2 tane çiziğim var derin. Buralara lokay boya yaptırmak istiyorum. Ama boya işine girince toplamda 2 tampon, kaput(taş izleri mevcut), belki ön çamurluklardan birisini daha boyatayım istiyorum. Bu konuda sizinde fikirlerinizi almak istedim.

Sorum şudur ki tavsiye edebileceğiniz Usta var mıdır? Malum gri tutması enzor renklerden birisi. Ayrıca ben piyasadan biraz uzağım parça başı iyi ustalar ortalama nekadara boyuyorlardır?

Teşekkürler.

Yiğit Doğukan

Genellikle parça başına 150 200 tl alıyorlar kaput için 200 250 tl.

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Genellikle parça başına 150 200 tl alıyorlar kaput için 200 250 tl.

Acaba rengi tutturabilirler mi? Buda düşündürüyor beni.

Yiğit Doğukan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Genellikle parça başına 150 200 tl alıyorlar kaput için 200 250 tl.

Acaba rengi tutturabilirler mi? Buda düşündürüyor beni.

İşin ehli olursa tutar. Mesele onu bulmakta. Sorsan bütün ustalar tuttururuz der. Daha yeni başımdan geçti. Uzaktan baksan adamlar büyük firma, filo olmuşlar, boya kaportada üstlerine yok ama benim arabanın faturalarını tutturamamışlar :) forumda eminim ki İstanbul'da işin ehli ustaları tanıyanlar vardır. Yardımcı olacaklardır.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Genellikle parça başına 150 200 tl alıyorlar kaput için 200 250 tl.

Acaba rengi tutturabilirler mi? Buda düşündürüyor beni.

İşin ehli olursa tutar. Mesele onu bulmakta. Sorsan bütün ustalar tuttururuz der. Daha yeni başımdan geçti. Uzaktan baksan adamlar büyük firma, filo olmuşlar, boya kaportada üstlerine yok ama benim arabanın faturalarını tutturamamışlar :) forumda eminim ki İstanbul'da işin ehli ustaları tanıyanlar vardır. Yardımcı olacaklardır.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Çook uzun zaman oldu sanayiye işim düşmeyeli, Allah çoğunun eline düşürmesin :)

Ankara için alayım tavsiyeleri :)

Gouki

Abi ben spoilerimi 7 kere boyatmıştım. 6'sı sanayide milletin tavsiye ettiği yerlerdi ve en son olarak Kartaş'ta boyatmıştım tutmuştu. Kartaş eski Alfa yetkili servisi olduğu için elinde boya hazırdı. Yani karışım yapmıyorlar direk İtalya'dan boya koduna göre gelen kutuda boya. Size tavsiyem bir yerlerden fiyat aldıktan sonra Akota'dan da bir fikir&fiyat alın.

Not: Renk Carrara Beyazı'ydı.

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi ben spoilerimi 7 kere boyatmıştım. 6'sı sanayide milletin tavsiye ettiği yerlerdi ve en son olarak Kartaş'ta boyatmıştım tutmuştu. Kartaş eski Alfa yetkili servisi olduğu için elinde boya hazırdı. Yani karışım yapmıyorlar direk İtalya'dan boya koduna göre gelen kutuda boya. Size tavsiyem bir yerlerden fiyat aldıktan sonra Akota'dan da bir fikir&fiyat alın.

Not: Renk Carrara Beyazı'ydı.

  Akota'da o ışığı görmüyorum :p

  Önerin çok güzel, hiç aklıma gelmemişti. Eski model araç, olma ihtimali pek yok ama son kertede muhakkak oraya da soracağım.

  Teşekkür ederim.

Anıl

Benim eski 156'da bel atı boya vardı,aracı zamanında komple çizmişler :) herneyse sahibi bizim siteden birisiymiş ama bulamadım, bu arkadaşta aracı hangi renk koduna göre boyattıysa renk bordo değilde,simli kırmızı gibi 8c rengi gibi duruyordu. Tabi bende birgün arka tamponu boyatma gafletinde bulundum ve benim gerçekten çok çok iyi boyacım rengi tutturamadı,7-8 kere deneme yaptı olmadı,en son bana bunu kime boyattı ise rengini sormak lazım dedi, tabi biraz ton farkı kaldı ve ben aracı sattım.Kimi zaman öyle bir boya atıyorlar ki,orjinalden farklı sonra hadi uydur uydurabilirsen...Mesela eskilerden hatırlarım, 93'de doğan slx'ler çıkmıştı,turkuaz yeşili çok modaydı ama kardeşim fabrikadan o renk 4-5 tonda çıkıyordu :) kimisine dyo, kimisine marshall boya kullanmışlardı,bizde de aynı rengi vardı ve boyacılar kendisi söylüyordu abi bu rengi tutturmak zor çünkü fabrikadan farklı farklı çıkıyor diye :duvar:
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim eski 156'da bel atı boya vardı,aracı zamanında komple çizmişler :) herneyse sahibi bizim siteden birisiymiş ama bulamadım, bu arkadaşta aracı hangi renk koduna göre boyattıysa renk bordo değilde,simli kırmızı gibi 8c rengi gibi duruyordu. Tabi bende birgün arka tamponu boyatma gafletinde bulundum ve benim gerçekten çok çok iyi boyacım rengi tutturamadı,7-8 kere deneme yaptı olmadı,en son bana bunu kime boyattı ise rengini sormak lazım dedi, tabi biraz ton farkı kaldı ve ben aracı sattım.Kimi zaman öyle bir boya atıyorlar ki,orjinalden farklı sonra hadi uydur uydurabilirsen...Mesela eskilerden hatırlarım, 93'de doğan slx'ler çıkmıştı,turkuaz yeşili çok modaydı ama kardeşim fabrikadan o renk 4-5 tonda çıkıyordu :) kimisine dyo, kimisine marshall boya kullanmışlardı,bizde de aynı rengi vardı ve boyacılar kendisi söylüyordu abi bu rengi tutturmak zor çünkü fabrikadan farklı farklı çıkıyor diye :duvar:

  Bu yorumları okuyunca sadece lokal boyalarımı halledeyim diyorum. Tutturamasa bile alan küçük olduğu için çok sırıtmaz.

  Gouki'nin tavsiyesini dinleyeceğim. Bakalım var mı ellerinde?

hi_cazz

bu boya konusu aslında gerçekten çok maharet işi. Mesela ben Isparta sanayisinde tek boyacı bilirim. Ama adamın işi gerçekten takdir edilecek cinsten. Daha birebir tutturamadığı araba görmedim. Attığı boya resmen fabrika boyası gibi. Ama gel gelelim piyasadan hem çok daha pahalı ve iş yaptırmakta bir o kadar zor.


erdem1904

Benim aracın arka bagaj kapağı değişik ve boya kodu yazan ekleme bulunmamakta.. Boyayan usta boya kodunu bilmeden boyadı... Ön tarafta boya ton farkı görebiliyor musun? Tampon boyalı ve 125 tl ye boyattım...

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ByAKINCI

Bu işin ehli bir boyacıyla çalışmak en doğrusu şu an benim başımda da aynı sıkıntı var. Boyacıdan kastım boyayı mix eden hazırlayan kişiler. İyi araştırılıp 3-5 kuruş fazla olsun temiz olsun diyerek çözülecek bir durum aksi taktirde gel git çok uğraşıyorsunuz ve aradaki farkı gerek zaman gerek maddi olarak sizden çıkıyor. :(
147 Blackline Red

max-ime

  Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Anlaşılan ustanın iyisini aramak biraz zaman alıcak. Benim var aslında bildiğim bir usta ama çok pahalıya boyuyor. Ona da gerenk yok.


You are not allowed to view links. Register or Login
Benim aracın arka bagaj kapağı değişik ve boya kodu yazan ekleme bulunmamakta.. Boyayan usta boya kodunu bilmeden boyadı... Ön tarafta boya ton farkı görebiliyor musun? Tampon boyalı ve 125 tl ye boyattım...



   Gayet güzel olmuş. Ozaman sizden ilkbahara doğru yardım isteyebilirim :)

erdem1904

İlkbaharda benimki de 2 parça için badana boyaya girecek.. Beraber gider yaparız pazarlığı..  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
İlkbaharda benimki de 2 parça için badana boyaya girecek.. Beraber gider yaparız pazarlığı..  :)

  Süper olur :) Bu işe girmişken kaput, ön 2 çamurluğu da boyatmak istiyorum, fikirlerinizi de alırım.

Fatihob

..

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Boyat gitsin temiz olsun ;)

Aynen bro :) Ama rengi tutturacak usta bulmak zor olacak.

Fatihob

Bulunur bulunur Özgün halleder :D :D
..

Lbe

Abilerim aracım çıktı boyamadan fakat yeni boyanan parçalar çok gözüme batıyor.Güzel boyamışlar hiç pütürlük yok cam gibi ama fazla cam gibi :D Boya koduna göre boyamışlar bu yüzden yeni boyanan yerler çok yeni duruyor.Pasta cila ile halledebilir miyim?

Gouki

Tabi tabi Burağım pasta+cila eşitlenmesine yardımcı olur.

Lbe

You are not allowed to view links. Register or Login
Tabi tabi Burağım pasta+cila eşitlenmesine yardımcı olur.

Oh abi içim rahatladı You are not allowed to view links. Register or Login pasta cila yaptıralım o zaman :D

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tabi tabi Burağım pasta+cila eşitlenmesine yardımcı olur.

Oh abi içim rahatladı You are not allowed to view links. Register or Login pasta cila yaptıralım o zaman :D

Aracınız hayırlı olsun diyeyim.
Fakat aklınızda olsun yeni boyanan yerlere pasta cila yaptırmayın.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Abilerim aracım çıktı boyamadan fakat yeni boyanan parçalar çok gözüme batıyor.Güzel boyamışlar hiç pütürlük yok cam gibi ama fazla cam gibi :D Boya koduna göre boyamışlar bu yüzden yeni boyanan yerler çok yeni duruyor.Pasta cila ile halledebilir miyim?

Gözün aydın kardeşim , tekrar kaza bela görmesin araban. Geçen gün otoparkta Semihi gördüm , oda bahsetti gelecek Ankara ya ama hala arabasının çıkmasını bekliyor dedi :) dedikodunu yaptık  :serefe:  :nazar: