Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ankara-159 çift egzoz

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

leonheart

Arkadaşlar slmlar. Ankara da 159 u ma çift egzoz yaptırabileceğim iyi bir yer arıyorum. Ankara lı arkadaşların tavsiyelerine ve yardımlarına ihtiyacım var  :), teşekkürler
159 JTDM Distinctive

ozoozo

Çift çıkış için herhangi orta derecede işini yapan bir egsozcu olabilir , kolay bir işlem.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

leonheart

İşlem yaptırıpta memnun kalan, sorun yaşamayan bir arkadaş varsa direk adres alabilirim o zaman
159 JTDM Distinctive

ozoozo

Koç egsoz Nevzat usta iyidir yalnız sıradan bir egsozcu 100 tl isterken kendisi 200 isteyebilir :) rakamları salladım. İşçiliği muazzamdır , hiç bir sorun yaşamazsınız ancak tuzludur.

Çopur egsoz Yücel usta var oda işçiliği iyi olduğu söyleniyor , hiç işlem yaptırmadım ancak fiyatları Nevzat ustaya göre daha uygundur.

Ben kendi aracım için Nevzat ustaya yaptırdım işlerimi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

ismet

İlkercim, Erkay Kahya nickli Erkay ile bu konuyu görüş derim. Daha yeni değiştirdi egzozları. Zaten Oz ile birlikte yaptılar :yukari-ok:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Erkay KAHYA

Selamlar,
İyi işçilik yapan bir kaç adres verebilirim. Seçimi sizin.
Cumartesi Şaşmazda olacağım. Taktırmayı düşünürseniz yardımcı olabilirim.
Cumartesi 09:00 dan sonra cep numaramdan da ulaşabilirsiniz.

leonheart

ozoozo
Hocam aynen dediğiniz gibi internetten biraz araştırdım baktım herkes Nevzat usta diyor :D

Erkay Hocam,
cep numaranızı bana yolluyabilirseniz çok memnun olurum, zaten ozoozo nickli arkadaşla beraber yaptırmışsınız  :) Haberleşelim olmadı,yarın sabahtan akşama kadar işlerim var ama yine sanayide olduğunuz bir zaman ben yanınıza geleyim, sizin fikirlerinizi alabilirsem çok memnun olurum
159 JTDM Distinctive

ozoozo

Bende müsait olursam Erkay abiyle laflamaya geleceğim , görüşürüz ;)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

erdem1904

Yarın bizde bir değişiklik olmaz ise Uğur ile sanayiye gideceğiz sabahtan. Buluşup tost yiyelim  :) Duble karışık sanayi tostu :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

leonheart

Valla çok güzel olur, inşallah bende işlerimi ayarlayabilirsem gelecem arkadaşlar  :yukari-ok:
159 JTDM Distinctive

sbk0655

E o zaman haber verin bir yerde buluşalım,  sırf sizi görmek için gelirim.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Erkay KAHYA

Ben sabahtan Alfin'deyim.
Tostçu babaya  :yukari-ok: im.
Öğleye kadar o civarda takılırım.

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben sabahtan Alfin'deyim.
Tostçu babaya  :yukari-ok: im.
Öğleye kadar o civarda takılırım.

Bende gelirim aksilik çıkmaz ise :yukari-ok:

erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

antihero

Bende öğleden sonra sanayideyim :)
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
Bende öğleden sonra sanayideyim :)

kanka sabah için şartları zorlayamıyormusun?
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

max-ime

Simdiden afiyet olsun :)

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Erkay KAHYA

Gunaydin millet.
Sabah sasmaza gelirim dedim. Geldim. 
Arac mi arizada ben mi?  :D

erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

antihero

Kanka işe gideceğim 10 da
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

sbk0655

Neredesiniz beyler?

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


alihsans

You are not allowed to view links. Register or Login
Gunaydin millet.
Sabah sasmaza gelirim dedim. Geldim. 
Arac mi arizada ben mi?  :D
Şaşmaz'da bildiğin iyi bir cami mi var? Sabahın körü ya.  :D
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ozoozo

Neredesiniz bende yeni kalktım birazdan çıkacağım


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Mehmet Ulusoy

Çift egsoz uygulamasını yaptırdınız mı?Şayet evet ise resimleri bekliyoruz. Birde maliyetini..

korhantunç

Maliyeti ne kadardır acaba?