Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



arese v6 hakkında

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

murat_016

merhabalar;
bir arkadaşım için 2.5 v6 düşünüyoruz . yakıtını ve bakım masraflarını merak ediyoruz ağır bakımlar ne tutuyor arıza çıkartma potansiyeli nedir? alırken nelerine dikakt edilmesi lazım ts'a göre farklı olarak yardımcı olursanız sevinirim.

tugrul

2.5 V6 uzun yolda çok sakin kullanımda 9-10 litre aralığına düşebilir (benzinde) şehir içi 15-20 litre arası gezebilir, tamamen kullanıma bağlı.
Arıza çıkartma potansiyeli aracın bakım durumuna göre değişir. Bakımlı bir araç ise kolay kolay sıkıntı çıkartmaz, eski bir araç sonuçta bunlar, bakımsız ise biraz bütçe ayırmak gerekecektir. Almayı düşündüğünüz aracı paylaşıp fikir almanızda fayda var.
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

murat_016

You are not allowed to view links. Register or Login
2.5 V6 uzun yolda çok sakin kullanımda 9-10 litre aralığına düşebilir (benzinde) şehir içi 15-20 litre arası gezebilir, tamamen kullanıma bağlı.
Arıza çıkartma potansiyeli aracın bakım durumuna göre değişir. Bakımlı bir araç ise kolay kolay sıkıntı çıkartmaz, eski bir araç sonuçta bunlar, bakımsız ise biraz bütçe ayırmak gerekecektir. Almayı düşündüğünüz aracı paylaşıp fikir almanızda fayda var.

teşekkür ederim tuğrul bey yakın alakanıza :) bursadaki uv 156yı düşünüyoruz aslında izmirden istanbula gelmişti sanırım istanbuldada 2-3 el değiştirmişti burdaki yorumlara göre arkadaşıma bilgilendirme yapacağım

tugrul

UV plakalı aracın çok eski sahiplerinden biri olan bir abimiz zamanında bana çok iyi bir araç olduğunu anlatmıştı ama üzerinden yıllar geçti. Kaza boya falan yoktu o zamanlar.
Gördüğüm kadarıyla iyi muhafaza edilmiş bir araç, bir kaç ay önce bir buluşmada canlı olarak görmüştüm motor seside gayet güzeldi. Sağlıklı bir araç olduğunu düşünüyorum ama, o yaştaki bir aracı alırken bazı riskleri göze almak gerekecektir.
Yaşından dolayı bozulabilecek parçalar (bobin, rpm sensörü falan), çürümüş hortumlar vb şeyler olabilir.
Alınabilecek en doğru araç o gibi gözüküyor ilanlara bakınca.
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

ALP

Çalışmalar devam ediyor tuğrul cuma kısmetse biter bakalım ne çıkacak


Alp Çalıkoğlu
156 2.5 v6 1999 Giulietta 1.6 jtdm 2013

TRSemih

You are not allowed to view links. Register or Login

Bu araçta forum üyesi Selim abinin eski aracıdır. Hatırladığım kadarıyla 200bin km'de sattı. Şimdiki sahibi de lpg taktıralı yaklaşık 10bin km oldu. Eski kondisyonunu koruyorsa içi dışı pırıl pırıl idi. Değerlendirilebilir..
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

ku2

Vay..bana cevap hakkı doğmuş.

Benim eski 2.5 v6 Ankara'da.. Yolunuz düşerse gelip bakın.
Sanırım fiyatını da çok makul tutmuş Cem.

Değerlendirin derim.
Arac ben 3.5 yıl bindim. Bir çok şeyini değiştirdim..Yaptırdım.
Arabanın kondisyonu iyidir. Gözüm gibi baktım..
Cem aldıktan sonra LPG taktırdı.. Ancak işi dolayısıyla araç verilince..şirket aracı ile devam ediyor. O yüzden 2.5'u çok kullanma fırsatı olmuyor.

Araç üzerinde benim taktığım herşey duruyor.. 17 GTA jantlar var, Bilstein B4 amortisörler, Vogtland 40 mm spor yaylar, kule gergisi, spor pedal seti ve ayak dayama.. Hepsi bu araç için olan orj. aksesuardır. Aklınıza tersi gelmesin. Ayrıca araçta komple bodykit var.
Aracın tavan kısmında..ön cama doğru boyada solma oldu. Eski resimleri bende var.. Boyatmak yerine karbon kaplandı.
Bilginiz olsun.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

murat_016

Yakın alakanıza çok çok teşekkürler  :) Arkadaşım yakıt konusundan biraz soğudu. ama yine de fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim çünkü 156ları çok seviyor ve bakım konusunda çok masraflı olmazsa hala düşünebilir.Bende almışken arese almasını söyledim sonuçta 156nın en ihtişamlı hali v6 bana göre  :) Özellikle baskı balata, gibi pahalı olabilecek parçalarının fiyatları nasıl ? tekrardan çok çok teşekkürler  :alfisti:

ku2

Parça fiyatları normal 1.6 ve 2.0dan farklı değildir. Varyatör zaten yoktur. :)  yakıt ise 11.5-12 ltr dir 100km de. Zaten araç LPG var. Sıkıntı olmaz.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

cem meric

Bahsedilen araç bende  :)

Araç şehir içi 13-14 litre civarı lpg tüketiyor. Bakımları normal 1.6-2.0'lar ile aynı maliyetlerde,

Bakım ile ilgili problem yok açıkcası var ise 1.6-2.0'da da problem vardır  ;)

Bu arada 190.000'de aldım aracı :) 214.000 de şuan.