Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ankarada boya koruma ve detayli ic temizlik

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Kutay

Arkadasimin oktavia sinin koltuklari koyun dersinden oldugu icin aracin ici bildiginiz gubre kokuyor. Bu kokuyu gidermek ve ic temizlik  yaptirmayi planliyoruz.
Ayni zamanda da kişa girmeden boya koruma yapmak istiyoruz.
Tavsiye ve deneyimlerinizi bekliyoruz.
(Konuyla ilgili belki daha onceden yazilmis seyler varsa affola. inceleme sansim olmadi telefondan giriyorum. )
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

LUCI0

Ben Tunalıdaki Meguiarsı öneririm.Kaput+tampon filmi ve boya koruma yaptırdım şimdiye kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Hatta aracım bugün orada boya koruma için, birazdan almaya gidiyorum...

Gouki

Of arkadasimda octavia aldi deri koltuklu arabayi bana gosterirken kusmamak icin disimi sıkmıştım meger bu yuzdenmiş.

Çare Meguiars ya da Acity'nin altindaki City Car.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Kutay

Fiyatlandirma ile ilgili tahmini bi rakam var mi ?
Cam filmi de dusunuyoruz bu arada...
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

h.t

Kutay abi , Konya yolundaki metropolitan otelin garajında Parks Car Care diye bir yer var , Alfamı aldığımdan beri tüm boya koruma vs işlerimi orada hallediyorum. Dilersen sahibi Okan beyle görüşürüm bir fiyat için. İşçiliği gerçekten iyidir.

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
Kutay abi , Konya yolundaki metropolitan otelin garajında Parks Car Care diye bir yer var , Alfamı aldığımdan beri tüm boya koruma vs işlerimi orada hallediyorum. Dilersen sahibi Okan beyle görüşürüm bir fiyat için. İşçiliği gerçekten iyidir.
teşekkür ettim hürcan . geçerken ugrayacagım orayada . bi bakıp fiyat versinler. sonrasında sanada bilgi verecegim..   
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

ku2

Yeni konu açmama gerek yokmuş..
Ne demişler ilk önce forumda araştır..Benzer konu varsa, yeni konu açma..! :)

Canlandıralım konuyu.

Bizim araçlar için..Hem SW hem de GT için boya koruma yaptırmak istiyorum.
Konuya çok hakim değilim..Pasta cila yaptırmak mı..? Yoksa boya koruma yaptırmak mı..?
Çözemedim :))

Amacım iki aracında boyasını parlatmak, canlı hale getirmek..
Su, çamur, vs deyince akıp gitmesi..üzerinde kalmaması.

Önerileriniz nelerdir..?
Mekan ve fiyat ..?

Ayrıca cam filmi de yaptırmak istiyorum..ikisini de bu konuda çözelim.
Sercan ATR40 önermişti..Lumar
Birkaç kişi de 3M önerdi.

Mantıklı fiyatlara..Hem boya koruma..Hem cam filmi..
İki araç için.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

h.t

Abi yukarıda da yazmıştım. Konya Yolundaki Parks Car Care den memnunum ben hatta burdan bi kaç kişide detailinge gidip memnun kalmıştı. Sahibi Okan abi cam filminde bana 3M önermişti. Dilersen fiyat alabilirsin 2 araç için , işçiliği iyidir.hürcan gönderdi dersen iyice ilgilenir


Sent from my iPhone using Tapatalk

ku2

Peki fiyat aralığı ne bu işlerde..?
Boya koruma 200-400 ..??
Cam filmi 150-250..?

Sonax ve Meg.. fiyatları ne aralıkta..?
Bilen varmı..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

TRSemih

Cam filmi olarak 156'da kullanmakta oldugum LLumar ATR 20 CH SR HPR oneririm. GT'de muazzam duracaktir. Fiyat artmadiysa 300 tl cash. Colgecen kardesler bu isin piri. Mengerler ve Borusan gibi lider firmalarla calisiyor. Kutay'in bahsettigi octavia ya da yine burada film uygulandi. Ali / Osman Colgecen 0532 661 6069. Randevu ile calisiyorlar. Cam filmi uygulamasinin profesyonellikte zirve yaptigi noktadir, mubalagasiz.

Boya duzeltme / koruma islemleri icinde DBY Detailing'i oneririm. Mekan Turan Gunes' te. Sahibi Berkay arkadaşım. Ucumuzde ayni muhitte sayiliriz. Bir aksam birlikte ziyaret edebiliriz. Merak ettigin tum sorulari memnuniyetle cevaplayacaktir.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Daha detayli bilgi ve merak ettiklerin icin firma ismini google'da search edersen bir cok bilgiye ulasabilirsin abi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

TRSemih

Tum modeller % 99 UV isinlarini engelliyor. Diger modeller ve detaylar icinde asagidaki tabloyu inceleyebilirsin.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Doğa Tosun

Selim Abi GMG ile de görüşebilirsin. Ben 159 ve GT'yi yağmurlar bitince oraya birakicam. Pasta cila, boya koruma vs işlerinde çok iyiler. Ama fiyati bilmiyorum. Geçen bi Range geldi,  bin liraya bıraktı arabayi, 2 gün sürdü, içi dışı tavani motoru koltuklari heryeri inanilmaz değişmişti. Bin lira ciddi para ama öyle bi değişim beklemiyordum
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ku2

Semih..Gidelim DBY'ye bir konuşalım.
Bana özel mesaj atsana numaranı.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

TRSemih

Pm attim.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

ozoozo

Abi gözünüzü seveyim şu cam filmine 300-400 vermeyin :) yazıktır ya. Boya koruma,pasta,cila detaling vs neyse de cam filmi ya 300-400 nedir :) ben 100 liraya çektirdim , ne bir çizik ne bir atma nede renk solması var.

Gouki

Bende öyle yaptırmıştım Ozo 2 yıl sonra morardı :D

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Bende öyle yaptırmıştım Ozo 2 yıl sonra morardı :D

Morarsın abi , kızarsın , yansın :D 90-100 liraya nerede 300-400 hatta bazıları 500 civarına çektiriyor , valla ben focusta da antepte yaptırmıştım 100 liraya 2.5 sene sonra artık çizilmişti ve güneş vurunca renk atıyordu gittim bir 100 daha verdim mis gibi yaptırdım. Benim çektirdiğim film konu başlığında var zaten bir çok kişi beğenmişti , bir gün buluşmada ayrıntılı inceleyin abi hiç bir çizik vs yok aynı şekilde renk atmada :) Arabaya harcadığım hiç bir para zoruma gitmiyor ancak cam filmine 400-500 vermek zoruma gidiyor, birisinin de verdiğini görünce üzülüyorum. Renk mi attı ? soldumu ? gider 1 tane daha çektiririm 1.5-2 yıl götürür mis gibi oda eder 200 lira  :p

ku2

Mor cam istemiyorum..
2 numara dedikleri..orta şeker birşey istiyorum.
Bundan önceki 2006 SWde vardı..
Kendim hiçbir aracıma yaptırmadım. Aracın üstünde gelmişti..ve eşimle çok alışmıştık.
Şimdi 2008 SWye kesin yaptırmam lazım.. Tatile vs giderken gayet güzel oluyor.
GTye de şekil olsun diye yaparız herhalde  :haydi:
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Mor cam istemiyorum..
2 numara dedikleri..orta şeker birşey istiyorum.
Bundan önceki 2006 SWde vardı..
Kendim hiçbir aracıma yaptırmadım. Aracın üstünde gelmişti..ve eşimle çok alışmıştık.
Şimdi 2008 SWye kesin yaptırmam lazım.. Tatile vs giderken gayet güzel oluyor.
GTye de şekil olsun diye yaparız herhalde  :haydi:


haha mor olmuyor abi zaten :D Hani dandik olunca morarıyor vs ya renk atıyor güneşten ondan dolayı. Kesinlikle faydası var abi , özellikle yazın bildiğin güneş ışığını kırıyor haliyle tshirt falan giyildiğinde amele yanığımız olmuyor :D Benim tavsiyem çok yüklü miktar paralar verme abi. Yine senin bileceğin iş ama   :serefe:

hi_cazz


Benim araca önceki sahibi ziebart çektirmiş ama ondada çizikler mevcut. Belli bir süre sonra hepsi çiziliyor.

Note 3 ile tapatalklandı



Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
Cam filmi olarak 156'da kullanmakta oldugum LLumar ATR 20 CH SR HPR oneririm. GT'de muazzam duracaktir. Fiyat artmadiysa 300 tl cash. Colgecen kardesler bu isin piri. Mengerler ve Borusan gibi lider firmalarla calisiyor. Kutay'in bahsettigi octavia ya da yine burada film uygulandi. Ali / Osman Colgecen 0532 661 6069. Randevu ile calisiyorlar. Cam filmi uygulamasinin profesyonellikte zirve yaptigi noktadir, mubalagasiz.

Boya duzeltme / koruma islemleri icinde DBY Detailing'i oneririm. Mekan Turan Gunes' te. Sahibi Berkay arkadaşım. Ucumuzde ayni muhitte sayiliriz. Bir aksam birlikte ziyaret edebiliriz. Merak ettigin tum sorulari memnuniyetle cevaplayacaktir.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Daha detayli bilgi ve merak ettiklerin icin firma ismini google'da search edersen bir cok bilgiye ulasabilirsin abi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Her 2 uygulama içinde çok uygun ve güzel işçilikleri olan insanlar. sağa sola bakmadan gidebilirsin abi.
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

ku2

Tamamdır. Not ettim. Bir gidip konuşucam.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

atatuncel

Kesinlikle Turan Gunes'te ki DBY Detailing'i oneririm. Bir arastirin derim..

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

06 AT 0706 Giulietta

ooztuncer

You are not allowed to view links. Register or Login
Kesinlikle Turan Gunes'te ki DBY Detailing'i oneririm. Bir arastirin derim..

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

+1, yalnız turan güneş de değil konrad adenauer'deler (çevre yoluna olan turan güneş'e paralel yol).

Detailingturkey'den tanıştım ben de, geçen yılda kendilerine hayırlı olsuna gittim. Temiz, ilgili insanlara benziyorlar ve en önemlisi titizler!
2002 156 SS

atatuncel

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kesinlikle Turan Gunes'te ki DBY Detailing'i oneririm. Bir arastirin derim..

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

+1, yalnız turan güneş de değil konrad adenauer'deler (çevre yoluna olan turan güneş'e paralel yol).

Detailingturkey'den tanıştım ben de, geçen yılda kendilerine hayırlı olsuna gittim. Temiz, ilgili insanlara benziyorlar ve en önemlisi titizler!

Evet orada. Ben tanisiyorum kendisiyle. Soz meclisten disari bu iste isini en iyi yapanlardan bence.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

06 AT 0706 Giulietta