Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Karşılaştırma :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

master

Modifiyem'e takılmıyorum normalde ama Alfa karşılaştırması görünce yine dayanamadım. Çift koldan yükleniyorlar efendim , buyrunuz bakınız :) Sonlara doğru uzuuun mesajlar var :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Tufan

#1
Eline sağlık güzel yazmışsın Önder...
Ama karşındakiler o kadar sabit fikirli ki tartışma GS-FB fanatikliğine dönmüş adeta.
Zaten oradan çıkacak fikirle arkadaş araba almayacak sanırım, bırak bildiklerini okusunlar...

agucba

#2
Ağzına, diline ve eline sağlık Önder. Yazdıklarını okurken çok büyük keyif aldım. Tek başına cengaver gibi mücadele ettin.. :))

Tufan'ın dediği gibi, karşındakiler sabit fikirli. Hele bir Lada Vega kullanıp (motor indiriyormuş diyen zat), bilmeden konuşan arkadaşlar olduğu sürece, kendi kendimize devam edelim.

///////////////

n/a

#3
benden de destek geldi :)
yalnız değilsin

Tufan

#4
quote:

benden de destek geldi :)
yalnız değilsin



sen de fena değilsin Erhan, gelecek görüyorum sende

agucba

#5
üye olsam sizlere eşlik ederdim ama üye değilim.

focus ile 147 gta'yı karşılaştıran zat-ı muhterem'e bbc'de yayınlanan r32-rs-gta karşılaştırma linkini,

159'un yol tutşunu sorgulayanlara da ıslak zeminde yapılan ve bmw-accord-c serisi'nin olduğu yol tutuş linkini gösterseydiniz. :))

///////////////

n/a

#6
quote:

159'un yol tutşunu sorgulayanlara da ıslak zeminde yapılan ve bmw-accord-c serisi'nin olduğu yol tutuş linkini gösterseydiniz. :))



evet hatta buyrun linki : )

You are not allowed to view links. Register or Login

Testin almanlar tarafından yapılmasınıda vurgulamak ayrı bir zevk tabii : )

n/a

#7
Bu BMW'cilere de hak veriyorum aslında..
Sen git 30-40 bin euro say arabaya, sonra gelsin şimdi satsan ikinci elde 10 milyar eden alfa tokatlasın..
olcak iş mi yahu, ama oluyo işte..

krm

#8
işim gücüm yoktu baştan son yazılanları okudum :)


önce bizden bir eleştiri, öndercim bence erken savunma pozisyonuna geçmişsin, hayatında kendi aracından başka araca binmemiş, parası olunca fazla düşünmeden salt sınıf atlama amacıyla piyasa arabalarına yönelen bir güruh için fazla açıklayıcı sözler.

anlatabileceklerin karşındakilerinin anlayabilecekleri kadardır. ondan bunları o kadar kaale almayın bence.


agucba

#9
bu da 147 GTA nın linki...

Jeremy'den

You are not allowed to view links. Register or Login

///////////////

n/a

#10
quote:

bu da 147 GTA nın linki...

Jeremy'den

You are not allowed to view links. Register or Login



walla söylemek hoşuma gitmiyo ama o testte 147 gta, Focus Rs'in 2 saniye, VW golf'ün 3 saniye gerisinde kalıyo maalesef

GTA'ların yol tutuşu iyi değil maalesef bu bi gerçek..

n/a

#11
2 fotoğraf koyup hiç bişi yazmiim ben o topic e yeter herhalde :)

n/a

#12
quote:

quote:

bu da 147 GTA nın linki...

Jeremy'den

You are not allowed to view links. Register or Login



walla söylemek hoşuma gitmiyo ama o testte 147 gta, Focus Rs'in 2 saniye, VW golf'ün 3 saniye gerisinde kalıyo maalesef

GTA'ların yol tutuşu iyi değil maalesef bu bi gerçek..



çnkü GTA gene önden çekiş ve yüksek güç özellikle yüksek tork kurbanı..

r32 4x4..(4motion)
focus RS ise her testte focusWRC nin yol versiyonu yorumu yapılan bir araba..
hothatch ler arasında önden çekişli en başarılı yol tutuşa sahip,aşırı dengeli ve kontrollü bir araba..
cidden hayran olduğum ve S2000 den snra sahip olmak istediğim 2.araba :) cidden başarılı bi alet.

n/a

#13
Evet aynen dediğin gibi..
GTA'ları revize edip Q2 sistemini uyarlasalar belki aradaki fark tam olarak ortadan kaybolmasada 1 saniyelere falan inebilir..

n/a

#14
İşin suyu çıktı ya..
Deli olucam bu insanlara testler, verileri, noktasına virgülüne kadar veriyoruz, buna cevap "ya bmw 3 daha sportiftir" diye geliyo, sonra bi posta daha rakam test veiryoruz, ona da cevap "ya olur mu bmw 3 daha sportif dünyanın en iyi arabası" diye geliyo. sonra sen fanatiksin diyorum, yok ya ne alakası var deniyo..
kafayı yicem

agucba

#15
Fren Mesafesi konusunda AutoShow dergisinde yayınlanan 155 Q4 testinde araç 35 metrede durmuştu ve bu derginin rekoru idi.

İsteyen olursa o sayfanın resmini çekip "şimdilik" MMS ile gönderebilirim. :)

///////////////

AlfistiKerem

#16
Katılıyorum sana Serkan.Bende görmüştüm onu.Gerçekten çok etkilendim.