Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ankara Benzin Cafe valeye verilip çalınan aracın bedelini ödedi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erdem1904

:) Benzer durum var orası gerçek. Bu çocuklar tabi ki orada çalışmıyorlardı.. Ama Tunalı'nın üst sokaklarında otopark olarak çalıştırılan arsaları vardı ve sattılar oraya bina yapılıyor. Ben birazda Tolga'nın mesaja gönderme yapmak istedim.. Gerçekten birilerinin arkadaşıda çıkabilir burada hakaret ettiğimiz kişiler ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ozoozo

Valla kimse kusura bakmasın yani gavurun malı gibi benim arabamı kullanıyorsa değil başkasının arkadaşı kendi arkadaşım olsa bile fark etmiyor. Zaten Ormancı da %100 den bahsetmiyor. Benim arabamın arka tamponu kırarken yahu o bizim kankiydi sana parasını verir demedi kimse , ana bacı sövdüm geçtim. Adama desem sen yaptın diye , yok ben yapmadım diyecek boşa hır gür çıkacak elde var 0. O an fark etseydim neyse ama eve gidince iş işten geçmişti. Valelerin %90 ı Ormancının bahsettiği gibi malesef.

Oğuz

Ben de valeye çok çok nadir araç veriyorum, ciddi anlamda park yeri bulma imkanım yoksa bina otoparklarına falan sokuyorlar arabayı en azından kafam biraz rahat oluyor. Ek olarak yıkamacım bile arabayı kurulamaya götürmek için (5-10 metre) dokunmaz arabaya bana bırakır. :)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

Doğa Tosun

Bahceli de bi mekanda valelik yapan bi arkadaşım var. Geçen bana video atmış watsapptan, binmis mekana gelen bi giulietta'ya, ara sokaklarda yardiriyo 1.2. Vitesler sıka sıka gidiyo kesicilere doymuyo. araba da benzinli , anasini aglatti. Ne bu dedim, alfa kanka sen seversin dedi. Olum milletin arabasini niye öyle zorluyosun dedim, kanka zaten egzozlu jantli bi arabaydi dedi. Eee ne alaka dedim, yani sahibi de zorluyo demekki o yüzden bisey olmaz dedi güldü geçti.. bmw yi sanayiye birakmaya korkarim yanlarlar sıfır çizerler diye :D
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

talin

OPC aldıktan sonra yıkamacıya bile vermiyorum kendim çekiyorum yıkıma durulama alanına, kızıyorlar ama o iş bende diyorum ;)
if in doubt, flat out!
Insignia OPC

Sawyer

Güzel arabalarınızı valelere teslim etmeyin. Ben Kessinlikle valeye vermem. Prensip olarak valeye vermiyorum diyin, ne diycekler zorla alacak hali yok ya? Kimse arabasını valelere teslim etmese valelik gibi gereksiz bi işkolu da olmaz.

Kubilay

Kolay kolay valeye araç vermem, bu işi yapan tipolojiye güvenmiyorum, kimse kusura bakmasın.Asıl sorun hatun kişi varsa hele yeni tanışılan bir hatun kişi varsa oluyor.Yeni tanıştığın bir hatuna cimri gözükmemek için bırakıyorsun.Mesela messt cafeyi düşünün aygır gibi otopark var, 10 metre  uzakta.Lan ben orada neden valeye veriyorum.Fenerbahçe'de valeler arkadaşımın aracın anahtarını kaybetmiş, üstüne bir de mekan artistlik yapmıştı.İstanbul'da valeler = mafya.


Ormanci

Yani kısaca şuradaki herkes aslında sövüyor ama açık yazınca sorun oldu :D
Üzerine alınmak isteyen alınabilir. Bahsettiğim tanımlamalara uyuyorlarsa kulakları halihazırda çınlıyor zaten ama bilsinler, benim yazmış olmam pek birşeyi değiştirmiyor :) Yani adamlar istedikleri gibi at koştursunlar, ben sövünce hatalı olayım, niye? :) Benim arkadaşım senin arkadaşın diye sövmeye hakkımız olmuyor mu, 3.tekil şahıssak sövebiliriz ama, nasıl olsa görülmüyor, duyulmuyor :) Ama adamlar yanlış davranışlarına devam etsinler... Peki...

ozoozo'nun dediği gibi, bunu yapan adam kardeşim olsa yine arabayı vermem, ona da bi güzel söverim.
Ha zaten kardeşim dediğim kişi "adam"sa, o arabaya da öyle muamele etmez.

Neyse zaten bu işin içinde saçmalayan adamlar illa ki bi çetin cevize denk geliyorlar. Adam ya silahla geliyor, ya dayak atıyor, ya başka bişey... İlahi adalet de böyle bişey tabi.

erdem1904

Ben bu forumda polemiğe tövbeliyim  :) 10 kerede yazdım yazdım sildim arkadaşlar.. Ama kısaca şunu söylemeliyim kimsenin yüzüne karşı edemeyeceğiniz lafları sosyal bir platformda etmeyin.  Örnek verdiğiniz adamlar gibi yapın gidin dövün topuğuna sıkın, bunları yapmamak için benim gibi bir sürü sebebiniz varsa oturun kendi kendinize bu adamlara küfredin :) Ama burası veya herhangi bir sosyal platform, bu adamların arkasından analarına bacılarına söveceğiniz yerler değil  ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

sabrican

You are not allowed to view links. Register or Login
Mekana geldiğimde bana doğru yaklaşan valeye "arabada emanet var bilader" diyorum. Kastettiğim bagajdaki şirket bilgisayarım. Ama onlar farklı anlıyorlar :))

Yer gösteriyorlar, oraya koyuyorum arabayı...

Çok iyi ya  :))
2007 159 Manuel
2007 159 Q-tronic

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bu forumda polemiğe tövbeliyim  :) 10 kerede yazdım yazdım sildim arkadaşlar.. Ama kısaca şunu söylemeliyim kimsenin yüzüne karşı edemeyeceğiniz lafları sosyal bir platformda etmeyin.  Örnek verdiğiniz adamlar gibi yapın gidin dövün topuğuna sıkın, bunları yapmamak için benim gibi bir sürü sebebiniz varsa oturun kendi kendinize bu adamlara küfredin :) Ama burası veya herhangi bir sosyal platform, bu adamların arkasından analarına bacılarına söveceğiniz yerler değil  ;)

Abi benim lafımdan esinlendin sanırım. Yapmadığımı veya yaptırmadığımızı veya yapmadığımızı nerden biliyorsun ki böyle dedin merak ettim :) ben normal hayatta da sövüyorum sıkıntı yok :) kimsenin arkasından konuşmuyoruz yada konuşmuyorum sonuçta ben hiç erkek ...rospusu olmadım ;) bildiğim doğru neyse onu söylerim her zaman gerçi bu forum sitesinde doğru söyleyen her zaman laf yiyor ama sağlık olsun :)  kaldı ki kimse burda ana bacı sövmedi yeri gelirse sövmesini de biliriz , ama klavyeden veya iphonecukların tuşundan atar yapan bir insan değilim :) kimseyi evinden alırım veya makine çekerim diye söylemde de bulunmadık niye böyle bir şey söyledin ki çok şaşırdım sanki sürekli yapıyormuşuz gibi.. 2 yersek 1 atarız be abi fani dünya :D kimin ne olduğunu da böyle bir platformdan da anlayamayız :)

erdem1904

Beni anlamamakta ve yanlış anlamakta ısrar ediyorsun Özdemir ;) Yazdığım cümleleri tek tek detaylı açıklamayada şu an benim vaktim yok... Ama tekrar okumanı tavsiye ediyorum sadece...  Konuyu burda kapatıyorum kendi adıma... Oturur bir buluşmada parlıamentini içerken muhabbette tekrar değerlendiririz kardeşim  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Beni anlamamakta ve yanlış anlamakta ısrar ediyorsun Özdemir ;) Yazdığım cümleleri tek tek detaylı açıklamayada şu an benim vaktim yok... Ama tekrar okumanı tavsiye ediyorum sadece...  Konuyu burda kapatıyorum kendi adıma... Oturur bir buluşmada parlıamentini içerken muhabbette tekrar değerlendiririz kardeşim  :)

Ama parlak ahmet mentollü ona göre hahaha :D tamamdır abi hatta küçük siyah bir şeyde gelsin :)

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Beni anlamamakta ve yanlış anlamakta ısrar ediyorsun Özdemir ;) Yazdığım cümleleri tek tek detaylı açıklamayada şu an benim vaktim yok... Ama tekrar okumanı tavsiye ediyorum sadece...  Konuyu burda kapatıyorum kendi adıma... Oturur bir buluşmada parlıamentini içerken muhabbette tekrar değerlendiririz kardeşim  :)

Ama parlak ahmet mentollü ona göre hahaha :D tamamdır abi hatta küçük siyah bir şeyde gelsin :)

Onsuz olmaz zaten :) Hatta gazı verip valelerin üzerine de salma seçeneğini değerlendiririz  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Beni anlamamakta ve yanlış anlamakta ısrar ediyorsun Özdemir ;) Yazdığım cümleleri tek tek detaylı açıklamayada şu an benim vaktim yok... Ama tekrar okumanı tavsiye ediyorum sadece...  Konuyu burda kapatıyorum kendi adıma... Oturur bir buluşmada parlıamentini içerken muhabbette tekrar değerlendiririz kardeşim  :)

Ama parlak ahmet mentollü ona göre hahaha :D tamamdır abi hatta küçük siyah bir şeyde gelsin :)

Onsuz olmaz zaten :) Hatta gazı verip valelerin üzerine de salma seçeneğini değerlendiririz  :)

Hahah tamamdır abi :)

av.can

You are not allowed to view links. Register or Login
Bahceli de bi mekanda valelik yapan bi arkadaşım var. Geçen bana video atmış watsapptan, binmis mekana gelen bi giulietta'ya, ara sokaklarda yardiriyo 1.2. Vitesler sıka sıka gidiyo kesicilere doymuyo. araba da benzinli , anasini aglatti. Ne bu dedim, alfa kanka sen seversin dedi. Olum milletin arabasini niye öyle zorluyosun dedim, kanka zaten egzozlu jantli bi arabaydi dedi. Eee ne alaka dedim, yani sahibi de zorluyo demekki o yüzden bisey olmaz dedi güldü geçti.. bmw yi sanayiye birakmaya korkarim yanlarlar sıfır çizerler diye :D

valla kanım dondu bu nası bi mantıktır nası bir anlayış aileden mi kaynaklanıyor dna dan mı milletin malına nu kadar saygısız davranmak anlaşılmaz bir durum
06 AV 483 -- 145 BOXER

master

Valeye veya yıkamacıya ben arabayı gittiğim mekana göre veriyorum. Çünkü ben yokken arabamın kullanılma olayı başıma geldi. Mekan arkadaşımın yeri olduğu ve o zamanlar yeni açıldığı için arıza çıkarmadım, ancak o günden sonra çok daha dikkatli oldum. Yıllar önce valeye verilip de valenin kaza yaptığı GTV hikayesi vardır, bilenler bilir. O da kulağıma küpedir hala :)

Hep gittiğim bir oto yıkamacı var mesela, sahibi vizyoner ve düzgün bir adam. Oraya gittiğimde gözüm kapalı bırakıyorum arabayı.

Çeşme'de gece dışarı çıktığımda da bırakıyorum. Çünkü gidiyorsun mekana önüne Ferrari'leri Lamborghini'leri dizmişler. Alıp benim Alfa'mla yardırmaz o adam :)

Ama gittiğim yerde benim Alfam dikkat çekici bir araba olacaksa, valenin gözleri parladıysa bırakmam. Misal, geçenlerde bir arkadaşın nişanına gittim, valeye vermek istemedim arabayı adam "abi park yeri yok mecburen vereceksin anahtar bizde kalacak" dedi, "o zaman telefonumu vereyim sen beni ara arkasına park ettiğim araba çıkacak olursa" dedim. Öyle bir uygulamaları olmadığını söylediğinde de o zaman yapacak bir şey olmadığını arabayı ortaya park edeceğimi söyledim. Heriflerle inatlaştık ve en sonunda başka arabayı park yerinden çekip beni anahtar vermem gerekmeyen bir yere park ettirdi.

Benim bahanem her zaman şu: "Kusura bakma kardeşim, en son valeye araba verdiğimde 10.000 TL'lik masraf çıkarıp teslim ettiler bana, sen yanlış anlama lafım sana değil ama o günden sonra vermiyorum." Tabii ki öyle bir şey olmadı :) Ama olmayacağının garantisi yok, benim de arkadaşlarımın başına geldi. Boşver 10.000 TL'lik masrafı, arabanın tamponunda ufak bir çizik olsa bile morali bozuluyor insanın.

İlla ki valeye vermek durumundaysanız da kilometreyi not edin. Benden başka birisinin arabayı kullanmasının zorunlu olduğu her koşulda ben bunu yaparım. 159'a boya atılacağı zaman boyacı denecek ******* evladının arabayı 70 km kullandığını da bu şekilde fark edip büyük arızalar çıkarmıştım.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Valeye veya yıkamacıya ben arabayı gittiğim mekana göre veriyorum. Çünkü ben yokken arabamın kullanılma olayı başıma geldi. Mekan arkadaşımın yeri olduğu ve o zamanlar yeni açıldığı için arıza çıkarmadım, ancak o günden sonra çok daha dikkatli oldum. Yıllar önce valeye verilip de valenin kaza yaptığı GTV hikayesi vardır, bilenler bilir. O da kulağıma küpedir hala :)

Hep gittiğim bir oto yıkamacı var mesela, sahibi vizyoner ve düzgün bir adam. Oraya gittiğimde gözüm kapalı bırakıyorum arabayı.

Çeşme'de gece dışarı çıktığımda da bırakıyorum. Çünkü gidiyorsun mekana önüne Ferrari'leri Lamborghini'leri dizmişler. Alıp benim Alfa'mla yardırmaz o adam :)

Ama gittiğim yerde benim Alfam dikkat çekici bir araba olacaksa, valenin gözleri parladıysa bırakmam. Misal, geçenlerde bir arkadaşın nişanına gittim, valeye vermek istemedim arabayı adam "abi park yeri yok mecburen vereceksin anahtar bizde kalacak" dedi, "o zaman telefonumu vereyim sen beni ara arkasına park ettiğim araba çıkacak olursa" dedim. Öyle bir uygulamaları olmadığını söylediğinde de o zaman yapacak bir şey olmadığını arabayı ortaya park edeceğimi söyledim. Heriflerle inatlaştık ve en sonunda başka arabayı park yerinden çekip beni anahtar vermem gerekmeyen bir yere park ettirdi.

Benim bahanem her zaman şu: "Kusura bakma kardeşim, en son valeye araba verdiğimde 10.000 TL'lik masraf çıkarıp teslim ettiler bana, sen yanlış anlama lafım sana değil ama o günden sonra vermiyorum." Tabii ki öyle bir şey olmadı :) Ama olmayacağının garantisi yok, benim de arkadaşlarımın başına geldi. Boşver 10.000 TL'lik masrafı, arabanın tamponunda ufak bir çizik olsa bile morali bozuluyor insanın.

İlla ki valeye vermek durumundaysanız da kilometreyi not edin. Benden başka birisinin arabayı kullanmasının zorunlu olduğu her koşulda ben bunu yaparım. 159'a boya atılacağı zaman boyacı denecek ******* evladının arabayı 70 km kullandığını da bu şekilde fark edip büyük arızalar çıkarmıştım.
Önder ya sen ne güzel yazıyorsun, senin yazılarını okumak bi zevk:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

ozoozo

İşte asıl sormak istediğim buydu :) "kusura bakma usta, en son valeye araba verdiğimde 10.000 TL'lik masraf çıkartıp teslim ettiler" :) ne kalp kırar ne insanı yorar tuttum bunu :D

Ormanci

Tam da muhabbetin üzerine Milliyet'te haber çıkmış, ünlü mekanın birinde adam çıkmış plakayı söylemiş 100 dolar da bahşiş vermiş, Porsche'yi almış gitmiş...
Mekan sahibi zararı karşılayacakmış :)

Gel de küfür etme şimdi :D Ama dikkat etmek lazım arkadaşlarımız tanıdıklarımız olabilir :D

Geçtiğimiz senelerde arabayı h.alanına bırakıp seyahate gitmiştim, 207 vardı bende o zamanlar. Bonus'un mu ne valesi hatta. Hani güya böyle kurumsal falan filan takılıyorlar ya... En düzgünü bunlar hesapta... Araba geldi, tamam birşey yok. km'yi falan da not edip hasar kontrolü falan yapıyorlar, iyi güzel dedim. Eve gittim bagajdan birşey alacağım, bi baktım darmadağın ortalık. Allah allah dedim herhalde bir yerde viraj yaptığımda dağıldı ortalık :)

1-2 ay kadar sonra yine bi seyahat, bu sefer arabayı kendim bıraktım. O sırada bi baktım kredi kartı valeleri otopark içinde manyaklar gibi uçarak gidip geliyor. Düşünün yani kesişme noktalarında dikkatsiz bi sürücü ile kafa kafaya gelseler çok büyük kaza olur, o derece hızlı gidiyorlar.

Eh dedim, bir defa daha sövdüm.

Hangisine kime güveneceğim de araba vereceğim ben şimdi :)


Ya valeyi geçtim, zamanında 106 vardı, arabayı servise götürdüm. Bi ara bi baktım ustalar bindi arabaya gidiyorlar. Ben de peşlerinden gittim, herhalde teste gidiyorlar ama niye haber vermediler diye de düşünüyorum. Aa baktım ki adamlar 500m ilerideki depoya gitmişler, arabamla alakası olmayan bi parçayı büyük diye taşıyamamış beyefendiler, bagaja 3 kişi koyup geri geldiler. Hayırdır dedim napıyosunuz siz... Kekelediler bi anda, abi şey kem küm... Kendi arabanız yok mu sizin dedim, milletin arabalarıyla mı taşıyosunuz parçaları... Abi haklısınız bilmemne... Şikayet etmedim ama bir daha da oraya gitmedim.

Gerizekalı çok ortalıkta.

Dediğim gibi, bu işler düzgün yapılsa, bugün polise, taksiciye, dolmuşçuya, valeye, minibüsçüye, Doblo Transporter vs. araçları abuk subuk kullananlara küfür etmez, önyargılı olmazdık değil mi? Demek ki bir yerde kendileri sebep oluyor bu imaja.

Önceki mesajımda verdiğim linkteki vale yazısını okumanızı şiddetle tavsiye eder, her valeye arabayı teslim etmeden önce bir defa daha düşünmenizi, en azından araba mekanın önünde bir yerlerde kalacaksa sorun olmayacağını, ama alıp bir yerlere gidiyorlarsa her türlü saçmalığın olabileceğini bilmenizi isterim.

Tanıdık, arkadaş, akraba sektör mensuplarına da sevgiler, saygılar :D

erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

alihsans

:D
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

ihsanakdas

28 kez nedir arkadaş bu adamın artık günyüzü görmemesi lazım [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi