Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 147 mk2 Distinctive

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Murad

Arkadaşlar,
Çoğunuzun malumu bir süre önce azurro gabbiano'yu forum içinden çok değerli bir arkadaşıma sattım.
Yola mk2 147 ile devam etmeye karar verdim. 2.0 arayışım devam etmekte ancak abuk subuk fiyatlar dönmesinden dolayı kabul edilebilir fiyatlı 1.6 da alabilirim. Aracının Alfistadan Alfistaya geçmesini isteyen fiyatları şişirmemiş gerçek Alfista dostlarımın araçlarına memnuniyetle talip olabilirim. Bu vesile ile forum içinde de birbirimize desteğimizi yine vermiş oluruz. Renk olarak kesinlikle almam demeyeceğim ancak gümüş gri ve şampanya son tercihlerimdir.
Bildiğiniz tanıdığınız 147 ler konusunda desteğinizi beklerim.

Saygılar.

ismet

hayırlı olsun murad, ilanda var mı bilmiyorum ama 2.0 156ları da değerlendir derim..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Utku

Aynı arabaya talip olmayalım da, hır çıkmasın sonra :)
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun murad, ilanda var mı bilmiyorum ama 2.0 156ları da değerlendir derim..
Teşekkür ederim İsmet.
156 sadece mk2 2.0 olmak kaydıyla düşüne bilirim ama sahibinden de ki araçlardan hoşuma giden olmadı. 1-2 tane düzgün var onlarında fiyatları bence yüksek. Ayrıca 147 yi çok seviyorum :)

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Aynı arabaya talip olmayalım da, hır çıkmasın sonra :)
Benim hiçbir Alfistayla aramda hır gür çıkmaz kardeşim. Çık aradan dediğin anda çıkarım :)

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Aynı arabaya talip olmayalım da, hır çıkmasın sonra :)
Benim hiçbir Alfistayla aramda hır gür çıkmaz kardeşim. Çık aradan dediğin anda çıkarım :)

İşte beklenen yanıt :)
Eksik olma kardeşim, aynı şekilde emin ol.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Aynı arabaya talip olmayalım da, hır çıkmasın sonra :)
Benim hiçbir Alfistayla aramda hır gür çıkmaz kardeşim. Çık aradan dediğin anda çıkarım :)

İşte beklenen yanıt :)
Eksik olma kardeşim, aynı şekilde emin ol.
:arkadasim:

ku2

Murad,
Şuna bir baksana..
You are not allowed to view links. Register or Login
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Murad,
Şuna bir baksana..
You are not allowed to view links. Register or Login
Bunu gördüm abi de fiyat yüksek. Yani yüksek derken mutlaka sahibine göre yüksek değildir ama benim kullanım şeklime göre dizel bana gelmez. Fazla kilometre yapmıyorum. Bu fiyatlara çıkarsam zaten Gt düşünürüm.
Yine de bilgi için teşekkür ederim.

ku2

Anladım..
Fazla km yapmıyorsan gerek yok.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

tugrul

2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Murad'a Subaru bakacağız  >:D
Abi açıkçası bir ara 2.0r bakmadım değil ama sürekli Alfa daha ağır basıyor :) Vazgeçemiyorum ben Alfadan.

alihsans

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim hiçbir Alfistayla aramda hır gür çıkmaz kardeşim. Çık aradan dediğin anda çıkarım :)
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim hiçbir Alfistayla aramda hır gür çıkmaz kardeşim. Çık aradan dediğin anda çıkarım :)

Hahahaha süpersin :)

muzaffersan

hayırlı olsun abi inş güzel araç bulursun :)

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun abi inş güzel araç bulursun :)
tesekkurler kardesim.

oguzhansek

hayırlı olsun, ben de yakın bir zamanda 156 SS' imle  MK2 147'yi değiştireceğim muhtemelen..
2002 156 SS

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun, ben de yakın bir zamanda 156 SS' imle  MK2 147'yi değiştireceğim muhtemelen..
Hayirli olsun simdiden.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun, ben de yakın bir zamanda 156 SS' imle  MK2 147'yi değiştireceğim muhtemelen..
Hayirli olsun simdiden.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkürler :D
2002 156 SS

alperen08

Merhaba Murat benim aracım shibinden de yer almıyor yani satılık ilanım yok ancak ciddi talibi çıkarsa satabilirim düşüncesi içindeyim 3000 km önce triger, v kayısı değişimi alfa sportivo' da yapıldı araç 63 binde düşünürsen eğer mesaj at özelden detayları görüşebiliriz.

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba Murat benim aracım shibinden de yer almıyor yani satılık ilanım yok ancak ciddi talibi çıkarsa satabilirim düşüncesi içindeyim 3000 km önce triger, v kayısı değişimi alfa sportivo' da yapıldı araç 63 binde düşünürsen eğer mesaj at özelden detayları görüşebiliriz.
Merhaba,
Özel mesaj gönderdim.

Murad

Milletin sapıklığı geçene kadar araç almaktan vazgeçtim.
Konu kilitlene bilir.

tolga_ozhan

Mesela bu adamın içtiğininden bana da lazım.
You are not allowed to view links. Register or Login

Hakkında hayırlısı Murad