Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Satılık 2002 156 Selespeed (SATILDI)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

oguzhansek

Merhaba arkadaşlar,

Daha önce eşimin manuel alışkanlığından ve 156'yı büyük bulduğu için bir türlü araca ısındıramadığımdan bahsetmiştim.
Şubattan beri toplasanız belki 3-4 kez direksiyon başına geçti ancak ne yaptıysam sevdiremedim.
Bu sabah da eşimle bu konuda malesef biraz gerildik. Ailemize yeni bir üye katıldığından artık eşimin araca benden daha çok ihtiyacı olacak.

Bu yüzden içim parçalanarak 156 SS'imle malesef yolları ayırarak manuel küçük bir araca geçmem gerekiyor.
Tabi ki Alfa ile yolları ayırmıyorum yerine MANUEL 147 alacağım. Takas da düşünebilirim..
Henüz sizlere canlı gösterme fırsatım olmadı ama mutlaka forumda kalmasını istiyorum, bu yüzden henüz ilana çıkmadım.

fiyat olarak 23.500 22.500'e bırakacağım. kondisyonu itibariyle hakettiğini düşünüyorum..
herhangi bir kazası yok dolayısıyla boya ve değişeni yok.
Tüm ağır bakımları 100.000'de benden önceki sahibi tarafından yapılmış (AKOTA'dan geçmişi sorgulanabilir)
Ben 105.000'de aldım alır almaz triger, v, balans, devirdaim değişimleri ve varyatör tamiri yapıldı. geçen ay klima gazı basıldı ve polen filtresi değişti (Bu işlemler AR Serviste yapıldı, Mustafa Abi ve Harun zaten aracı tanıyorlar.)
Şu an KM 108.000'e yaklaştı. üzüntümden çok bir şey yazmak istemiyorum, aracın genel durumunu zaten ilk tanışma mesajımda uzun uzun anlatmıştım. Fotolar da mevcut,
incelemek isteyenler için link aşağıdadır. Diğer konularla ilgili özel mesajla veya telefonla ulaşırsanız sevinirim.
You are not allowed to view links. Register or Login
2002 156 SS

oguzhansek

Arkadaşlar en azından bir hayırlısı olsun, bir teselli mesajınız şu can sıkıntısına iyi gelirdi...
2002 156 SS

Bandırmalı

Hayırlısı olsun.
En azından yine alfa düşünmeniz yerinde bir karar olmuş.
Umarım gönlünüze göre 147 bulursunuz.  :alfisti:
06 EF 773 2006 159
ALFA AŞKI CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR..


[url="https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414"]https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414[/url]

ozoozo

Hakkınız da hayırlısı olsun. 147 de iyidir.  :serefe:

oguzhansek

2002 156 SS

Kibitzer

Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
Haklısınız çok büyük fark yok büyüklük olarak ama hanımların klasik park etme probleminden kaynaklanan psikolojik bir durum bu. Sedan aracın arka çıkıntısı var mı var :) ister 5 cm ister 50cm fark olsun.. Vitese gelince bir iki kez manuel alışkanlığından devriyaja basıyorum diye frene basınca korktu sanırım bizim hanım.. Bu yüzden direksiyona geçmek istemiyor..
2002 156 SS

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
Haklısınız çok büyük fark yok büyüklük olarak ama hanımların klasik park etme probleminden kaynaklanan psikolojik bir durum bu. Sedan aracın arka çıkıntısı var mı var :) ister 5 cm ister 50cm fark olsun.. Vitese gelince bir iki kez manuel alışkanlığından devriyaja basıyorum diye frene basınca korktu sanırım bizim hanım.. Bu yüzden direksiyona geçmek istemiyor..

Debriyaj olayının çözümü basit. Başlangıçta sol ayağının üstüne oturacak, bağdaş kurar gibi(ciddiyim), böyle bir süre kullandıktan sonra sol ayağını sürücü koltuğunun altına sıkıştırır gibi sağ ayağının arkasına kıvıracak, sol ayağını hiç kullanmamaya alışıp kendine güvenince yavaş yavaş ayak koyma yerini kullanmaya başlayabilir. Bu dediğim tüm manuele alışıp otomatiği yadırgayanlar için geçerli

Bir gün okul bahçesinde bir arkadaşım diğerinin arabasını almış turluyor, fakat frene öyle bir basıyor ki her seferde kazık fren yapıyor. Yanıma yaklaştı "abi sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıyoruz dimi, bir gariplik var sanki" dedi :D Anca ben ikisine de sağ ayakla basman lazım deyince normal kullanmaya başladı. Sol ayak debriyajın sertliğine alıştığı için frene çok sert basıyor, debriyajlar da cidden sert oluyor frene göre :D Tabii sol ayak freni diye bir teknik de var ama bunun üstadı profesyonel sürücüler.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

gunay

Öncelikle hayırlısı olsun. Mrb aradaşlar sitede yeniyim adım günay.Bende artık alfa 156 mk1 2.0 TS sahibi olmak istiyorum.Renk olarak gümüş gri ve beyaz önceliğimdir.forumdan satmak istediğini bildiğiniz arkadaşlar var ise yönlendirirseniz sevinirim.TEŞEKKKÜRLER  .Arkadaşım tekrar hayırlı olsun.

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle hayırlısı olsun. Mrb aradaşlar sitede yeniyim adım günay.Bende artık alfa 156 mk1 2.0 TS sahibi olmak istiyorum.Renk olarak gümüş gri ve beyaz önceliğimdir.forumdan satmak istediğini bildiğiniz arkadaşlar var ise yönlendirirseniz sevinirim.TEŞEKKKÜRLER  .Arkadaşım tekrar hayırlı olsun.

Arkadaşım bu arac satılık zaten en üst başlıktan inceledin mi? Mk1 gümüş gri 2.0ts selespeed.
You are not allowed to view links. Register or Login
2002 156 SS

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
Haklısınız çok büyük fark yok büyüklük olarak ama hanımların klasik park etme probleminden kaynaklanan psikolojik bir durum bu. Sedan aracın arka çıkıntısı var mı var :) ister 5 cm ister 50cm fark olsun.. Vitese gelince bir iki kez manuel alışkanlığından devriyaja basıyorum diye frene basınca korktu sanırım bizim hanım.. Bu yüzden direksiyona geçmek istemiyor..

Debriyaj olayının çözümü basit. Başlangıçta sol ayağının üstüne oturacak, bağdaş kurar gibi(ciddiyim), böyle bir süre kullandıktan sonra sol ayağını sürücü koltuğunun altına sıkıştırır gibi sağ ayağının arkasına kıvıracak, sol ayağını hiç kullanmamaya alışıp kendine güvenince yavaş yavaş ayak koyma yerini kullanmaya başlayabilir. Bu dediğim tüm manuele alışıp otomatiği yadırgayanlar için geçerli

Bir gün okul bahçesinde bir arkadaşım diğerinin arabasını almış turluyor, fakat frene öyle bir basıyor ki her seferde kazık fren yapıyor. Yanıma yaklaştı "abi sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıyoruz dimi, bir gariplik var sanki" dedi :D Anca ben ikisine de sağ ayakla basman lazım deyince normal kullanmaya başladı. Sol ayak debriyajın sertliğine alıştığı için frene çok sert basıyor, debriyajlar da cidden sert oluyor frene göre :D Tabii sol ayak freni diye bir teknik de var ama bunun üstadı profesyonel sürücüler.

üstad sol ayağa oturmak bin yıllık alıştırma biçimi bu alıştırmaları denedik ama istemeyince istemiyor hanım dediğim gibi aracı da büyük bulması zaten önemli bir etken park etmeyle ilgili. bebeğimizin kontrolleri için hastaneye gidilip gelinmesi gerekmekte ama ben sürekli izin alamıyorum, eşimin gidip gelmesi gerekiyor. Şu an için eşimin rahat edeceği en mantıklı çözüm manuel 147.
2002 156 SS

Kibitzer


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
Haklısınız çok büyük fark yok büyüklük olarak ama hanımların klasik park etme probleminden kaynaklanan psikolojik bir durum bu. Sedan aracın arka çıkıntısı var mı var :) ister 5 cm ister 50cm fark olsun.. Vitese gelince bir iki kez manuel alışkanlığından devriyaja basıyorum diye frene basınca korktu sanırım bizim hanım.. Bu yüzden direksiyona geçmek istemiyor..

Debriyaj olayının çözümü basit. Başlangıçta sol ayağının üstüne oturacak, bağdaş kurar gibi(ciddiyim), böyle bir süre kullandıktan sonra sol ayağını sürücü koltuğunun altına sıkıştırır gibi sağ ayağının arkasına kıvıracak, sol ayağını hiç kullanmamaya alışıp kendine güvenince yavaş yavaş ayak koyma yerini kullanmaya başlayabilir. Bu dediğim tüm manuele alışıp otomatiği yadırgayanlar için geçerli

Bir gün okul bahçesinde bir arkadaşım diğerinin arabasını almış turluyor, fakat frene öyle bir basıyor ki her seferde kazık fren yapıyor. Yanıma yaklaştı "abi sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıyoruz dimi, bir gariplik var sanki" dedi :D Anca ben ikisine de sağ ayakla basman lazım deyince normal kullanmaya başladı. Sol ayak debriyajın sertliğine alıştığı için frene çok sert basıyor, debriyajlar da cidden sert oluyor frene göre :D Tabii sol ayak freni diye bir teknik de var ama bunun üstadı profesyonel sürücüler.

üstad sol ayağa oturmak bin yıllık alıştırma biçimi bu alıştırmaları denedik ama istemeyince istemiyor hanım dediğim gibi aracı da büyük bulması zaten önemli bir etken park etmeyle ilgili. bebeğimizin kontrolleri için hastaneye gidilip gelinmesi gerekmekte ama ben sürekli izin alamıyorum, eşimin gidip gelmesi gerekiyor. Şu an için eşimin rahat edeceği en mantıklı çözüm manuel 147.

Tabii ki istemedikten sonra yapacak bir şey yok. Ben değiştirmemeniz için ısrar etmişim zannedildim sanırım. Hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) 147 ile 156 arasında çok büyük bir fark yok. Yaklaşık 25cm uzunluk farkı 1.5-2 cm civarında da genişlik farkı var. Genelde manuelden otomatiğe geçmek ister hanımlar ama sizde tersi olmuş. Benim hanım da otomatik istemiyor :D Giulietta da vitesli olsun diyor :))
Haklısınız çok büyük fark yok büyüklük olarak ama hanımların klasik park etme probleminden kaynaklanan psikolojik bir durum bu. Sedan aracın arka çıkıntısı var mı var :) ister 5 cm ister 50cm fark olsun.. Vitese gelince bir iki kez manuel alışkanlığından devriyaja basıyorum diye frene basınca korktu sanırım bizim hanım.. Bu yüzden direksiyona geçmek istemiyor..

Debriyaj olayının çözümü basit. Başlangıçta sol ayağının üstüne oturacak, bağdaş kurar gibi(ciddiyim), böyle bir süre kullandıktan sonra sol ayağını sürücü koltuğunun altına sıkıştırır gibi sağ ayağının arkasına kıvıracak, sol ayağını hiç kullanmamaya alışıp kendine güvenince yavaş yavaş ayak koyma yerini kullanmaya başlayabilir. Bu dediğim tüm manuele alışıp otomatiği yadırgayanlar için geçerli

Bir gün okul bahçesinde bir arkadaşım diğerinin arabasını almış turluyor, fakat frene öyle bir basıyor ki her seferde kazık fren yapıyor. Yanıma yaklaştı "abi sol ayakla frene sağ ayakla gaza basıyoruz dimi, bir gariplik var sanki" dedi :D Anca ben ikisine de sağ ayakla basman lazım deyince normal kullanmaya başladı. Sol ayak debriyajın sertliğine alıştığı için frene çok sert basıyor, debriyajlar da cidden sert oluyor frene göre :D Tabii sol ayak freni diye bir teknik de var ama bunun üstadı profesyonel sürücüler.

üstad sol ayağa oturmak bin yıllık alıştırma biçimi bu alıştırmaları denedik ama istemeyince istemiyor hanım dediğim gibi aracı da büyük bulması zaten önemli bir etken park etmeyle ilgili. bebeğimizin kontrolleri için hastaneye gidilip gelinmesi gerekmekte ama ben sürekli izin alamıyorum, eşimin gidip gelmesi gerekiyor. Şu an için eşimin rahat edeceği en mantıklı çözüm manuel 147.

Tabii ki istemedikten sonra yapacak bir şey yok. Ben değiştirmemeniz için ısrar etmişim zannedildim sanırım. Hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk

estağfurullah Zafer abi yanlış anlaşılma değil aslında.. benim hiç içim elvermiyor değiştirmeye gerçekten daha 156'ma aklımda yapacak onca şey varken malesef ne kadar dirensem de mecbur kaldım... neler neler denedim alışsın diye ama nafile..  :(
2002 156 SS

gunay

slm lar Alfanızı inceledim çok diri , özenle bakılmış bir Alfa.Benim düşündüğüm düz vites ts yada excutive.Bütçemde 20.000 tl ye kadar.teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.Alfanız İNŞAALLAH site içinde kalır.Hayırlı satışlar.

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login

estağfurullah Zafer abi yanlış anlaşılma değil aslında.. benim hiç içim elvermiyor değiştirmeye gerçekten daha 156'ma aklımda yapacak onca şey varken malesef ne kadar dirensem de mecbur kaldım... neler neler denedim alışsın diye ama nafile..  :(

Yok canım, olur mu öyle şey :) Ben de araç değiştirme arefesindeyim ve elimdeki 156'dan o kadar memnunum ve seviyorum ki hiç satmak istemiyorum.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

estağfurullah Zafer abi yanlış anlaşılma değil aslında.. benim hiç içim elvermiyor değiştirmeye gerçekten daha 156'ma aklımda yapacak onca şey varken malesef ne kadar dirensem de mecbur kaldım... neler neler denedim alışsın diye ama nafile..  :(

Yok canım, olur mu öyle şey :) Ben de araç değiştirme arefesindeyim ve elimdeki 156'dan o kadar memnunum ve seviyorum ki hiç satmak istemiyorum.

aynen abi.. gönül isterki ikinci bir araba alıp çekmek hanımın altına..
2002 156 SS

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
slm lar Alfanızı inceledim çok diri , özenle bakılmış bir Alfa.Benim düşündüğüm düz vites ts yada excutive.Bütçemde 20.000 tl ye kadar.teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.Alfanız İNŞAALLAH site içinde kalır.Hayırlı satışlar.

umarım aradığınız aracı bulursunuz.. teşekkürler.
2002 156 SS

oguzhansek

maşallah aracı hiç soran yok  :( resim ekleyeyim güncel olsun..






2002 156 SS

oguzhansek

arkadaşlar sizce fiyat çok mu yüksek? aslında durumuna göre normal geliyor bana fikir verirseniz sevinirim. sahibindene bakıyorum yüksek kilometreli, boyalı, ne olduğu belirsiz, aynı veya daha düşük model araçlara abuk sabuk fiyatlar isteniyor? ille forumda kalmasını istiyorum ama bu gidişle mecburen vericem ilana  :(
2002 156 SS

Sener köseoglu

Oguzhan bey 4-5 aydır günlük alfa ilanlarını sıkı takip eden biri olarak sorunuza nacizana cevap vermek isterim.sahibinden de bazı ialanlar var misal 25 bin yazmış x modele aylardır satılmadı sonra diger ilanlara bakıp kendi arabaSından kötülerin daha yüksek fiyatlarını görüp aylardır 25 bine satamadıgı arabaya 27 bin yazanlar var . Şu an pîyasada fiyatlar çok şişti bu ilanlara bakıp fiyat belirlerseniz yanılırsınız. Araçları satılanlar genellikle 5 ay öncesine nazaran 1 veya 2 binlira gibi dogru artış yapanlar 23 - 25bin  bant ındaki araçlara 28 bin 30 bin isteniyor bunu gören diger satıcıda benim arabam bundan iyi temiz demekki daha fazla eder diye fiyat yükseltikçe olan benim gibî alfa almak için yananları oluyor :)arabasız  geziyorum alfa sevdasından .. Aracınız sınıf tabir edilen nitelikte çok güzel maşallah umarım kısa sürede istediginiz fiyata satarsınızSaygılar.  Hayırlı satışlar
2002 1.6 ts 156
2006 1.6 ts 156

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
Oguzhan bey 4-5 aydır günlük alfa ilanlarını sıkı takip eden biri olarak sorunuza nacizana cevap vermek isterim.sahibinden de bazı ialanlar var misal 25 bin yazmış x modele aylardır satılmadı sonra diger ilanlara bakıp kendi arabaSından kötülerin daha yüksek fiyatlarını görüp aylardır 25 bine satamadıgı arabaya 27 bin yazanlar var . Şu an pîyasada fiyatlar çok şişti bu ilanlara bakıp fiyat belirlerseniz yanılırsınız. Araçları satılanlar genellikle 5 ay öncesine nazaran 1 veya 2 binlira gibi dogru artış yapanlar 23 - 25bin  bant ındaki araçlara 28 bin 30 bin isteniyor bunu gören diger satıcıda benim arabam bundan iyi temiz demekki daha fazla eder diye fiyat yükseltikçe olan benim gibî alfa almak için yananları oluyor :)arabasız  geziyorum alfa sevdasından .. Aracınız sınıf tabir edilen nitelikte çok güzel maşallah umarım kısa sürede istediginiz fiyata satarsınızSaygılar.  Hayırlı satışlar

Şener bey, yanıtınız için teşekkürler, aslında ben ilanlara göre fiyat belirlemedim, öyle olsa dediğiniz gibi ben de 24-25 civarı yazarım.. Ama gelin görün ki Alfam hakediyor... ben mecbur kalmasam kesinlikle değiştirmeyeceğim ancak malum durumlardan dolayı değiştirmem gerekmekte.. dediğiniz gibi ilanlardaki fiyatlarda ciddi saçmalıklar var.. herkes başkasına göre belirliyor kendi fiyatını.. istemeye istemeye ben de vereceğim ilana galiba..
2002 156 SS

Sener köseoglu

Oguzhan bey aracınızın o fiyatı etmesi gerektîgine ve hak ettigine bende inanıyorum bunu alfistiler bilir degerini verir sıkıntı alfisti az yada nakit sıkıntı malum :) gözü kapalı istediginiz parayı verecek alfisti çoktur yoklugun gözü kör olsun :)
2002 1.6 ts 156
2006 1.6 ts 156

ismet

Bu arabayı ben satıyor olsaydım belki ben de o fiyatı yazardım ama aliciyken farklı oluyor haliyle :) akşam detaylı konuşuruz bunu  :yukari-ok:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
Oguzhan bey aracınızın o fiyatı etmesi gerektîgine ve hak ettigine bende inanıyorum bunu alfistiler bilir degerini verir sıkıntı alfisti az yada nakit sıkıntı malum :) gözü kapalı istediginiz parayı verecek alfisti çoktur yoklugun gözü kör olsun :)

aynen ben de şaştım kaldım bi Alfisti sormadı aracı :) kendimden şüphe ettim acaba uçtummu diye   :o
2002 156 SS

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu arabayı ben satıyor olsaydım belki ben de o fiyatı yazardım ama aliciyken farklı oluyor haliyle :) akşam detaylı konuşuruz bunu  :yukari-ok:

haklısın valla iş almaya gelince değişiyor kendimden biliyorum  :p evet akşam artık bi fiyat biçersiniz  :haydi:
2002 156 SS