Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



cms 156 'sını izmirde sattı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfamania35

tabi bu araba satıldığında patlıcan moru rengindeydi....

alfamania35

#1
Register or Login" border=0>
13 milyara satıldı bilgilerinize....

alfistihrn

#2
Ucuza gitmiş.

alfamania35

#3
son hali içler acısı halini göresydiniz böyle demezdiniz.araba benim tamirciye geldi izmir alfa tamircim 8 milyar verdi....

Sercan Keklik

#4
daha fazlaya gider üstündeki jant lastik kombinasyonu kaç para ve tesisatı :) kesinlikle daha fazlaya gitmiştir.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

murat

#5
Bence de ne olursa olsun 13 az ...
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

alfistihrn

#6
Bu aracın sadece önü değiştirilirse yani eski haline getirilirse değerlenir ve birşeye benzer diye düşünüyorum. Arkası pek vahim durmuyor. Alan arkadaşada hayırlı olsun bu arada.

admin

#7
Yay+amortisör+20" jant+Dunlop perf. lastik+6 cm spacer= çok çok iyi para.

Alan adam yaşadı. Bi kaporta, boya, birde yürüyenin elden geçmesi sonucu eski haline gelebilir ve güzel olur diye düşünüyorum.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#8
alan kişiyle temasa geçilse ve bu 156'nin kötü hayatindan kurtulma macerasinda bizim de emeğimiz geçse ??

AlfistiKerem

#9
CMS de çok görürdüm bu arabayı.Fena değil.Güzel duruyor ama bence ön tarafının dizaynını çok kötü yapmışlar.

BARLAS

#10
13 milyar bedavaymış be.. O fiyata gideceğini bilseydim ben alırdım valla...

alfamania35

#11
dostlar bildiğiniz gibi bu araçta arka koltuklar yok arka kısım komple iptal edildi.oldukçada bir masrafı var..

n/a

#12
arkadan göründügü kadar temiz ise motorunda da problem yoksa gerçekten çok uygun fiyata gitmiş.alana hayırlı olsun

admin

#13
Resimdeki hali değil satılan. Görünen halini Mehmet abi CMSdeyken yapmıştı. Sonra oradan ayrılınca içine ettiler arabanın.

You are not allowed to view links. Register or Login

:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Jakomo

#14
İyi oldu satılması, inşallah değer bilen birine gitmiştir ama inan çoooook ucuza gitmiş, yazık olmuş ynai anlayacağınızzzz
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

n/a

#15
Yürümesi çok çok  zor....alan mekaniğiyle biraz uğraşacak...özellikle elekrik tesisatı, traversler...buji pipoları....vs....uzerine koyulan cogu aksesuar hediye oldugu icin bu fiyata gittiğini tahmin ediyorum, değerini bilen olsaydı zaten ilk olarak getirttiğim 156 nın yeni farlarını takarlardı, lastikleri bile özel olarak Ingiltere dunlop dan geldi, bu ebat Turkiye satış listesinde yok...icindeki MOMO ekipmanların hepsi maalesef (ne olduysa!?) yokolmuş...özellikle koltuklar  momo tarafından özel yapılmıştı...geçenlerde bu koltukları sanayi de bir HONDA nın içinde gördüm...bir ara ben talip oldum ama satmadılar...zamanında  çok ciddi rakkamları da görmüştü sergilenirken....alan hayrını görsün...

n/a

#16
Muhtemelen o arabayı alan kişi, ya şuanki hali ile binmeye devam edecek, ya da daha da "sportif ve şık" bir görünüme kavuşturacaktır.

Çünkü bu otomobili kimsenin "ya sağını solunu biraz adam edeyim, usul usul biner, gezerim" diyerek almayacağı kesin.

Bu açıdan, 13bin lira bu araç için uygun sayılır. Alan kişi ne motoruna, ne boyasına, ne kazasına, ne de tipine bakıyordur, muhtemelen. Alan kişi, çakar farlar var mi, sisler yaniyor mu, eksoz jant tamam mı... Bunlara bakiyordur, muhtemelen. :) E bu arabada da, bu tip aksesuarların hepsi mevcut herhalde :P Hatta dahasi bile vardir belki, kimbilir... Belki altta kırmızı neon ampül varsa, o da bonus olarak kalmıştır alıcıya :)

Tabii varsayim bu :)

Alana hayirli olsun, o kadar uygun fiyata böylesi ilginç, uçuk bir otomobil zor bulunur, zor alınır.

Satana daha da hayırlı olsun, o arabaya o parayı veren birini bulmuş... :)

Edited by - dantelk on 10/04/2007  20:56:09