Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfa romeo 33 1,7 hakkında bilgi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yeni alfacı

alfa romeo 33 1,7 almayı düşünüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum

milano 75

aldınız mı yoksa,bildiğim bi 33 satılmış bugün
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Aykuttopuz

ben alfayı 33 le tanıdım. çok güzel bi makina. 1.7 16v bir arkadaşımda var. boxer motor olduğu için normal arabalara göre performans çok ileride. her eski alfada olduğu gibi parça sıkıntısı var. iyi araştırıp güzel bakarsan vazgeçemezsin. motor soğukken sesi güzel çıkıyor diye fazla basmamak lazım yatık motor çabuk bitiyor. bende 75 var 1 ve ikinci viteslerde yanyana kalabiliyoruz ama 3 den sonra 33 uzuyor.  :clover: yol tutuşu mükemmel, gidişi aynı şekilde ama bu arabaya fren koymayı unutmuşlar. çok sağa sola gireni tır altına gireni duydum dikkatli olmak gerekiyor.

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
ben alfayı 33 le tanıdım. çok güzel bi makina. 1.7 16v bir arkadaşımda var. boxer motor olduğu için normal arabalara göre performans çok ileride. her eski alfada olduğu gibi parça sıkıntısı var. iyi araştırıp güzel bakarsan vazgeçemezsin. motor soğukken sesi güzel çıkıyor diye fazla basmamak lazım yatık motor çabuk bitiyor. bende 75 var 1 ve ikinci viteslerde yanyana kalabiliyoruz ama 3 den sonra 33 uzuyor.  :clover: yol tutuşu mükemmel, gidişi aynı şekilde ama bu arabaya fren koymayı unutmuşlar. çok sağa sola gireni tır altına gireni duydum dikkatli olmak gerekiyor.

Aynen doğrudur :)
Fena gider, fena duramaz :)

serdar

Valla ben halihazırda kullanıyorum ve bir sıkıntısı yok ama benimki 1988 1.7 8v enjeksiyonlu almak istediğin model hangisi
bilmiyorum ama ben tavsiye ederim iyi gider ama dedikleri gibi durma mesafesi pek iyi değil açıkçası parça konusunda evet bazı parçalar bulunmuyor ama muhakkak bir şekilde arabayı yürütürsün hatta yurtdışından daha ucuza gelen parçalar bile var. Birde hangi şehirde olduğun usta ve parça konusunda sıkıntı olabilir. Şimdiden hayırlı olsun.

Tolga033

Nasıl durmuyor yav,o kadar mı kötü frenler abi. :D You are not allowed to view links. Register or Login

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Nasıl durmuyor yav,o kadar mı kötü frenler abi. :D You are not allowed to view links. Register or Login

Gidişi neredeyse günümüz araçları kadar iyi ki bahsettiğimiz arabaların en genci 20 yaşında. Yaşına uygun yeri zaten frenleri diyim sen anla. :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Nasıl durmuyor yav,o kadar mı kötü frenler abi. :D You are not allowed to view links. Register or Login

Gidişi neredeyse günümüz araçları kadar iyi ki bahsettiğimiz arabaların en genci 20 yaşında. Yaşına uygun yeri zaten frenleri diyim sen anla. :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Anladım abi. :kahve:

ATA


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Nasıl durmuyor yav,o kadar mı kötü frenler abi. :D You are not allowed to view links. Register or Login

Gidişi neredeyse günümüz araçları kadar iyi ki bahsettiğimiz arabaların en genci 20 yaşında. Yaşına uygun yeri zaten frenleri diyim sen anla. :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Düşük kilosu dezavantaj oluyor sanirim. Hafifliği sebebiyle daha iyi durmasi beklense  de, abs-ebd gibi sistemlerden mahrum olduğundan savruluyor.

Birde 2. vites sekromeçi cirt'lar diye biliyorum. Kronik gibi birşey.
Doğru buji kullanmakta çok önemli. Her 90 yillarin Alfa'sı gibi ateşleme ve elektrik sistemi zayıf.


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Nasıl durmuyor yav,o kadar mı kötü frenler abi. :D You are not allowed to view links. Register or Login

Gidişi neredeyse günümüz araçları kadar iyi ki bahsettiğimiz arabaların en genci 20 yaşında. Yaşına uygun yeri zaten frenleri diyim sen anla. :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Düşük kilosu dezavantaj oluyor sanirim. Hafifliği sebebiyle daha iyi durmasi beklense  de, abs-ebd gibi sistemlerden mahrum olduğundan savruluyor.

Birde 2. vites sekromeçi cirt'lar diye biliyorum. Kronik gibi birşey.
Doğru buji kullanmakta çok önemli. Her 90 yillarin Alfa'sı gibi ateşleme ve elektrik sistemi zayıf.


Tapatalk
cırtlama hatta carrrtlama 75 dede var,demekki aynı hastalık.frenlerle ilgili yapılabilcek bişeyler olabilirmi acaba.benim fren merkezini değiştik zeki ustada.aldığımda ilk yaptığımız işlem oldu.mercedes serisi bişey taktık,zeki usta yazdı modelini mengerler den aldım taktık acaip değişti ama belkide sağlam orjinide öyledirde benimki bozuktur,uyumlu diye onu aldırmışta olabilir.75 den önce son kullandığım araba starex (hemde abs li  :D) olduğu için belkide beni tatmin ediyor frenler.zaten sırf karşılaştırma yapıpda arbamdan soğurum diye mecbur kalmadıkça yeni nesil direksiyonuna geçmiyorum  ;)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Tolga033

Tabi ki hiç kullanmadım ama,75'ten soğumak mümkün değildir bence abi.  :D

milano 75

o kesinde You are not allowed to view links. Register or Login ,nede olsa 30 yılın teknolojisi yeni nesil bi araçtan inip direksiyone geçince iş değişiyor biran.tabiki makinanın sesi tepkileri hemen artıya çekiyor kendini.geçen arkadaşın romster ini kullandım kaynarcadan gebzeye,direksiyon yumuşacık,debriyaj pambık gibi.1.2 benzinli,kalkış falan güzel e-5 e çıkıp 120 km de sola çıkınca yok abi dedim yaa,tutmaz bu beni.gitmiyo araba,motor sesi yok.75 öylemi homurduya homurduya sıraya diziyo  ;)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

yeni alfacı

arkadaşlar sizce alfa 33 1,7 94 modelin piyasası nedir?

milano 75

bu tip araçlar her markada piyasa aralığı geniş araçlar,aslına bakarsan zaten piyasası olmıyan araçlar.temizliğine ,alır almaz açması muhtemel masraflara göre piyasası 10k olan bi araç 15k verilip alınabiliyor veya 8k ya alınıp bi 8 daha harcanabiliyor.belli aralıklarda  çok temiz bi aracın o sınıfta emsallerine göre bence % 20 fazlası vardır.misal benim 75 im gözümde 15 eder ama alcak olsam bu 75 e 15 verirmiyim ,kesinlikle vermem,kiminede sorsan 10 bile fazla,verilecek paralarda o civar  ;)geçen sıfır motor düzgün kasa bi boxer satıldı,12 istiyordu sanırım,ama kaça gitti bilmiyorum
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

yeni alfacı

10 bin istiyorum  ben alfa 33 1,7  aracıma az mı çok mu
sıfır motor sıfır baskı balata yeni muayne 4 lastik sıfır kuruş masrafı yok

milano 75

kardeşim sen konu başlığında almayı düşünüyorum yazmışın,dibe gelince satıyorum diyosun. olay nedir yani tam olarak  ;)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
kardeşim sen konu başlığında almayı düşünüyorum yazmışın,dibe gelince satıyorum diyosun. olay nedir yani tam olarak  ;)

:)