Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2. El Eibach Yay Aranıyor

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yenerpasha

Merhaba

Alfa giulietta 2011 dizel kullanıcısıyım
2. El tercihen eibach spor yay arıyorum .

Satan var mı ? Üzerinde orjinal yaylarım var ; takas etmek isteyen varsa da değişebiliriz .

537 236 54 94

Yenerpasha

0 eibach yay aldım arkadaşlar . yaylar konfor açısından hiçbirşey fark etmedi ; gerçekten çok kaliteli bir yay olduğunu düşünüyorum .

Fakat arka kısım yeterince düşmedi ; bazı arkadaşların aynı yayı takmış araç fotolarına baktığımda daha fazla düştüğünü görüyorum , sanıyorum spor paketler amortisör farkı olduğu için daha fazla düşüyor . Aklına başka bir şey gelen var mı ?



Teşekkür ederim .

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
0 eibach yay aldım arkadaşlar . yaylar konfor açısından hiçbirşey fark etmedi ; gerçekten çok kaliteli bir yay olduğunu düşünüyorum .

Fakat arka kısım yeterince düşmedi ; bazı arkadaşların aynı yayı takmış araç fotolarına baktığımda daha fazla düştüğünü görüyorum , sanıyorum spor paketler amortisör farkı olduğu için daha fazla düşüyor . Aklına başka bir şey gelen var mı ?



Teşekkür ederim .

Ön tarafta motor olduğu için birde dizel olduğu için daha fazla düşer. Zamanla araç daha da düşer zaten , hayırlı olsun.

Muratdisli

İyi günler aracıma eibach prokit yay almak istiyorum 3.5 cm düşünüyorum 5 cok düşürür diye 3.5 istiyorum ama sıfırı pahalı geldi çıkma satan varsa ilgilenmek isterim

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
İyi günler aracıma eibach prokit yay almak istiyorum 3.5 cm düşünüyorum 5 cok düşürür diye 3.5 istiyorum ama sıfırı pahalı geldi çıkma satan varsa ilgilenmek isterim

Benim bildiğim - 5 cm yok zaten - 3.5 da çıkma bulmanızda zor.

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İyi günler aracıma eibach prokit yay almak istiyorum 3.5 cm düşünüyorum 5 cok düşürür diye 3.5 istiyorum ama sıfırı pahalı geldi çıkma satan varsa ilgilenmek isterim

Benim bildiğim - 5 cm yok zaten - 3.5 da çıkma bulmanızda zor.

5cm var ama prokit değil, sportline olarak geçiyor. Eibach'ın kendisi bile 5cm olanı orjinal amortisörler ile kullanmayı tavsiye etmiyor.
Eibach'ta 3.5 cm diye bir yay da yok. Prokit'ler yani kırmızı olan yaylar 3cm olarak geçer. Tamam yarım santim büyük fark değil ama gerçeği 3cm'dir.

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İyi günler aracıma eibach prokit yay almak istiyorum 3.5 cm düşünüyorum 5 cok düşürür diye 3.5 istiyorum ama sıfırı pahalı geldi çıkma satan varsa ilgilenmek isterim

Benim bildiğim - 5 cm yok zaten - 3.5 da çıkma bulmanızda zor.

5cm var ama prokit değil, sportline olarak geçiyor. Eibach'ın kendisi bile 5cm olanı orjinal amortisörler ile kullanmayı tavsiye etmiyor.
Eibach'ta 3.5 cm diye bir yay da yok. Prokit'ler yani kırmızı olan yaylar 3cm olarak geçer. Tamam yarım santim büyük fark değil ama gerçeği 3cm'dir.

Guida -5cm olduğunu bilmiyordum , -3.5 yazdım ama dizel benzinli değişiyor zaten dizel benzinli maksimum alcağınız değerler ön 30,35 mm arka 25 mm düşer  diye biliyorum yanlışım varsa Tolga abi düzeltir.  Tolga Abinin dediği gibi -5cm yayla orjinal amortisörle kullanamazsınız ama benim bildiğim -4cm kadar orjinal amortisörde kaldırıyor.

Muratdisli

Sıfır alıcam sanırım 17 jant takılı pro kit umarım istediğim gibi düşürür

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İyi günler aracıma eibach prokit yay almak istiyorum 3.5 cm düşünüyorum 5 cok düşürür diye 3.5 istiyorum ama sıfırı pahalı geldi çıkma satan varsa ilgilenmek isterim

Benim bildiğim - 5 cm yok zaten - 3.5 da çıkma bulmanızda zor.

5cm var ama prokit değil, sportline olarak geçiyor. Eibach'ın kendisi bile 5cm olanı orjinal amortisörler ile kullanmayı tavsiye etmiyor.
Eibach'ta 3.5 cm diye bir yay da yok. Prokit'ler yani kırmızı olan yaylar 3cm olarak geçer. Tamam yarım santim büyük fark değil ama gerçeği 3cm'dir.

Guida -5cm olduğunu bilmiyordum , -3.5 yazdım ama dizel benzinli değişiyor zaten dizel benzinli maksimum alcağınız değerler ön 30,35 mm arka 25 mm düşer  diye biliyorum yanlışım varsa Tolga abi düzeltir.  Tolga Abinin dediği gibi -5cm yayla orjinal amortisörle kullanamazsınız ama benim bildiğim -4cm kadar orjinal amortisörde kaldırıyor.

Ben direk standart cevanı vermişim :)
Giulietta için sportline üretildi mi cidden bende bilmiyorum. Araştırmak lazım.

senati

Arkadaslar ben de Eibach 2. el yay ariyorum uzun bir suredir. Bir sure daha bulamazsam sifir alacagim.

ali kaynak

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaslar ben de Eibach 2. el yay ariyorum uzun bir suredir. Bir sure daha bulamazsam sifir alacagim.
[/
Lancia delta III

krm1983

Merhaba, yaklaşık 2 hafta önce dizel Guilietta aracımı aldım. ÜZerinde Eibach yaylar vardı (kaç cm tam olarak bilmiyorum), özel serviste siparişle orjinallerini alıp. Spor yayları söktürdüm. İsteyen olursa satabilirim. Yaylarda herhangi bir işlem yoktur.
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.