Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Geleneksel Ankara Buluşması

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

h.t

Güzel maçtı herkesin ayaklarına sağlık  :alkis:

Rutine bindirelim , kondisyonları düzeltelim diyoruz :alfisti:

Suatsvn


delıfısek

You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel maçtı herkesin ayaklarına sağlık  :alkis:

Rutine bindirelim , kondisyonları düzeltelim diyoruz :alfisti:


+1 8)

alihsans

Ayağınıza sağlık gençler.  :alkis:
Yine kurtuldunuz elimizden. Bir dahaki sefere artık.  :kahve:
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

Gouki

Ayaklarınıza sağlık gençler.


Bu akşam 18:00'de Kafes.

sbk0655

Yine kurtuldunuz mu , daha hic yenemediniz ki.Bulent abiyi gormeye bekleriz herkesi.

antihero

145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Yine kurtuldunuz mu , daha hic yenemediniz ki.Bulent abiyi gormeye bekleriz herkesi.

Zeki Mürende bizi görecek mi ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Yine kurtuldunuz mu , daha hic yenemediniz ki.Bulent abiyi gormeye bekleriz herkesi.

Zeki Mürende bizi görecek mi ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Gelirseniz gorecek.

max-ime


Ozaman 18:00'da görüşürüz :)

Alfadanadam

Ben geldiim :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


ozoozo

10-15 dkya kafese geçiyorum 18:00 orda olurum sonra işim var. @max-ime


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

OğuzCanAlantor


Doğa Tosun

sırf 6'da orada olabilmek için 2 derse girmeyip bmw'yi servise eken götürdüm devirdaim pompası için. neticede pompa söküldü, sıkıntısız çıktı. termiği tekrar söküp kontrol ettik, o da problemsiz. En son komple radyatörü indirdik. sorun radyatörde de değilmiş, tüm hortumlar kaçak için kontrol edildi. kaçak da bulamadık. tabi her seferinde teste çıktık, ama hararet sorunu çözülmedi. saat 8 buçukta servis kapandı, arabayı toplayıp yola çıktım. hararet ilk defa ciddi derecede kırmızı çizgilerin sonuna kadar arttı, soğuta soğuta biraz ilerledim ama böbreklerden çıkan dumanı oturduğum yerden görünce durdum. büfeye yürüyüp 2 tane 5 litre su aldım, radyatörün havasını alıp suyunu tamamladım.

ne devirdaim pompasında, ne radyatörde, ne termikte problem varmış.

tek problem, arabanın suyu bitmiş :D :D :D :D :D :D
suyunu koyup havasını alınca hararet 90'a sabitledi, kalörifer tekrardan eskisi gibi cayır cayır sıcak üflemeye başladı.

biraz sinirim bozuldu ama, çok rahatladım. radyatör 350, termik 120, devirdaim 130 tl idi çünkü.

katılamadığım için üzgünüm Bülent Abi  :(

hala birlikteyseniz ve duracaksanız YANNYANN gelirim ?
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

max-ime

S**bdanadam Ankara bulusmasi :)

Rotweiler

Herkese tekrar adıma çok teşekkür ediyorum.
Tine harika bir ekiple, Bülent abiyi de katarak daha da güzelleştirdik bu ekibi.
Her zaman başımızın üzerinde yerin var Bülent abi.

Geceden bikaç kare ve video.


(Video uploadı bitince otomatik belirecek. ETA 9 dakika.

(Video senin için Erkayım. Arabanın sesini merak ediyodun)


[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Biz New Castle'da Tepe Primedaydık You are not allowed to view links. Register or Login abi sen nerdeydin?

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

ozoozo

Bülent abicim her zaman bekleriz malum durumlardan çok kalamadım :( ama yine de seni görmek yetti. Herkesin ayaklarına sağlık.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

OğuzCanAlantor

Bugün gelen herkesin ayağına sağlık , Bülent Abi ,  güzel insan keşke Ankarada olsan güzel muhabbetin için teşekkürler zaman su gibi geçti :)  En kisa zamanda tekrar bekliyoruz.

Repainted Gtv Vereiks buluuu

fatihmehmet

Bülent abi her geçen gün gençleşiyor maşallah. @Alfadanadam yok mu bu taraflarda Alfa arayan tanıdık eş dost :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

Erkay KAHYA

Katilanlarin ayagina saglik.
Azmi, bu ne yaa. :)

Alfadanadam

Dostlarım her şey için çok çok gönülden teşekkür ederim. Herkes kırk yıllık dostum gibiydi. Allah bozmasın muhabbetinizi :)

S**b güzeldi ama 166 v6 tb'yi tek sefer kullansan direk aşk başlar öyle diyim Uğurum diyerek ayar verelim :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

max-ime

Abi dersenki zor aninda ben senden satin alirim, yarin Istanbul'da noterdeyim :)

Telefonda da zaten hos sohbet, muhabbet ederdik. Yuzyuze tanismak, sohbet etmekte cok keyifliydi abi. Daha sik bekliyoruz :)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi dersenki zor aninda ben senden satin alirim, yarin Istanbul'da noterdeyim :)

Telefonda da zaten hos sohbet, muhabbet ederdik. Yuzyuze tanismak, sohbet etmekte cok keyifliydi abi. Daha sik bekliyoruz :)

S**b'ı alırken sana o garantiyi kim verdiyse ona bir danış diyim o zaman :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


h.t

You are not allowed to view links. Register or Login  Abicim iyi ki geldin , ayaklarına sağlık , erken kalkıp devamındaki etkinliğe katılamadığım için çok üzüldüm fotoğrafları görünce :(

Alfadanadam

Teşekkür ederim Hürcan'ım. Sizlerin de ayağınıza gönlünüze sağlık :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi