Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



34 VG 6342 166 2.0 TS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TRSemih

Güzel bir detay Tolga, gule gule kullan. Yalnız Ahşap sevmeyen biri olarak bana da itici gelmedi. Senin için özel biliyorum ama kullandığın direksiyondan daha güzel duruyor fotoda.

•Tapatalk QV•

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel bir detay Tolga, gule gule kullan. Yalnız Ahşap sevmeyen biri olarak bana da itici gelmedi. Senin için özel biliyorum ama kullandığın direksiyondan daha güzel duruyor fotoda.

•Tapatalk QV•



Abi ahşabı, ahşap ICS ve vites çerçevesi ile kombine etmek lazım.
Aracın dışı hakkında yapacağım değişiklikleri hesaba katarsak çok alakasız kalır iç ve dış.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

ozoozo

Abi bence super 166 mıydı eski adı unuttum :D o direksiyondan daha güzel durmuş ya bence direk kullan derim ama zevk sahibi adamsın sen bilirsin :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

erdem1904

Bu ahşap set Ankara'da ki manuel 3.0 v6  da da var. Bence çok güzel duruyor. Gerçi Tolga kafaya koymuş bozacak direksiyonu :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tolga_ozhan

Çok sevenler için direksiyon komple duracak tuşsuz halde. 166 alıpta isteyene veririm :)

tayfun

Başlığı yeni gördüm Tolga.foruma girdiğimde merakla ilk baktığım birkaç başlığa bir yenisi daha eklendi:)  malum bu aralar 166 kaşıntım var yukarıdaki anlatımını okuyunca  156'yı  ilana koyasim geldi:)

OğuzCanAlantor

iyi günlerde kullan Tolga Abi eskiye göre daha güzel durmuş.

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login ilandaki yeşil 3.0 al ,2 sene sahip çık yetime,sonrada ben senden alıyım  ;)
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

ATA

Hadi gari bizi direksiyonla tuşla kandirma :) zenderleri renk degisimini bekliyorzu :) :) :)


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login ilandaki yeşil 3.0 al ,2 sene sahip çık yetime,sonrada ben senden alıyım  ;)
Etme Memo ben ona yetisemem. hem çok km yapiyom hemde vergisi beni aşar. şu mardin deki mk2 ts ye ciddi ciddi bakıyorum ama.

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
Hadi gari bizi direksiyonla tuşla kandirma :) zenderleri renk degisimini bekliyorzu :) :) :)


Tapatalk

Ben çok sabrettim Ata. Biraz daha dişimi sıkmak kaldı :)

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
Başlığı yeni gördüm Tolga.foruma girdiğimde merakla ilk baktığım birkaç başlığa bir yenisi daha eklendi:)  malum bu aralar 166 kaşıntım var yukarıdaki anlatımını okuyunca  156'yı  ilana koyasim geldi:)
You are not allowed to view links. Register or Login
iyi günlerde kullan Tolga Abi eskiye göre daha güzel durmuş.

Eyvallah dostlar.

tolga_ozhan

Dün doğan slx stoplarımdan da kurtuldum :)
Aslında asıl boyama sebebim resimde gözüken kırıktı. Kendim boyamaya üşendiğim içinde stopları aksesuarcıya teslim etmiştim. Kırmızı diye belirtmeme rağmen heralde karartmak istiyorum diye düşündüğü için üstüne bir kaç kat siyah geçmiş. Ben de nasıl olsa kırık olanı değiştirince baştan boyatacağım diye üstünde durmamıştım.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Gelelim aslında stopları neden boyamak istediğime. Hemen hemen tüm 166 stoplarında geri vites kısmında zamanla solmuş eskimiş bir görüntü oluşuyor ve ben bundan nefret ediyorum. Kısaca resmimde gördüğünüz gibi temiz parlak bir görüntüye kendi emeğim ile sonunda kavuştum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Kıyaslama açısından da 3 tip stop bir arada şekilde paylaşıyorum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

TRSemih

Arka tarafa kan gelmis Tolga,  eline saglik.

Karartilmis stoplar alfista kisiliginle ortusmuyordu. Sozunu etmesemde "niye yapti ki bunu?" diye kendime sormustum :) aciklamasini da almis olduk.

Gule gule kullan..

•Tapatalk QV•

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

tugrul

2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

sariertan

Tolga benimkin de kırık yoktu ve ben o solmayı bu şekilde hallettim. Buluşmada görmüştün sende. Sen karşısın bu tip girişimlere fakat ucuz yollu güzel bir çözüm  8) :yukari-ok:


tolga_ozhan

Teşekkürler dostlar.
Ertan senin stoplar güzel ve canlı duruyor zaten.
Bende istediğim görüntüyü, en ince su zımparası, presto şeffaf kırmızı boya ve sprey vernik ile sağladım sonunda. Boyanın akıp gitmemesi şu an tek umudum.

Gouki

Ellerine sağlık abi çok iyi görünüyor.

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler dostlar.
Ertan senin stoplar güzel ve canlı duruyor zaten.
Bende istediğim görüntüyü, en ince su zımparası, presto şeffaf kırmızı boya ve sprey vernik ile sağladım sonunda. Boyanın akıp gitmemesi şu an tek umudum.
bunu not aldım bi kenara,bende stoplara çektiğim daha doğrusu berbat çektiğim filmi sökcem ama benim sağ sol arasında bariz renk farkı var,boya bunu çözermi bilmiyorum.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Adalı35

Ertan You are not allowed to view links. Register or Login  ne güzel bir kaplama o ya.  :nazar:
çizgi film karakteri gibi valla, sanki durduğunda içinden batman inecekmiş hissi uyandırıyordur insanlarda :alkis: :alfisti:
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

sariertan

Teşekkürler Hasan bey. Tolga ve diğer 166 cı arkadaşlar ile 166 mıza bakmaya çalışıyoruz. Umulur ki Tolganın bu topiği ile 166 sevdalısı daha fazla olur.

Adalı35

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler Hasan bey. Tolga ve diğer 166 cı arkadaşlar ile 166 mıza bakmaya çalışıyoruz. Umulur ki Tolganın bu topiği ile 166 sevdalısı daha fazla olur.
kazasız belasız inşallah.
kesinlikle şimdiden o sevdaya düşen arkadaşlar var, görebiliyoruz mardin takipçilerini  :alkis:
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

halil

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler Hasan bey. Tolga ve diğer 166 cı arkadaşlar ile 166 mıza bakmaya çalışıyoruz. Umulur ki Tolganın bu topiği ile 166 sevdalısı daha fazla olur.

kaput sağ taraf ayar istiyor.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler dostlar.
Ertan senin stoplar güzel ve canlı duruyor zaten.
Bende istediğim görüntüyü, en ince su zımparası, presto şeffaf kırmızı boya ve sprey vernik ile sağladım sonunda. Boyanın akıp gitmemesi şu an tek umudum.
bunu not aldım bi kenara,bende stoplara çektiğim daha doğrusu berbat çektiğim filmi sökcem ama benim sağ sol arasında bariz renk farkı var,boya bunu çözermi bilmiyorum.

Boya ton farkını kapatır. Bir tarafa 3 diğer tarafa 5 kat falan atarsın. Zaten çok ince birşey.
Birde bu presto stop boyasını sakın internetten sipariş etme. Sanalpazar vs...'de 50 TL'ye satılıyor ben Bost. Sanayi'de 20 TL'ye aldım.

ATA

156yi satip 166 aldircaksiniz en sonunda :)
Stoplar gayet başarili duruyor kirmizi boya ile.
Bende fena bir stop takintisi var ki, tolga biliyorsun bendeki bu durumu. En sonunda sifir alip taktim. Gidip gidip arabanin arkasina bakiyorum 2 gundur :D


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts