Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo ile İlgili Fotoğraflar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

halil

cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

agucba

Kimi Raikkonen ve Junior Zagato 1600
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

///////////////

milano 75

delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


agucba

Yıl 1910
Model 24 HP
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

///////////////

alihsans

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

hüseyin.akman

2004  147  1.6 TS distincive (16 RU 535)

Gouki


hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login




Yok ya sende azıcık çingenelik var ben anladım.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Tolga033

Ozgun abi,Mito'yu bu duruma getirmeden sattigina cok sevindim.
Simdi Giu dusunsun. :D

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login




Dif tampon spoilerı bana hediye edebilirsin quqi :)

Gouki


Tolga033

Saka maka. Difuzor cok guzel.

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Murad

You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

916GTV

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

Ben taktım başkan ama kadrana öylesine koydum. Yeri böyle çok güzel oldu ama burda kalması için orjinal göstergeye iki tane delik açmam gerekiyor, biri basınç hortumu öbürü de elektrik için. 

Normalde sol sütunun orda duruyor. Evde pod var ama 60mm, bu 52 mm olduğu için de şu anda podsuz sallanıyor öyle :)

Uygulama çok kolay, emmeye giren ince hortumlardan(ben dv hortumundan aldım) T boru ile aradan çıkış alıyorsun. 1.5m hortum aldım onu da içeri çektim saatin arkasına. Normalde ampulleri beyaz, ben yeşil ampul aldım orjinal aydınlatmayla bütünlük olsun diye.

Parklardan elektrik alıp kablo çekmem lazım ama sigorta kutusu çok altta olduğu için uğraşamadım. Şimdilik öyle sallanıyor :)

Bu saati çok sevdim ben, oem parça gibi oldu yeşil ışık turuncu kadranla. İstersen bi tane daha bulmaya çalışayım  :clover:

tolga_ozhan

Kerem aynı yedeki mevcut ufak indikatörleri ne yapacaksın :)

916GTV

You are not allowed to view links. Register or Login
Kerem aynı yedeki mevcut ufak indikatörleri ne yapacaksın :)

Abi işte yapmadık, kesip biçmedik gelme üstüme :)

Zaten gücü de sigortadan çek dedin, verdin zamazingoyu bıraktın bizi oracıkta. Balık tutmasını öğrettiğin için de ayrıca teşekkürler doktor  :alkis:

tolga_ozhan

Üstüne gelmek değil :) Kafama takıldı sadece.
Elektriğide kendin çekince daha fazla mutlu edecek. İlla sen yap diyorsan problem değil, hallederiz.

916GTV

You are not allowed to view links. Register or Login
Üstüne gelmek değil :) Kafama takıldı sadece.
Elektriğide kendin çekince daha fazla mutlu edecek. İlla sen yap diyorsan problem değil, hallederiz.

Yok doktor kendim yapıcam. Ben elektriği çakmaklığın ampülunden çekeyim diye düşündüm en son, o da parklara bağlı ama ordan kabloyu saklaya saklaya geçirmektense senin dediğin gibi sigorta kutusu daha mantıklı.

Her zaman yardımcı olduğun için ayrıca çok teşekkür ederim  :)

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

Ben taktım başkan ama kadrana öylesine koydum. Yeri böyle çok güzel oldu ama burda kalması için orjinal göstergeye iki tane delik açmam gerekiyor, biri basınç hortumu öbürü de elektrik için. 

Normalde sol sütunun orda duruyor. Evde pod var ama 60mm, bu 52 mm olduğu için de şu anda podsuz sallanıyor öyle :)

Uygulama çok kolay, emmeye giren ince hortumlardan(ben dv hortumundan aldım) T boru ile aradan çıkış alıyorsun. 1.5m hortum aldım onu da içeri çektim saatin arkasına. Normalde ampulleri beyaz, ben yeşil ampul aldım orjinal aydınlatmayla bütünlük olsun diye.

Parklardan elektrik alıp kablo çekmem lazım ama sigorta kutusu çok altta olduğu için uğraşamadım. Şimdilik öyle sallanıyor :)

Bu saati çok sevdim ben, oem parça gibi oldu yeşil ışık turuncu kadranla. İstersen bi tane daha bulmaya çalışayım  :clover:
Ben yeri konusunda değil ama montajı konusunda merak ettim. Keşke yerini de bizim konsolda ki standart saatin yerine koysaydın. Sonuçta şuan ki durumda arkasında kalan ikaz ışıklarını görmen gerekir diye düşünüyorum.

916GTV

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

Ben taktım başkan ama kadrana öylesine koydum. Yeri böyle çok güzel oldu ama burda kalması için orjinal göstergeye iki tane delik açmam gerekiyor, biri basınç hortumu öbürü de elektrik için. 

Normalde sol sütunun orda duruyor. Evde pod var ama 60mm, bu 52 mm olduğu için de şu anda podsuz sallanıyor öyle :)

Uygulama çok kolay, emmeye giren ince hortumlardan(ben dv hortumundan aldım) T boru ile aradan çıkış alıyorsun. 1.5m hortum aldım onu da içeri çektim saatin arkasına. Normalde ampulleri beyaz, ben yeşil ampul aldım orjinal aydınlatmayla bütünlük olsun diye.

Parklardan elektrik alıp kablo çekmem lazım ama sigorta kutusu çok altta olduğu için uğraşamadım. Şimdilik öyle sallanıyor :)

Bu saati çok sevdim ben, oem parça gibi oldu yeşil ışık turuncu kadranla. İstersen bi tane daha bulmaya çalışayım  :clover:
Ben yeri konusunda değil ama montajı konusunda merak ettim. Keşke yerini de bizim konsolda ki standart saatin yerine koysaydın. Sonuçta şuan ki durumda arkasında kalan ikaz ışıklarını görmen gerekir diye düşünüyorum.

Yeri zaten dediğim gibi sol taraftaki sütunun orası, fotoğraftaki hali sadece yeri hoşuma gittiği için koydum. İlk saat takacağım zamanlar saatin oraya düşünmüştüm ve hatta şirketteki grafikere de tasarım yaptırmıştım ama saatin oraya koymak için saati feda etmek ve arkada işlem yapmak gerekiyor. Zaten allah kısmet ederse maxidisplay alıyorum hakan abiden.



Montajıda çok basit, bi tane görsel koyuyum T boru ile ilgili daha net canlanır gözde.


Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

Ben taktım başkan ama kadrana öylesine koydum. Yeri böyle çok güzel oldu ama burda kalması için orjinal göstergeye iki tane delik açmam gerekiyor, biri basınç hortumu öbürü de elektrik için. 

Normalde sol sütunun orda duruyor. Evde pod var ama 60mm, bu 52 mm olduğu için de şu anda podsuz sallanıyor öyle :)

Uygulama çok kolay, emmeye giren ince hortumlardan(ben dv hortumundan aldım) T boru ile aradan çıkış alıyorsun. 1.5m hortum aldım onu da içeri çektim saatin arkasına. Normalde ampulleri beyaz, ben yeşil ampul aldım orjinal aydınlatmayla bütünlük olsun diye.

Parklardan elektrik alıp kablo çekmem lazım ama sigorta kutusu çok altta olduğu için uğraşamadım. Şimdilik öyle sallanıyor :)

Bu saati çok sevdim ben, oem parça gibi oldu yeşil ışık turuncu kadranla. İstersen bi tane daha bulmaya çalışayım  :clover:
Ben yeri konusunda değil ama montajı konusunda merak ettim. Keşke yerini de bizim konsolda ki standart saatin yerine koysaydın. Sonuçta şuan ki durumda arkasında kalan ikaz ışıklarını görmen gerekir diye düşünüyorum.

Yeri zaten dediğim gibi sol taraftaki sütunun orası, fotoğraftaki hali sadece yeri hoşuma gittiği için koydum :)

Montajıda çok basit, bi tane görsel koyuyum T boru ile ilgili daha net canlanır gözde.


Sana whatsapptan sürpriz gönderdim. Birlikte hallederiz artık. You are not allowed to view links. Register or Login desteğiyle. :)

916GTV

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Sen mi taktın Kerem? Biraz detay verir misin uygulamaya dair?

Ben taktım başkan ama kadrana öylesine koydum. Yeri böyle çok güzel oldu ama burda kalması için orjinal göstergeye iki tane delik açmam gerekiyor, biri basınç hortumu öbürü de elektrik için. 

Normalde sol sütunun orda duruyor. Evde pod var ama 60mm, bu 52 mm olduğu için de şu anda podsuz sallanıyor öyle :)

Uygulama çok kolay, emmeye giren ince hortumlardan(ben dv hortumundan aldım) T boru ile aradan çıkış alıyorsun. 1.5m hortum aldım onu da içeri çektim saatin arkasına. Normalde ampulleri beyaz, ben yeşil ampul aldım orjinal aydınlatmayla bütünlük olsun diye.

Parklardan elektrik alıp kablo çekmem lazım ama sigorta kutusu çok altta olduğu için uğraşamadım. Şimdilik öyle sallanıyor :)

Bu saati çok sevdim ben, oem parça gibi oldu yeşil ışık turuncu kadranla. İstersen bi tane daha bulmaya çalışayım  :clover:
Ben yeri konusunda değil ama montajı konusunda merak ettim. Keşke yerini de bizim konsolda ki standart saatin yerine koysaydın. Sonuçta şuan ki durumda arkasında kalan ikaz ışıklarını görmen gerekir diye düşünüyorum.

Yeri zaten dediğim gibi sol taraftaki sütunun orası, fotoğraftaki hali sadece yeri hoşuma gittiği için koydum :)

Montajıda çok basit, bi tane görsel koyuyum T boru ile ilgili daha net canlanır gözde.


Sana whatsapptan sürpriz gönderdim. Birlikte hallederiz artık. You are not allowed to view links. Register or Login desteğiyle. :)

Sürpriz inanılmaz hızlı oldu. Hallederiz tabii ki :)

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Tavirlari kest.

Günde öz abilerimden daha fazla konuştuğum bir insanla aramızda olan şakaların , başkalarına da bu hakkı verdiğini düşünmüyorum. Aynı seviyede muhabbetin olmayan insanlara bu hakkı tanıdığımız için kusura bakma abi , benim zoruma gitti söylemek istedim.