Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İzmir'den Selam

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

krm1983

Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Jaaaa!

Hoşgeldiniz, maşallah  :nazar: :alfisti:
M.byrkc

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Yaptirmadan istanbula yolun düşerse benim difüzöre bakarsın. Fikir olur en azından. Orjinal bendeki.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

fevkalbeser12

Istanbulda pasatuning adlı firma difüzörde kampanya yaptı ve çubuklu difüzörü 70 liraya satıyor. Abs plastik difüzör, ben aldım montajı kendim yaptım fotoğrafıda bu.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Yaptirmadan istanbula yolun düşerse benim difüzöre bakarsın. Fikir olur en azından. Orjinal bendeki.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bursaya gelirsen orda görüşürüz :D şu crazy cars takiler nasıl acaba ben canlı inceledim arkadaşta var hoşuma gitti :)

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login
Istanbulda pasatuning adlı firma difüzörde kampanya yaptı ve çubuklu difüzörü 70 liraya satıyor. Abs plastik difüzör, ben aldım montajı kendim yaptım fotoğrafıda bu.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

plastikse bedava hocam link varmı bakabileceğimiz

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Yaptirmadan istanbula yolun düşerse benim difüzöre bakarsın. Fikir olur en azından. Orjinal bendeki.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bursaya gelirsen orda görüşürüz :D şu crazy cars takiler nasıl acaba ben canlı inceledim arkadaşta var hoşuma gitti :)

Çok sık gidemiyorum Bursa'ya.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Istanbulda pasatuning adlı firma difüzörde kampanya yaptı ve çubuklu difüzörü 70 liraya satıyor. Abs plastik difüzör, ben aldım montajı kendim yaptım fotoğrafıda bu.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

plastikse bedava hocam link varmı bakabileceğimiz
ALFA GİULİETTA ABS PLASTİK DİFÜZÖR PAŞA TUNİNG GARAGE - You are not allowed to view links. Register or Login
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Yaptirmadan istanbula yolun düşerse benim difüzöre bakarsın. Fikir olur en azından. Orjinal bendeki.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bursaya gelirsen orda görüşürüz :D şu crazy cars takiler nasıl acaba ben canlı inceledim arkadaşta var hoşuma gitti :)

Çok sık gidemiyorum Bursa'ya.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
büyük buluşma bursada bu sene o yuzden dedim :D

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zor karar kardeşim valla :) Çağdaş' a da bir danış bence :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çağdaş önce orjinal dedi sonra fiberi görünce karar değiştirdi :D bu arada bugün enrikoya gittim servis danışmanı mehtap hanımın tüm alfistilere slm var çok yardımcı oldu sağolsun :)

Yaptirmadan istanbula yolun düşerse benim difüzöre bakarsın. Fikir olur en azından. Orjinal bendeki.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bursaya gelirsen orda görüşürüz :D şu crazy cars takiler nasıl acaba ben canlı inceledim arkadaşta var hoşuma gitti :)

Çok sık gidemiyorum Bursa'ya.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
büyük buluşma bursada bu sene o yuzden dedim :D

Gemi çıkmazsa bakalım artık :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

EnginK


EnginK

Beğenilerinize sunuyorum
Ön tamponu plasti dip ile boyadım
Yoncaları saten ayna ve farlara uyumlu olsun diye saten aldım
Difizorude QV nin orjinal dif. İ fiberle uğraşmak istemedim o yüzden bunu tercih ettim






Yorumlar sizin  :alfisti:

EnginK

Bu arada boşa çıkan difizor ve orjinal egzozu isteyen varsa satabilirim uygun fiyata

Adalı35

Çok da güzel olmuş.  Maşallah

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

Tolga033

Maşallah,ön tampon çok güzel olmuş.Ama fotoğraftan mı bilemedim,sanki egzoz boşlukları eşit değil gibi,yönleri de aynı durmuyor gibi,umarım anlatabilmişimdir.  :-[ :nazar:

EnginK

sanki açı biraz sola mehilli gibi siz söyleyince farkına vardım detaylı bi inceleme yapayım olmadı düzeltiriz teşekkürler :)

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah,ön tampon çok güzel olmuş.Ama fotoğraftan mı bilemedim,sanki egzoz boşlukları eşit değil gibi,yönleri de aynı durmuyor gibi,umarım anlatabilmişimdir.  :-[ :nazar:
Hocam eyvallah gerçekten egzoz açıları tutmuyordu şimdi düzelttik bi laf vardır alıcı kördür diye hiç detaya inmedik şimdi ok gibi oldu tekrar sağot  :D

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah,ön tampon çok güzel olmuş.Ama fotoğraftan mı bilemedim,sanki egzoz boşlukları eşit değil gibi,yönleri de aynı durmuyor gibi,umarım anlatabilmişimdir.  :-[ :nazar:
Hocam eyvallah gerçekten egzoz açıları tutmuyordu şimdi düzelttik bi laf vardır alıcı kördür diye hiç detaya inmedik şimdi ok gibi oldu tekrar sağot  :D
Hayırlı olsun,bir işe yaradıysa ne mutlu.

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ademirtas

You are not allowed to view links. Register or Login hoşgeldin :) Punto zamanında da tanıyorum seni forumdan :) Punto'dan Alfaya dönen benim gibi ilklerdensin :) tekrar hoşgeldin :D
1996 - Alfa Romeo GTV
2008 - Fiat Grande Punto
1998 - Alfa Romeo 156
2000 - Alfa Romeo 156 SS
2006 - Alfa Romeo 159 JTDm
1999 - Alfa Romeo 156 2.5 V6

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login hoşgeldin :) Punto zamanında da tanıyorum seni forumdan :) Punto'dan Alfaya dönen benim gibi ilklerdensin :) tekrar hoşgeldin :D
Hoş bulduk dostum puntodan alfaya 3 kişiyiz şimdilik :) punto talihsiz bir şekilde rahmetli olunca bizde c sınıfı alıncak tek Compact ı aldık  :D

krm1983

Ben de eski grandecilerdendim


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

EnginK

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de eski grandecilerdendim


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
o yüzden 3 dedim  :D

ademirtas

:) benimde eski aracım buydu , şimdi 2.5 V6 peşindeyim kısmetse.

1996 - Alfa Romeo GTV
2008 - Fiat Grande Punto
1998 - Alfa Romeo 156
2000 - Alfa Romeo 156 SS
2006 - Alfa Romeo 159 JTDm
1999 - Alfa Romeo 156 2.5 V6

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de eski grandecilerdendim


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
o yüzden 3 dedim  :D

Daha fazla vardır hacı :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.