Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Tanımlanamayan bir jak sallanıyor :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Kurzuk

Arkadaşlar, dostlar, ustalar bu sallanan jaklar ne ola ki? Acep yan hava yastığının mıdır? Yoksa nedir?[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Alfadanadam

Eğer varsa aktif gergili emniyet kemer gergisi zımbırtısı olabilir. Tamamen attım ama :)

LG-D855 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Kurzuk

Abi olabilir ama aktif gergi mekanik bir düzenek diye biliyorum.. Zımbırtı olduğu kesin ama :))
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Alfadanadam

Çalışması mekanik ama bir sinyal alma durumu vae ECU'dan :)
Sallama fikre destek çabaları :))

LG-D855 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Kurzuk

Çok sağlam geldin Bülent ECU filan... Şimdi "araba çalışmıyorken hızlı çekince duruyor ama..." desem çok zayıf ve teori dışı bir gözlem olarak kabul görecek.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Alfadanadam

Geriginin "aktif" olması çekince durmasında değil ki ama sevgili dostum :)

Kurzuk


You are not allowed to view links. Register or Login
Geriginin "aktif" olması çekince durmasında değil ki ama sevgili dostum :)
Haklısın, araştırıp okudum. Yanlış biliyormuşum öğrendim. Aktif gergi için bir zımbırtı şart. Çünkü kaza anında yolcuyu iyice sabitleyip savrulmayı önleyebilmesi için bir şekilde ECU'dan gelen bilgileri yakalayan bir zımbırtı gerek. Ama bu tanımlayamadığım jaklar onun mu?
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Geriginin "aktif" olması çekince durmasında değil ki ama sevgili dostum :)
Haklısın, araştırıp okudum. Yanlış biliyormuşum öğrendim. Aktif gergi için bir zımbırtı şart. Çünkü kaza anında yolcuyu iyice sabitleyip savrulmayı önleyebilmesi için bir şekilde ECU'dan gelen bilgileri yakalayan bir zımbırtı gerek. Ama bu tanımlayamadığım jaklar onun mu?

Bilsem hiç uğraştırır mıyım seni :) Destekli sallamaya çalışıyorum madem emin değilim.  >:D

Kurzuk

Jak tanımlandı :))
Bugün serviste inceledik. Sağ/Sol arka panellerdeki tweeter hücrelerine ek tweeter takılabiliyormuş bu da onun için boşta bırakılmış bir jack. Kablo kendini tutan tırnaktan çıkmış emniyet kemeri bölümünden de geçtiği için emniyet kemeri çekilirken dışarı çıkmış.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Kurzuk

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Geriginin "aktif" olması çekince durmasında değil ki ama sevgili dostum :)
Haklısın, araştırıp okudum. Yanlış biliyormuşum öğrendim. Aktif gergi için bir zımbırtı şart. Çünkü kaza anında yolcuyu iyice sabitleyip savrulmayı önleyebilmesi için bir şekilde ECU'dan gelen bilgileri yakalayan bir zımbırtı gerek. Ama bu tanımlayamadığım jaklar onun mu?
You are not allowed to view links. Register or Login
Bilsem hiç uğraştırır mıyım seni :) Destekli sallamaya çalışıyorum madem emin değilim.

Sağol Bülent, senin mesajını görmeden durumu yazıyordum, o sırada senin mesaj geldi. Yardımcı olmak adına gösterdiğin yaratıcı çaba için teşekkür ederim :)) Biliyor musun GT'yi bulmasaydım Mito QV alacaktım ben de. Hatta 2 tanesini bekletiyordum, bu veya İstanbul'daki Q2 olmasaydı QV olacaktı. Tekrar güle güle kullan.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

Alfadanadam

Çok şükür. Aslında uçlarına bakıp tahmin etmek lazımdı ya. Dikkatli baksak ses sistemi bağlantısına benziyor zaten. Yaşlanıyor muyuz neyiz :)

Kısmet sevgili dostum. Sen öyle bir GT aldın ki hiçbir Alfa'ya aklın kalmasın, herkesin aklı senin GT'de zaten :)

Kurzuk

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok şükür. Aslında uçlarına bakıp tahmin etmek lazımdı ya. Dikkatli baksak ses sistemi bağlantısına benziyor zaten. Yaşlanıyor muyuz neyiz :)

Kısmet sevgili dostum. Sen öyle bir GT aldın ki hiçbir Alfa'ya aklın kalmasın, herkesin aklı senin GT'de zaten :)
Sağolun sizin gözleriniz güzel görüyor. Daha şu forumda özel ve güzel olmayan,veya bana öyle gelmeyen bir Alfa bile görmedim.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]