Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İLK GÖZ AĞRIM...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

GONENC

işte beyler bu da benim ilk göz ağrım..
rakip olabilicek orjinallik ve dirilikteki arkadaşlardan da foto bekliyorum..

Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

AlfistiKerem

#1
İyiymiş valla...Maşallahı var.Kapışabiliriz 145QV

agucba

#2
Register or Login" border=0>

Sizinkisi kadar iyi olmasa da idare eder diye düşünüyorum

///////////////

GONENC

#3
sizinliker de çok şıklar maşallah..
gerçekten benimkinin de 2 litre olmasını çok isterdim..
ama 1.4 olup da piyasadaki başka markaların
1.6 larıyla oynamak da güzel oluyordu
özellikle 1.4 TS yazısını çıkarmamıştım arkadan..
kerem, sizin bostancı buluşması da çok güzel olmuş, bravo..
benden size bir de tavsiye;
ne alıcak olursanız olun ama ilk 145 inizi satmayın dursun bi köşede...
sonra demedi demeyin bak çok üzülürsünüz...

n/a

#4
Asla satmayı düşünmüyorum.

You are not allowed to view links. Register or Login

Paspasları değiştirdim

Edited by - mcecen on 30/05/2007  14:58:32

GONENC

#5
iç döşeme rengimiz aynıymış..
bence en güzel döşemelerin basında gelio..
egzos çıkışını değiştirebilirsin bence biraz daha göstericek bisey tak..

HoMeR

#6
benim döşemeleer süper, yeşil :)
mert yeni paspaslarin resmi var mı?

n/a

#7
Yok henüz çekmedim paspasları ömer.

Egzost değişti zaten

Çeker çekmez koyacağım topağıma resimleri.

omeroguz

#8
Mert sende mi paspas zedesin yoksa eskileri mi karıştırıyorsun :)

Alfadanadam

#9
Benim eski arabam da rengine kadar aynıydı :)

n/a

#10
Orjinal paspas bulamıyorum

Tufan

#11
quote:

Orjinal paspas bulamıyorum



Maslak Yeniler:)

agucba

#12
quote:

Orjinal paspas bulamıyorum



Bostancı Alfist'te de görmüştüm. Eğer satılmadı ise bir tane vardı. Eğer niyetli değilsen gözüme kestirdim çünkü. Üstünde kırmızı Alfa Romeo yazısı vardı.

///////////////

n/a

#13
Bu akşam 19'a kadar almazsan, müsadenle ben kaparım Serkan.

agucba

#14
Müsade senin, ne demek. Hafta sonundan önce zaten gidemeyeceğim oraya.

///////////////

n/a

#15
İşten çıkamadım hala.. Yarına artık.

Konuyu offtopic yaptık bu arada.. kusura bakmayın