Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gulietta vs Jetta

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bagova

Merhaba Arkadaşlar ben Taner, sanırım yakında bende aranıza katılacağım,
55 bin tl civarına 1.6 jtd distinctive guilietta mı alsam yoksa 60 bin Tl ye jetta 1.6 tdi comfortline mı alsam bilemiyorum.
Sizce 2012 model 40-50 bin km de sadece distinctive özellikler sahip bir guliettanın fiyatı şu an nedir?  You are not allowed to view links. Register or Login dan bana 55 bin tl civarınbda hangi guliettayı önerirsiniz. Bu arabayı alan hiç mi satamıyor arkadaşlar, biraz aydınlatabilir misiniz?


fevkalbeser12

Bence Jetta alın. İkinci eli çok daha kuvvetli.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

dr_eros

Ne yazık ki acı gerçek sizin söylediğiniz gibi. Giulietta alanlar araçlarını satamayıp sonunda hurdalığıa bırakıyor 2-3 yaşında arabaları. Bizim gibi 2. el giulietta alanlar da hurdalıktan çıkarıp aldık zaten.  :asagi-ok:

max-ime


Aman hocam ne yaptınız Giu mu Jetta mı diye sormuşsunuz? Büyük günaha girmişsiniz, üstelik tövbenizde makbul olmaz artık..

bagova

:)) Sanırım bende alfa ruhu henüz gelişim aşamasında , baksana herkes ironiye bağladı :)

A.S.GÜMÜŞ

Tercih sizin satılacak araba binilecek araba sorunuzun cevabına göre hareket edersiniz ancak Alfa Romeo forumunda neredeyse üye olan hiçbirimizin hazzetmediği bir markayı telaffuz etmeniz sıkıntı

Optimus 4X HD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



07 DH 800

Ormanci

Hazzedilmeyen marka diye birşey yok, olmamalı... Evet dalga geçiliyor, ironi yapılıyor falan filan ama bence biraz dışarıdan bakan bir göze de empati yapmak lazım.

Alfa özeldir şöyledir böyledir... Hikaye. Bu adamlar da dünya piyasasında çatır çatır araba satmak istemiyor mu, istiyor. O yüzden "aman yok siz o zaman bilmemne alın, sizden Alfacı olmaz" ve türevi yaklaşımları şahsen doğru bulmuyorum. Bu da araba, o da araba :)

Ha A noktasından B noktasına tahta gibi gitmek isteniyorsa Toyota Corolla alınır binilir. Ama Alfa bugün BMW Mercedes'e karşı ne argüman sunuyorsa, Alfa da bunun benzerlerini sunmaya çalışarak diğerlerinden sıyrılıyor. Normal bir kompakt sınıf araba almak isteyen adam Astra alır, Golf alır, vs.vs....

Sedan düşünüyorsak ki bence en büyük fiyat/performans aracı şu an Skoda Octavia'dır bence.

Sadece dizel diye bir sedan, bir kompakt hb aracı karşılaştırmak yanlış olur.

Jetta'da bagaj hacmi, kendini kanıtlamış bir dizel motor (hoş, Giulietta üzerindeki motor da gayet iyi), nispeten daha konforlu süspansiyon, arkada daha rahat oturum falan var.

Diğeri ise tamamen farklı bir tarz, daha sportif kullanım ve buna göndermeler yapan öğeler, arkada nispeten daha dar ama rahatsız etmeyen oturum, yüksek omuz yüksekliği, spor paket olursa daha konforsuz bir süspansiyon falan gibi şeyler var.

Burada önceliklerinize karar vermek lazım. Giulietta mı Jetta mı denildiğinde elmayla armut karşılaştırmış oluyoruz. Önce ne olacağına karar vermek gerekiyor. Sağlığa faydalı ama yerken keyif almadığınız ızgara sebze mi, yoksa şöyle haşır huşur sulu, şekerli, yerken deli gibi keyif aldığınız ama çok yiyince de midenize oturan kavun, şeftali gibi bir meyve mi, ona karar vermek lazım :D Meyveyi yiyip yiyip sonra "aman yandım, şiştim, öldüm" dememek lazım :D

Octavia mı Jetta mı deseniz daha iyiydi mesela :)

ozoozo

Kesinlikle Jetta , kıyaslamak bile yanlış. bir defa v0svogen farkı var , das iz tdi

erk1n

Giulietta ile Jetta kıyaslanabilir bence. İkisi de aynı segmentte otomobiller.

Evet, Türkiye'de Jetta'nın ikinci eli daha kuvvetli Bu yüzden alırken daha pahalıya alacaksınız, satarken ona göre satacaksınız. Piyasada çok fazla var. Şirket aracı olarak da kullanılıyor. Bu da otomobili sıradanlaştırıyor, sahiplik hissini öldürüyor bence.

Giulietta 'yı alırken daha uygun alacaksınız satarken ona göre satacaksınız.

Giulietta ikinci elde zayıf bir otomobil değil. Temiz kullanıp zamanında bakımlarını yaptırırsanız alıcısı hazır. Burada sizin Giulietta aradığınız gibi bir çok kişi Giulietta arıyor. Jetta'yı 1 haftada satarken Giulietta'yı 2 haftada satarsınız. En fazla bu kadar fark eder.

Sokaklarda Jetta kadar Giulietta yok. Şirket otomobili olarak da pek kullanılmıyor. Bu yüzden Giulietta sahibi kendisini daha özel hisseder. Diğer taraftan Giulietta tasarım harikası bir araç. Sırf tasarımı yüzünden bile alınacak bir otomobil. Dizel alacaksınız piyasadaki en sağlam motorlardan birisine sahip. Kendisini kanıtlamış bir motor. Benzinli motoru ise yeni teknolojiye sahip 1.4 hacmi ile hem yakıt ekonomisi yanında 170 beygir gibi yüksek güç üretiyor. İç tasarımı ve malzeme kalitesi yine Jetta'dan çok çok daha iyi. Başarılı süspansiyon sistemine sahip. Sportif bir otomobil olduğu için süpansiyonu Jetta'ya göre daha serttir..

Diğer taraftan Jetta yakışıklı olması için değil fonksiyonel olması düşünülerek tasarlanmış. Hem içeride hem dışarıda sade ama sıradan bir tasarıma sahip. İçeride malzeme kalitesi çok düşük. Ses yalıtımı başarılı. Süspansiyon konforlu.

Giulietta alırken yalnızca bir otomobil değil rüya satın alırsınız. Otomobilinize her dışarıdan baktığınızda, her direksiyonuna geçtiğinizde ne kadar mükemmel göründüğünü düşünürsünüz.

Giulietta karakterli bir otomobil. Kendine has dizaynı ve havası var. Jetta ise küçük bir Passat, malzeme kalitesi düşük bir Audi A3 Sedan, poposu çıkık bir Golf, estetik ameliyat geçirmiş ve poposu kesilmiş bir Octavia 'dır bana göre.

Ben genel olarak kıyasladım. Teknik olarak daha fazla bilgi sahibi üyeler daha detaylı kıyaslayacaktır.

C segmentinde şuanda almayı düşüneceğim iki otomobil olurdu. Birisi Volvo V40, diğeri Alfa Romeo Giulietta 'dır. Tasarım olarak Giulietta 'dan sonra en yakışıklı otomobil Volvo V40 ile yeni Mazda 3.

BMW 1 seriside tasarım olarak başarılı, ancak iç hacmi B segmenti bir araç kadar küçük neredeyse. A serisi ise gerçek bir Mercedes değil ve o paralar verilmez.
Alfa Romeo 159 (2008) >
Alfa Romeo 166 (2001) >
Alfa Romeo GTV (1999) >
Alfa Romeo 156 (2006) ...

rain man

Arkadaşlar fazlasıyla açıklamış. İronisinden tut açıklamasına kadar hepsi haklılar. Gidin vosvos'a da kendi forumunda sorun aynı karsılastırmayı yaptırın :)

Tek artısı cabuk alınıp satılması ve konfor ön plana cıkarılıyorsa, yani yol tutuşu-sportif sürüş hissi- daha genç bir kullanım dinamiği amaçlanmıyorsa jetta daha mantıklı ama geriye kalan herşeyde hiç düşünmeden guilietta'dır cevap. Emin olun bunu alfa romeo kullanan vag grubu sahipleri bile belirtir :)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

The Schuey

İkinci el değeri ve biraz da iç hacim -konfor haricinde kesinlikle Giulietta. Konfor olarak arada uçurum yok, biz arabayı satmak için değil kullanmak için alıyoruz, geriye bir tek iç hacim kalıyor. İç hacim isteyen adam da Giulietta bakmaz zaten.

Doğa Tosun

Aynı klasmanda olmalarına rağmen, bence de çok farklı arabalar. Ayrıca yeni cetta çıktığında 60'a alıp 60'a satmak zor olabilir.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

tolga_ozhan

Yol tutuş ve marjinallik sizin için önemli değilse jetta daha mantıklı bir alternatif olacaktır.

shadowgeist

2. el kavramı konuşulmadıkça giuliettayla jettanın yan yana konulması bile abes.

ES53

Ya hayir ben anlamiyorum neden bu kadar garip geliyor.Bende giu yu tercih ederdim bu ikilemde kalsam ama neden bu kadar garip ve sanki doblo/maserati kiyaslamasi yapilmis gibi tepkiler You are not allowed to view links. Register or Login olursa olsun bu iki aracin segmenti ayni.

Benim fikrim kesinlikle giu.Jettaya gore tasarimi daha guzel bence daha kaliteli ve fiyatlar hemen hemen ayni.2. El i dert etmiyosaniz ben her yonden giu derim


Sent from my iPhone using Tapatalk

KUY65

Jettanın sürüşündeki o 'tırt' his, o güvensiz oturuş, görüş (passat için böyle değil diye biliyorum binmedim henüz.) varken ben jettaya kafamı çevirip bakmam, bu gidin bir giu alın demek değil, ama jetta sadece passata ulaşamayanlar için bir tuzak benim gözümde.
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
Ya hayir ben anlamiyorum neden bu kadar garip geliyor.Bende giu yu tercih ederdim bu ikilemde kalsam ama neden bu kadar garip ve sanki doblo/maserati kiyaslamasi yapilmis gibi tepkiler You are not allowed to view links. Register or Login olursa olsun bu iki aracin segmenti ayni.

Benim fikrim kesinlikle giu.Jettaya gore tasarimi daha guzel bence daha kaliteli ve fiyatlar hemen hemen ayni.2. El i dert etmiyosaniz ben her yonden giu derim


Sent from my iPhone using Tapatalk
en azından benim için bu kadar uzak olmalarının sebebi sadece biri sedan biri hb hahaha değil.
sadece cevabının ÇOK NET olması.

jetta'ya binen adam ile giu'ya binen adamın karakterleri ve hayatları da çok farklıdır bence. Yoksa tabiki benzer paralara satılan her araba birbirine birçok konuda rakip olabilir.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ya hayir ben anlamiyorum neden bu kadar garip geliyor.Bende giu yu tercih ederdim bu ikilemde kalsam ama neden bu kadar garip ve sanki doblo/maserati kiyaslamasi yapilmis gibi tepkiler You are not allowed to view links. Register or Login olursa olsun bu iki aracin segmenti ayni.

Benim fikrim kesinlikle giu.Jettaya gore tasarimi daha guzel bence daha kaliteli ve fiyatlar hemen hemen ayni.2. El i dert etmiyosaniz ben her yonden giu derim


Sent from my iPhone using Tapatalk
en azından benim için bu kadar uzak olmalarının sebebi sadece biri sedan biri hb hahaha değil.
sadece cevabının ÇOK NET olması.

jetta'ya binen adam ile giu'ya binen adamın karakterleri ve hayatları da çok farklıdır bence. Yoksa tabiki benzer paralara satılan her araba birbirine birçok konuda rakip olabilir.

Sana göre net.Bana göre de net.Soran kisiye gore degil ki kiyaslama istemis,ki anormal de degil bence.Hersey herseyle kiyaslanabilir.Olay amaç/araç örgüsü.Soru sorulmus ve cogu kiside zaten mantikli bi sekilde her yonden giu nun daha iyi oldugunu 2. Elinin biraz daha yavas oldugunu soylemis.

Ben asiri tepki verenlere ve asla kiyaslanamaz diyenlere sasiriyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

vieri

Jetta kullanma fırsatım oldu.Kullanım kolaylığı ve rahatlığı ön planda olan, pratik bir araç.Tasarımını çok çok beğendiğimi söyleyemem.Ama alınabilecek güzel bir araba.Tabi bunlar benim hissiyatım.Yine de Giulietta'nın verdiği keyif ve performansın yanına bile yaklaşamaz.Giulietta'ya binmediğiniz zaman bile karşısına geçip bir seyredesiniz gelir ama Jetta böyle bir istek uyandırmaz sanırım.
Bence farklı bir seçim yapıp Giulietta'yı deneyin.Pişman olmazsınız.  :)

Gouki


engin uzun

Ben giuliettanin diğerlerine gore pek tutulmayan bir motor tipine sahiptim. 120 lik cam tavanlı distinctive. İlanı verdikten 25 gün sonra istediğim fiyata ,piyasasına gore belki yüksekten sattım.
İyi güzel araç her zaman müşteri bulur.
Karşılaştırma konusunda ise eğer bagaj vs ihtiyacı çok değilse direk giulietta. En azından bir test etseniz ne demek istediğimizi anlarsınız.
Bir zamanlar Giulietta 1,4 TB idi....

mahoretti

O kadar çok parametre var ve bunların çoğu da Jetta'dan yana ki, mantıklı seçenek jetta olacaktır. Ama bu forumdaki bizlerin pek mantıklı olduğu söylenemez.

agucba





Giulietta ve Jetta'ya aynı nasıl aynı sınıfa sokuyorsunuz anlamıyorum. Yukarıdaki iki fotoğraf aradaki farkı görmek için yeterli olacaktır sanırım!

Gelelim başlıktaki soruya benim gözümle verilecek olan cevaba.

Öncelikle Giulietta ve Jetta karşılaştırılamaz. Giulietta ve Golf olsa, Giulietta ve A3 olsa, Giulietta ve Focus olsa, Giulietta ve Astra olsa, Giulietta ve I30 olsa, Giılietta ve C'eed olsa, Giulietta ve Megané olsa, Giulietta ve Civic HB olsa anlarım ama Giulietta ve Jetta olmaz.

Hangisi daha güzel veya hangisi daha iyi gibi bir karşılaştırmayı gerek görmüyorum, çünkü insanoğlunun beğenisi farklıdır. Kimisi ızgara sebzeyi daha güzel bulurken kimisi de kavunu karpuzu daha güzel bulur. Önemli olan sebze veya meyveyi yerken hangi amaçla yediğiniz.

Benim gözümde Giulietta, MiTo'nun aksine, en başından beri beğendiğim ve sevdiğim bir model. Tasarımı oldukça zarif, arkadan da çok sportiftir. Ancak bu tasarım sebebi ile de özellikle arka koltuktaki baş mesafesi biraz kısıtlıdır. Ancak Türk insanının ortalama boyu hesaba katılacak olursa ve arkada birileri oturmayacak, kısa süreli oturacak veya çocuk olacaksa her türlü, ortalama bir yaşam standartı yetecek ve artacaktır.
Bu konuda Jetta, güzel bir tasarımdan ziyade Almanların "Önece fonksiyonel olsun, sonra tasarımı buna göre ayarlarım" anlayışı önde olduğundan, arkadaki baş ve diz mesafesi Giulietta'ya göre avantajlıdır.

Motor konusunda ise Alfa Romeo'nun motoru teknolojik açıdan benim gözümde her türlü öndedir. FPT (Fiat Power Train: FIAT Grubu'nun mühendislik bölümüdür ve bunu sadece Fiat markası ile ilişkilendirmek yanlıştır, çünkü bunlar Fiat ve Alfa Romeo haricinde Maserati ve Ferrari için de tasarım yapmakta, yani balon bir bölüm değil) tasarımı tüm ürünlerde olduğu gibi bu motor da inanılmaz dayanıklı ve her türlü "ellemeye" müsait gibi. Çünkü sitemizde bile standart hali 105 BG olan bir 1,6 JTDm'den 200 BG'ne yakın performans verileri elde edilen örnek varken, sitemizdeki 200 BG'nin var olma sebebi başka FPT ürünü motorların "sorunsuz" bir şekilde kullanıldığını okuyorken, bizim gibi standart kullanımdaki insanları her türlü mezara kadar götürecektir. Yeter ki kullanırken belli başlı şeylere dikkat edilsin.
TDI motorlarının da dünyada başarılı örnekleri var ancak Alman Otomobil Magazin dergilerinde, ki bilirsiniz Alman dergileri öyle kolay kolay Alman tasarımlarının hatalarını yazmazlar, bile TDI ile sorunları okuyunca, aslında öyle çok da başarılı olmadıklarını ve olmadık şekilde olmadık arızalar çıkardıklarını biliyoruz.
Bu konuda kesinlikle Giulietta'nın motoru daha iyidir derim "ben". Performanstan bahsetmiyorum, herkesin beklentisi farklı olduğundan bir karşılaştırma yapmak bana göre mantıksız.

Periyodik bakım zamanı ve fiyatlar konusunda bir yorumum olamayacak, çünkü uzun dönemli kullanmadığım ve çok çok nadir yetkili servise gittiğimden, vereceğim cevap tatmin etmeyecektir. Ancak VW servislerinin müşterileri çok sevmesi sebebi ile çokça "ÖPTÜKLERİNİ!" duyuyoruz, okuyoruz...
Alfa Romeo'da ise yetkili servislerin ne kadar başarılı oldukları açıkcası biraz muamma. Eğer ki garanti sebebi ile yetkili servise gitme zorunluluğu varsa ve olağan dışı bir arıza yoksa, yetkili servisler sizi her türlü tatmin edecektir. Ancak, bunu genel olarak tüm motor versiyonları için yazıyorum, biraz olağan dışı bir sorun olduğunda yetkili servislerin çözüm bulmaları zorlaşıyor. Bizim forumda bile yetkili servislerdeki çalışanlardan ve yetkililerden daha yetkili ve bilgililer var (bkz. MultiAir Filtresi başlığı). Bu konuda yetkili servislerden ziyade özel servisler ki bunlarda da belli yerlere gitmek gerek daha hayırlı olacaktır. Ancak dikkat etmek gerekir ki bu özel servislerin de Alfa Romeo sahiplerini "ÖPENLERİ" var. Bunu nasıl ve hangi yolla yaptıklarını bir çoğumuz zaten biliyor.

Servis ağının yaygınlığı sebebi ile ama VW Grubu öndedir. O konuda Alfa Romeo geridedir ama ufak da olsa yapılan yapılanma hamlesi, ileride kendini olumlu yönde gösterecektir ama şimdi değil.

Bagaj hacmine gelecek olursak ki burada zaten sınıf farkı nedeni ile dananın kuyruğu kopacak, Giulietta'nın Jetta karşısında hiç bir şansı yok. İstediği kadar asimetrik yatan koltukları olsun. Zaten genel itibarı ile sedan otomobillerin bagajları hatchback otomobillere göre büyüktür. E arada bir de eşit olmayan ölçüleri hesaba katın. E bir de Alfa Romeo'nun tasarım (hem görsel hem de teknik anlamda) anlayışı sebebi ile feda etmesi gereken yükleme litrelerini hesaba katın.

İşçilik ve malzeme kalitesinde Giulietta, daha önceki bir çok Alfa Romeo'ya göre başarılı olsa bile yine de VW Grubu'nun o çok "methedilen", uzaydan gelenlerin kendi gezegenlerinden getirdikleri parçalar ile birleştirdikleri parçaları olduklarından, VW daha önde görünüyor. Bu tamamen görecelidir ve sırf çok çok kaliteli parça kullanılıyor, sırf birleşim yerleri 0,02 mm birbirine daha yakın diye açıkçası daha fazla vermek, benim mantığımıza çok fazla uymuyor. Ona siz kendiniz karar vereceksiniz.

Diğer bir sorunuz, niye az sayıda Giulietta var. Çünkü Giulietta sağlam, az sorun çıkartan, keyif veren ve sahibini mutlu eden bir model. Bu sebeple, eğer ki 2015 model "0" kilometre Giulietta almak, MiTo QV almak, 30.000 km'de olsa da DSG vites kutusu değişmiş VW Polo GTI almak, rüya gibi A3 Sedan almak, Bursa'daki 130.000 €'luk beyaz 4C'yi almak veya 24 Haziran'da tanıtılacak Project 952'yi almak gibi bir niyetiniz varsa satarsınız, onun haricinde satmanız için aslında pek de bir sebep yok.

Bu arada Giulietta aldığınızda yüreğinizdeki o tarifsiz hissi, duyguyu burada anlatamam. O çok ayrı bir şey. Jetta aldığınızda sadece bir otomobil almış olacaksınız, belki etrafınızdaki insanlar size imrenerek bakacaklar (tabi aldığınız model ve versiyona göre bu değişir) ama Giulietta aldığınızda tamamen farklı bir dünyaya giriş yapmış olacaksınız. Dedim ya, bunun tarifi yok. Ancak kendinizi yaşayarak, burada paylaşımlar, bilgi alışverişi yaparak, toplantılara, anlık gelişen ayak üstü sohbetlere katılarak yaşayacaksınız. Belki çok çok seveceksiniz ve hiç bir daha bırakamayacaksınız. Ancak belki "lanet olsun" da diyeceksiniz. Bunu Alfa Romeo'da yapan çok ama BMW, Mercedes, Audi ve hadi VW alanlar da diyelim, verdikleri paranın karşılığında kendilerini belli bir zümreyi ait hissettikleri için ve o zümrede kullandıkları çok şeyler göreceli kaliteli oldukları için, o lanet kelime ve duygularını dile getirmezler.
Diyelim ki Jetta aldınız, bu isterseniz Jetta en üst modeli olsun, her zaman bir gözünüz ile Giulietta, bir 159 veya başka bir Alfa Romeo'ya hüzünle bakacak ve keşke Alfa Romeo alsaydım diyeceksiniz (istisnalar kaideyi bozmaz).

///////////////

Can Çimir

Çalıştığım kurum sebebiyle yaklaşık 2.5 yıldır bu araçların (Porsche'den Seat'a kadar tüm grup araçları) içindeyim. Bundan önce Jetta'dan çok çok daha kaliteli bir araç olan Golf 7 Tdi Highline kullandım, şu an ben de Alfa kullanıyorum... Jetta'dan ziyade, Octavia'yı öneririm. Giu tamamen farklı bir segment ve bence Jetta'dan her yönden önde.

Ben işim sebebiyle gün içinde milyon liralık otomobil de kullanıyorum ama Alfa'daki yol tutuşu çok garip, benzer kabiliyeti ancak üst düzey bir spor otomobilde görebiliyorsunuz. Giu iyidir.
MiTo 1.6 Jtd - 34 FY 433

chao

Konu sahibi yanlış anlamasın ama, benim araba satın alma kriterlerime göre Giulietta ile Jetta asla kıyaslanamaz.
Jetta veya vw kötü olduğundan değil. çok açık bir fark var;
Jetta sedan, konforlu, ikinci eli kuvvetli, tahminen dizel otomatik olduğundan rahat.
Giulietta HB, spor, tasarımı çok farklı, daha konforsuz, daha az, daha dikkat çekici.

Nacizane tavsiyem sizin ihtiyacınız konfor, bagaj, otomatik şanzuman, kalabalık aile kullanımı vs ise Jetta birinci tercihiniz olsun.
Kendi keyfiniz için, binmek için araba alıyorsanız Giulietta alın.
şimdiden alacağınız aracınız hayırlı olsun.
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT