Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



34FG2545 2. Alfa 159 oldu.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fatihcan

Merhaba arkadaşlar,

Aracı 10 gün önce almış olsam da ancak konu açabildim. 2008 1.9 JTDM Distinctive Q-Tronic Distinctive 108.000 de. Öncelikle böyle temiz bir 159 a kavuşmamda büyük emeği olan Gökhan kardeşime, Carium Zeki ustaya ve yedek parça aksesuar konusunda da Sercan'a teşekkür ediyorum. Bu süreçte  araçta ilk iş olarak turbo bakımı, 10.000 bakımları, yazılım DPF ve EGR iptali yapıldı. Dyno sonucu 185 bg ve 380nm tork elde edildi. Krom ayna kapakları takıldı, detaylı kuaför, far temizliği ve pasta cila yapıldı. 156 1.6 TS manuelden sonra 159 1.9 JTDM otomatiğin verdiği haz bambaşka. Özellikle İstanbul - Ankara - Malatya güzergahında 159 sahibi olmakla ne kadar doğru bir karar verdiğimi farkettim. Allah herkese nasip etsin. 156'ımda hala ilanda satılmadı henüz, bazen onu da kullanıyorum onun yeri ayrı tabi. Keşke imkan olsa ikisi de durabilse :) Bundan sonrası için yapılabilecekler konusunda görüş ve önerileriniz açığım yalnız ilk etapta double din ve egsoz olmak üzere iki konu var aklımda.

1-) Double Din için OEM 159, Pioneer ve Roadstar arasında kaldım (navigasyon, bluetooth geri görüş kamerası şart, TV olmasada olur. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

2-) Egsoz mevcut durumda çift çıkış halinde sol tarfta markasız orjinal olmayan bir son susturucu, sağ tarafta ise ince düz boru var susturucusuz. Her iki eksoz çıkışı için birer novitec m990 son susturucu düşünüyorum. Linki:

You are not allowed to view links. Register or Login

Sizce performans, yakıt ve ses konusunda getirisi götürüsü ne olur?

Son olarak fotolar ;)





Abi-kardeş  ;)


2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

gneral

Hayırlı olsun, hayırlı hayırlı binin :)) Resim gelecek mi?
Muhsin | Samsun

radar54

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız... 156 yı sattın mı başkan?
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

muğlalı

hayırlı olsun 159 masraflıdır dertlidir ama arabanın da dibidir.

TRSemih

bir ruya daha gerçekleşmiş oldu :)

hayırlı olsun, kazasız belasız.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Recep Küçük

Hay maşallahh allah nazardan korusun kazasız belasız sürüşler nasip etsin inşallah.  :nazar: :nazar:

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

ES53

Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

vieri

Hayırlı uğurlu olsun.Maşallah.  :nazar:

Fatihob

..

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız... 156 yı sattın mı başkan?

Teşekkür ederim, 156 hala satışta linki:

You are not allowed to view links. Register or Login
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)

Benimde distinctive ama on arka var ve goosteriyo kademeli.distinctive lerde olmasi lazim progressionlaeda yok diye biliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)

Benimde distinctive ama on arka var ve goosteriyo kademeli.distinctive lerde olmasi lazim progressionlaeda yok diye biliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk



2006-2007 distinctive ise vardır, 2008 sonrası distinctive pluslarda var sanırım. 
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)

Benimde distinctive ama on arka var ve goosteriyo kademeli.distinctive lerde olmasi lazim progressionlaeda yok diye biliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk



2006-2007 distinctive ise vardır, 2008 sonrası distinctive plus full oluyor. Öncesinde distinctive full.

2008 benimki


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tolga033


driftking11

öncelikle hayırlı olsun harika bi araç:)) far temizliği konusunda biraz bilgi verebilirmisiniz normal far olsa zımpara pasta falan dicemde sisi ve 159 un farları alanı  geregi farklı bi uygulama varmı?
2009 Mito 1.4 155 hp distinctive
2006 159  1.9 jtdm distinctive plus

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login
öncelikle hayırlı olsun harika bi araç:)) far temizliği konusunda biraz bilgi verebilirmisiniz normal far olsa zımpara pasta falan dicemde sisi ve 159 un farları alanı  geregi farklı bi uygulama varmı?

Teşekkür ederim, Malatya'da far hastanesine yaptırdım. Uygulamayı göstermiyorlar nasıl yaptıklarını  :S

Ama sonuç çok güzel oluyor, bende çok sormadım. Sadece 159 farının daha çok uğraştırdığını söyledi.

Sisleri yapamayız dediler. Yüzey cam olduğu için.
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)

Benimde distinctive ama on arka var ve goosteriyo kademeli.distinctive lerde olmasi lazim progressionlaeda yok diye biliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk



2006-2007 distinctive ise vardır, 2008 sonrası distinctive plus full oluyor. Öncesinde distinctive full.

2008 benimki


Sent from my iPhone using Tapatalk

:S İlginç o zaman. Benimde 2008 distinctive ruhsatta, gerçi 2007 sonu trafiğe çıkışlı ama 2008 model.
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz :) Yalniz double din konusunda bence geri gorus sarti koymayin cogunda kamera yaniltici oluyor gorus mesafesinde ama zaten on arka park sensoru var kademe olarak ekranda da gosteriyor.

Nazar degmesin




Sent from my iPhone using Tapatalk

Teşekkür ederim. Benim distinctive olduğu için sadece arka park sensörü var ve ekranda göstermiyor ne yazık ki. 156'da alışmıştım geri görüş kamerasına, bunda olmayınca tuhaf geliyor  :)

Benimde distinctive ama on arka var ve goosteriyo kademeli.distinctive lerde olmasi lazim progressionlaeda yok diye biliyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk



2006-2007 distinctive ise vardır, 2008 sonrası distinctive plus full oluyor. Öncesinde distinctive full.

2008 benimki


Sent from my iPhone using Tapatalk

:S İlginç o zaman. Benimde 2008 distinctive ruhsatta, gerçi 2007 sonu trafiğe çıkışlı ama 2008 model.

Benim aracta ayni sekilde.bilemiyorum fazlada bilgim yok vardir birsey.onemli olan dusuk kmde temiz arac bulmussunuz cokta onemli degil bunlar tekrsr hayirli olsun


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar.159

Hayırlı olsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

MuRaT34

maşallah allah kaza bela vermesin  :nazar:

blueoyester

hayırlı olsun darısı başımıza
you are my desire alfa romeo
[url="http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg"]http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg[/url]

fatihcan

2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)

rain man

Öncelikle konun nasıl gözümden kaçmış bilmiyorum ama hayırlı olsun kazasız belasız bin abi. Resimler gerçekten güzel herşey tam ayarında bence :) egzoz ve double din işini tamamlayınca daha dokunma birşeye.


156'dan sonra hem dizel hem otomatik bir araca gectin. Değişen çok şey var ama uyum sağlamışsındır :)

Hem fırsat olsa da o 156'yı satmayıp sadece arada motor sesini duymak için çıkarsan yola.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

fatihcan

You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle konun nasıl gözümden kaçmış bilmiyorum ama hayırlı olsun kazasız belasız bin abi. Resimler gerçekten güzel herşey tam ayarında bence :) egzoz ve double din işini tamamlayınca daha dokunma birşeye.


156'dan sonra hem dizel hem otomatik bir araca gectin. Değişen çok şey var ama uyum sağlamışsındır :)

Hem fırsat olsa da o 156'yı satmayıp sadece arada motor sesini duymak için çıkarsan yola.

Teşekkür ederim Veysel. Dediğin gibi double din şart bakıyorum bi yandan, egzoz için düşünüyorum hala, kararsızım.
2004 156 1.6 TS Distinctive (2012-2015)
2008 159 1.9 JTDM Distinctive (2015-2022)
2016 Giulietta 1.6 JTDM Super TCT (2022-....)